۰۲۱۵۵۲۷۹۸۳۴ | ۰۹۱۲۶۱۵۳۱۸۵ | ۰۹۰۲۱۵۶۲۳۷۱ (آموزش) همه روزه ساعت ۹:۰۰ تا ۱۸ | روز های تعطیل با هماهنگی قبلی
۲۲ ایده از میز کنار تخت خواب [مدل ۲۰۲۱]

۲۲ ایده از میز کنار تخت خواب [مدل ۲۰۲۱]

۰۶ دی ۱۳۹۹

در این نوشتار به بررسی ۲۲ ایده از میز کنار تخت خواب خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید. از بین همه ی مشکلاتی که ممکن است، در اتاق خواب به […]

در این نوشتار به بررسی ۲۲ ایده از میز کنار تخت خواب خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

از بین همه ی مشکلاتی که ممکن است، در اتاق خواب به وجود آید، بدترین مشکل این است که از رختخواب بلند شوید، زیرا جایی برای دسترسی به شب خواب، لیوان آب، کتابی برای مطالعه یا هر چیز دیگری وجود ندارد که نیاز های شما را در طول شب برطرف کند. با این وضعیت، هیچ بهانه ای برای نداشتن میز کنار تخت وجود ندارد.

خبر خوب چیست؟ در این مورد، گزینه های انتخابی شما تقریبا بی پایان هستند. چنانچه به دنبال الهام گرفتن از یک ایده ی خاص هستید و یا نیاز به خلاقیت دارید، یا می خواهید مبلغ کمی هزینه کنید، یا فضای چندانی برای افزودن اشیای جدید ندارید، جای درستی قرار دارید. برای آشنایی با ۲۲ ایده از میز کنار تخت خواب، به همراه ایده هایی برای افرادی از سلیقه های مختلف، به خواندن ادامه ی مطلب بپردازید.

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

  • افزودن یک میز کنسول
  • میز های ساده ی کنار تخت خواب
  • میز های کابینت مانند مربعی
  • کتابخانه ی کوچک به همراه میز
  • میز کنار تخت خواب، روشی برای مرتب نگه داشتن خانه
  • طراحی هندسی، جذابیت مدرن
  • میز کنار تخت از جنس سنگ مرمر مصنوعی
  • میز تختخواب سفید با کشو
  • میز کنار تخت با بدنه ی باریک
  • میز کنار تخت آینه ای به سبک کلاسیک
  • میز کنار تخت با آینه های هندسی
  • میز کنار تخت نقره ای
  • میز کنار تخت غلتکی
  • صندلی های دکوری کنار تخت با کاربرد میز کنار تخت
  • کمد های چوبی با طرح کلاسیک

 

افزودن یک میز کنسول

افزودن یک میز کنسول

ظاهر میز های کنار تخت می تواند الهام گرفته از اشیای زیادی باشد. مثل میز چرخ دستی یا میز کنسول. برای صرفه جویی در فضای کف، یک قفسه ی شناور یا یک کشو را به دیوار متصل کنید. با این کار، جای مناسبی برای قرار دادن وسایل شبانه ی خود دارید.

پیشنهاد می کنیم از پست ۱۰ مدل نورپردازی اتاق خواب شیک و مدرن (۲۰۲۰) دیدن کنید.

میز های ساده ی کنار تخت خواب

میز های ساده ی کنار تخت خواب

در سبک های شیک کلاسیک، هر شیء بی تکلف است و صرفا یک هدف دارد و یک میز کوچک در کنار تخت خواب ممکن است، صرفا بتواند نیاز کوچکی مثل گذاشتن یک چراغ خواب را تامین کند. این نوع از میز های کنار تخت ممکن است، طراحی به سادگی یک چهارپایه داشته و با رنگ جالبی مزین شده باشند.

وقتی صحبت از منطقه ی راحتی ما می شود، استفاده از میز های کنار تخت ضروری به نظر می رسد. کتاب، عینک، قطره ی چشم، انواع کرم پوست و بسیاری از اشیایی که فراموش کرده ایم آن ها را داشته ایم. این موضوع بسیار جالب است که چه اشیایی می توانند در کشو ها یا قفسه های میز کنار تخت قرار بگیرند. برخی از میز های کنار تخت از طراحی بسیار متفاوت و غیر معمولی برخوردارند. از جمله میز هایی به سبک مینیمال که می توانند ظاهر اتاق خواب شما را به کلی تغییر دهند.

شما در حال خواندن پست ۲۲ ایده از میز کنار تخت خواب هستید.

میز های کابینت مانند مربعی

کابینت های مربعی یک نقطه ی کانونی ایجاد می کند که می تواند وسایل شما را از دید دور نگه دارد. از ترکیب چند کابینت رنگارنگ مربعی با در و بدون در برای تزئین دیوار خود استفاده کنید. با این کار می توانید برخی اشیا را پنهان و برخی را در معرض دید قرار دهید.

یکی از این کابینت ها را نیز در نزدیکی تخت خود به عنوان میز قرار دهید، به شکلی که دهانه ی آن به سمت شما باز شود، به این ترتیب دسترسی به آن آسان و به راحتی در معرض دید شما قرار خواهد گرفت.

میز کنار تخت خواب نوعی مبلمان بسیار مفید است که به عنوان محل قرار دادن کتاب، لیوان آب و سایر ملزوماتی که ممکن است، قبل از خواب به آن ها نیاز داشته باشید، پر می شود، اما برای همه ی فضا ها، یک میز ساده مناسب نیست. ممکن است، فضای کافی برای قرار دادن یک کمد و میز در کنار تخت شما وجود نداشته باشد.

شاید یک کشوی ذخیره سازی کوچک تنها قطعه ای است که در فضای کوچک شما جا می گیرد. ممکن است، تصمیم داشته باشید، از فضای خود برای ایجاد یک ترکیب جالب و غیر منتظره استفاده کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا سبک های متفاوتی از میز های کنار تخت را به شما معرفی کنیم.

کتابخانه ی کوچک به همراه میز

کتابخانه ی کوچک به همراه میز

یک میز به همراه دو یا سه قفسه ی کوچک کتاب می تواند نمای بسیار زیبایی را در کنار تخت ایجاد کند. اگر از میز بلندی استفاده کنید، وسایل ضروری خود را می توانید درون قسمت خالی قفسه ها قرار دهید. اگر در این قفسه جای مناسبی برای چراغ خواب خود پیدا نکردید، از یک آویز برای نصب چراغ خوابتان استفاده کنید. ما به خصوص این گزینه را برای اتاق خواب کودکان پیشنهاد می دهیم، زیرا کتاب ها را به راحتی در دسترس قرار می دهد و خواندن کتاب قبل از خواب را تشویق می کند.

میز کنار تخت خواب، روشی برای مرتب نگه داشتن خانه

میز کنار تخت خواب، روشی برای مرتب نگه داشتن خانه

گاهی اوقات ممکن است، احساس کنید که تلاشتان برای مرتب نگه داشتن خانه یک جنگ شکست خورده است. ساعت های زیادی را صرف مرتب کردن می کنید، اما پنج دقیقه بعد دوباره آشفته است. حیوانات خانگی و کودکان و زندگی روزمره چنین کاری می کند! در حالی که تمیز یا منظم نگه داشتن خانه کاری تقریبا غیر ممکن است، فضای کمی که می تواند تاثیر زیادی بگذارد میز کنار تخت ماست.

میز کنار تخت شما می تواند فضایی فراتر از یک مکان برای استکان و تلفنتان باشد. یک تختخواب خوش ترکیب هرگز بدون داشتن یک میز مناسب، از زیبایی و قالب بندی مناسبی برخوردار نمی گردد. برخی از میز های معرفی شده در زیر، بر عملکرد تاکید دارند و برخی با ظاهری منحصر به فرد و بسیاری دیگر ترکیبی از هر دو خاصیت می باشند.

طراحی هندسی، جذابیت مدرن

طراحی هندسی

جلوه های هندسی بر روی درب کشو های میز می تواند بافت متمایزی از نمایش نور و سایه را ارائه دهد. میز کنار تخت به همراه قفسه یک میز چند لایه با محفظه هایی به سبک های مختلف یک روش عملی برای ذخیره و مرتب سازی وسایل در کنار تخت را ارائه می دهد. وجود یک کشو امکان می دهد که وسایل متفرقه مرتب و منظم بمانند.

میز کنار تخت از جنس سنگ مرمر مصنوعی

میز کنار تخت از جنس سنگ مرمر مصنوعی

یک روکش براق از سنگ مرمر مصنوعی جلوه ی لوکسی به میز می بخشد و هزینه ی تمام شده ی آن را نیز به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. چنین میزی هم جذابیت کلاسیک داشته و هم با طراحی مدرن خود قادر است، بسیاری از نیاز های روزمره ی ما را برطرف سازد. میز کنار تخت از جنس سنگ مرمر در اصل میزی که می تواند جذابیت های هنر مجسمه سازی را به نمایش بگذارد و همچنین می تواند برای افراد هنر دوست جالب توجه باشد. در این موارد ساختار فولادی میز با روکش محکم شده است.

از گزینه های اختیاری برای رومیزی سنگ مرمر، گل رز کریستال بژ یا سنگ مرمر مارکینای سیاه می تواند چشمگیر واقع شود. چنین میز هایی از ابتکارات طراحان نروژی می باشند.

میز تختخواب سفید با کشو

میز تختخواب سفید با کشو

خطوط ملایم، جلوه های ساده و عملکرد مناسب می تواند از ویژگی های یک میز با طراحی مینیمال باشد. شما می توانید از رنگ های مختلفی به تناسب دکوراسیون اتاق خواب خود استفاده کنید.

میز کنار تخت با بدنه ی باریک

میز کنار تخت با بدنه ی باریک

آیا با مشکل کمبود جا رو به رو هستید؟ از میز های باریک برای این منظور استفاده کنید، چرا که می توانند در جمع و جور ترین مناطق نیز جای بگیرند.

میز کنار تخت آینه ای به سبک کلاسیک

میز کنار تخت آینه ای

نمای کلاسیکی که با افزودن پانل های آینه ای، جلوه ای پر زرق و برق به خود گرفته است، می تواند بسیار چشمگیر و جالب توجه باشد. یک میز روشن و درخشان می تواند یک مکمل مناسب برای اتاق خواب های بازی که نور طبیعی زیادی دریافت می کنند، بسیار مناسب باشد.

میز کنار تخت با آینه های هندسی

میزی که بتواند در عین براق بودن، جذابیت مد و هنر مجسمه سازی را ارائه دهد، یک ترکیب بسیار کامل از عناصر زیبایی شناسانه است. هر سطح از وجوه میز می تواند با صفحات آینه ای پوشانده شود و از هر زاویه، تجربه ی بصری کاملا متفاوتی ارائه دهد.

میز کنار تخت نقره ای

میز کنار تخت نقره ای

وسایل فلزی یک ایده ی انعطاف پذیر و متفاوت برای ساخت اشیای اتاق خواب هستند. برخی از این میز ها دارای روکش های چکش کاری شده و جذابیت های تزئینی هستند که جلوه ی متفاوتی را به طراحی مینیمالیستی اضافه می کنند.

میز کنار تخت غلتکی

میز کنار تخت غلتکی

با میزی شبیه رول، وسایل خود را مرتب و جمع و جور کنید. برخی از این میز ها با داشتن صفحات سینی مانند، روشی شیک برای حمل صبحانه به رختخواب یا دیگر استفاده های مشابه هستند.

با ادامه توضیحات ما در خصوص ۲۲ ایده از میز کنار تخت خواب همراه باشید.

صندلی های دکوری کنار تخت با کاربرد میز کنار تخت

صندلی های دکوری کنار تخت

این سبک ایده ای مناسب برای افراد متمایل به سبک های فانتزی می باشد. شما می توانید روکش و پایه های صندلی فانتزی را با تم تخت یا مبلمان و دیگر وسایل اتاق ست کنید. وسایل در این سبک، در معرض دید و کاملا در دسترس می باشند.

چنانچه به کمد ها و اشیای چوبی علاقه دارید، انتخاب های پیش روی شما بسیار گسترده خواهد بود. کمد هایی با کشو یا قفسه های تعبیه شده می تواند گزینه ی مناسبی در کنار تخت خواب های چوبی باشد.

کمد های چوبی با طرح کلاسیک

کمد های چوبی با طرح کلاسیک

طراحی های ظریف بر روی چوب، حس اصالت و آرامش را منتقل می کنند. این نوع میز و کمد های کنار تخت معمولا با کشو ها یا گنجه های فراوان و بزرگ طراحی می شوند و می توانند حجم زیادی از وسایل را ذخیره و مرتب کنند.

از میز و کمد هایی با کشو های عریض تر می توانید برای ذخیره سازی لباس و اشیای بزرگتر، زیور آلات یا کتاب های ضروری و یا مناسب برای مطالعه ی قبل از خواب استفاده کنید. سطح عریض روی این نوع از میز ها می تواند محل مناسبی برای قرار دادن صبحانه و عصرانه در کنار دیگر اشیای ضروری یا تزئینی باشد.

چنانچه علاقه مند به سطوح صاف و مینیمال هستید، میزهایی با حاشیه های انحنا دار می تواند گزینه ی مناسبی برای قرار دادن در کنار تخت خواب باشد. در این حالت می توانید چند شیء ساده و کوچک را روی میز قرار داده و بقیه ی وسایل را درون کشو های میز ذخیره کنید. به این ترتیب ظاهر ساده و مینیمال اتاق شما حفظ خواهد شد.

می توانید میز کنار تخت خواب را به صورت فرو رفته و در داخل سطح دیوار تعبیه کنید

شما می توانید میز کنار تخت خواب را به صورت فرو رفته و در داخل سطح دیوار تعبیه کنید. این کار به صرفه جویی در محل رفت و آمد و ایجاد فضای بیشتر برای قرار دادن وسایل کمک می کند. این شیوه می تواند حالتی کلاسیک و ساده القا کند و با تزئینات ساده هماهنگی و همپوشانی کافی داشته باشد، همچنین چنین میز هایی می توانند محل مناسبی و امنی برای قرار دادن گلدان ها باشند. همان طور که در تصویر می بینید، با قرار دادن یک چهارپایه می توان از این محل به عنوان میز مطالعه نیز استفاده کرد.

میزی با نمای آینه ای می تواند جلوه ای زیبا به اتاق شما بخشیده و از هر زاویه، با برش ها و زوایایی که بر روی بدنه دارد، تصویر خاصی را ایجاد کند. قسمت های فلزی مزین شده به نقش و نگار های ظریف می تواند نمایی کلاسیک به اتاق خواب شما ببخشد. با این حال چنین میزی می تواند با انواع دیگر دکوراسیون نیز ست شود.

میز مینیمال معلق به همراه نور مخفی می تواند انتخابی جذاب و تاثیر گذار باشد که طیف گسترده ای از نیاز های یک اتاق خواب مثل کتابخانه، میز کنار تخت و کشو هایی برای ذخیره سازی وسایل گوناگون را برطرف می کند. نور پشت این نوع میز می تواند نیاز شما به شب خواب را برطرف کرده و دسترسی شما به وسایل را در تاریکی شب راحت تر کند.

در عین حال به دلیل ارتباط نداشتن با سطح زمین، فضای خالی بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد.

نوع دیگری از سبک های محبوب مینیمال، نوع معلق آن به همراه یک کشو است

نوع دیگری از سبک های محبوب مینیمال، نوع معلق آن به همراه یک کشو است. این سبک ساده می تواند جلوه ای خاص به تزئینات ساده ی روی آن بخشیده و به علت عریض بودن، فضای زیادی برای ذخیره سازی اشیا را فراهم آورد.

میز کنار تختخواب می تواند به مرتب نگه داشتن کف اتاق خواب کمک کرده و دسترسی شما به وسایل ضروری یا نوستالژیکی که علاقه دارید، در اوقات فراغت در معرض دیدتان باشند، را فراهم آورد. راحتی و دسترسی مناسب به محتویات این وسیله از اهمیت بالایی برخوردار است، با این حال می توانید با به کار گیری سلیقه و ابتکارات خود، از این وسیله برای افزایش جلوه های اتاق خواب خود و به عنوان بخش مهمی از دکوراسیون داخلی بهره مند شوید.

میز کنار تخت خواب می تواند سفارشی سازی شده و با جنس و طرح و رنگ مورد نظر شما ساخته شود، با این حال به دلیل استفاده ی زیاد و کاربردی این وسیله، طیف زیادی از انتخاب های گوناگون پیش روی شما خواهد بود و پیدا کردن انواع زیادی از تخت های کنار تخت خواب در بازار امکان پذیر است.

در این جا توضیحات ما در خصوص ۲۲ ایده از میز کنار تخت خواب به پایان رسید. امید است به خوبی با ۲۲ ایده از میز کنار تخت خواب آشنا شده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *