۰۲۱۵۵۲۷۹۸۳۴ | ۰۹۱۲۶۱۵۳۱۸۵ | ۰۹۰۲۱۵۶۲۳۷۱ (آموزش) همه روزه ساعت ۹:۰۰ تا ۱۸ | روز های تعطیل با هماهنگی قبلی

همایش تجلیل از ۱۰ برند برتر سال ۱۴۰۰

همایش تجلیل از ۱۰ برند برتر سال ۱۴۰۰
۱۶ اسفند ۱۴۰۰ ۲۷۱

شنبه ۲۵ دی ماه ۱۴۰۰ نهمین همایش منتخبین برندهای صنعت، معدن و تجارت در سالن خواجه نصیر مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران برگزار شد. که در این مراسم ۵۰ برند برتر کشوری منتخب شده بودند و برن د آرکا چوب یکی از برندهای برتر کشور انتخاب و سرکار خانم سپیده امانی به عنوان نماینده برند لوح تقدیر و تندیس را دریافت نمودند.

معاون وزیر صمت در این جشنواره عنوان کرد :
توسعه اقتصادی و اشتغال در هر کشور با محوریت بخش خصوصی امکان پذیر است ایشان برنامه های حمایتی از فعالان اقتصادی بنگاه های کوچک و متوسط را ارائه داند؛ همچنین اظهار امیدواری کردند که رویداد های خوشایندی برای صنعتگران رقم بخورد.

در این همایش مهندس ایرج حسابی فرزند دکتر محمود حسابی سخنران ویژه ی همایش در رابطه با شخصیت پروفسور حسابی ، خاطرات و افتخارات ایشان سخن گفتند. مهندس حسابی در کتاب استاد عشق به شرح زندگی و تلاش های دکتر حسابی پدر علم فیزیک ایران و مهندسی نوین پرداخته اند.

گفتنی است، این همایش از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت به صورت سالانه برگزار می شود ، که واحدهای کارآفرینی کشور توسط هئیت علمی دبیرخانه جشنواره و تعدادی از اساتید رشته کارآفرینی دانشگاه های کشور، براساس آمار و اطلاعات مربوط به اشتغالزایی مستقیم واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی کشور مورد ارزیابی قرار می گیرن د و برگزیده میشوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *