۰۲۱۵۵۲۷۹۸۳۴ | ۰۹۱۲۶۱۵۳۱۸۵ | ۰۹۰۲۱۵۶۲۳۷۱ (آموزش) همه روزه ساعت ۹:۰۰ تا ۱۸ | روز های تعطیل با هماهنگی قبلی
۱۰ ایده برای طراحی اتاق خواب به سبک روستایی

۱۰ ایده برای طراحی اتاق خواب به سبک روستایی

۳۰ فروردین ۱۴۰۰

اگر کمی شبیه من باشید، از خلق چیزهای جدید لذت می‌برید. اگر حتی بیشتر شبیه من باشید، دوست دارید کمی روستایی به نظر برسید. وقتی به سبک روستایی فکر می‌کنم، […]

اگر کمی شبیه من باشید، از خلق چیزهای جدید لذت می‌برید. اگر حتی بیشتر شبیه من باشید، دوست دارید کمی روستایی به نظر برسید. وقتی به سبک روستایی فکر می‌کنم، تنها چیزی که می‌بینم چوب، رنگ‌های پوست درخت و اثاثیه بسیار قدیمی است. این باید یکی از سبک‌های مورد علاقه‌ی من باشد و لیست زیر پر از آنها است. در اینجا، ۱۰ ایده‌ی طراحی اتاق خواب به سبک روستایی از قدیمی تا مدرن ارائه شده است. این لیست مطمئناً باعث برانگیختن ذهن شما برای انجام کاری خلاقانه می‌شود.

 

 

 

  1. کار چوب زیبا

 

برای شروع، یک اتاق خواب کاملاً چوبی و زیبا را مشاهده می‌کنید. برخی جزئیات پیچیده در اینجا وجود دارد که این اتاق خواب را منحصربفرد می‌کند. هرکسی این اتاق را طراحی و اجرا کرده وقت زیادی صرف کرده است و خلاقیتی عالی داشت. این اتاق بسیار روستایی است و من قفسه‌های کتاب که در دیوارهای ورودی به اتاق خواب تعبیه شده‌اند را دوست دارم. این کار بسیار قابل‌توجه است و اگر می توانید کسی را پیدا کنید که این کار را برای شما انجام دهد یا حتی اگر خودتان بتوانید این کار را انجام دهید، من آن را اکیداً توصیه می‌کنم.

  1. اتاق کنده درختی

معمولاً در کلبه‌های جدیدتر می‌بینید که تمام اتاق‌ها از گچ پوشیده شده‌اند و زیبایی چوب طبیعی را پنهان می‌کنند. اما فقط یک یا دو دیوار در این اتاق با گچ پوشیده شده‌اند و دیوارهای دیگر کنده‌های درخت را در معرض دید قرار داده‌اند. داخل اتاق چند اثاثیه‌ی زیبا از جنس چوب گیلاس مانند تختخواب، کمد و پاتختی قرار دارد. این اثاثیه با بقیه‌ی اتاق به طرز شگفت‌انگیزی در جریان است و در عین حال که همچنان روستایی است، حس زیبایی به آن می‌بخشد.

 

  1. اثاثیه به سبک روستایی

اگر اتاق خواب خود را دوست دارید اما نمی‌توانید شکل ظاهری آن را تغییر دهید، سعی کنید اثاثیه‌ی خود را عوض کنید. تغییر وسایل منزل شما می‌تواند ظاهر اتاق شما را کاملاً تغییر دهد. رنگ کمدها، تخت خواب و پاتختی را نگاه کنید. این لوازم دارای یک قهوه‌ای زیبا و روستایی با الگوی خطوط افقی است. به آن نردبان در گوشه‌ی اتاق توجه کنید. مطمئن نیستم که این نردبان در آنجا برای تزئین وجود دارد یا اتاق دیگری در بالا وجود دارد. در هر صورت، این ایده‌ی بسیار جالبی است.

  1. کوچک و روستایی

     

اگر می‌خواهید فضای اتاق زیر شیروانی را احیاء کنید یا فضای کوچکتری را به اتاق مهمان تبدیل کنید، این طراحی اتاق یکی از طراحی‌هایی است که می‌توانید به راحتی از نو خلق کنید. بسیار ساده و بسیار روستایی است. به نظر می‌رسد که میان چوب‌ها را مسدود کرده‌اند تا اجازه ندهند که یک مهمان سرزده وارد شود. این مطمئناً فضای کوچکی است، بنابراین وسایل کمی را در اینجا نگه دارید. به نظر می‌رسد که فقط یک تخت خواب، کمد و پاتختی در اینجا وجود دارد.

  1. شاهکار مدیترانه‌ای

وقتی به این اتاق خواب نگاه می‌کنم، اولین چیزی که متوجه آن می‌شوم، پنل غول‌پیکر بالای تخت است. کاملاً خیره‌کننده است. این پنل دارای دو میز در دو گوشه‌اش است که برای آباژورها و سایر لوازم جانبی تعبیه شده و فضای کافی برای آویزان کردن تعدادی تابلو را دارد. روتختی رنگی روستایی دارد که با رنگ‌آمیزی دیوار بسیار مناسب است. نه خیلی تیره است و نه خیلی روشن. مورد دیگری که من در مورد این اتاق دوست دارم، درب شیشه‌ای است زیرا شما معمولاً این نوع درب‌ها را در خانه‌های سنتی نمی‌بینید.

  1. اتاق سرتاسر کنده درختی

این افراد تصمیم درستی برای نمایش کنده‌های درخت خود گرفتند. اینجا قطعاً بسیار شبیه فضای بیرونی است و احساس طبیعت را برای اتاق خواب به ارمغان می‌آورد. در مورد رنگ چوب می‌توان گفت که آنها یک ست لوازم چوبی با رنگ تیره‌تر و یک صندوق چوبی زیبا در انتهای تخت دارند که برای ذخیره‌سازی لوازم ایده‌آل است. این اتاق خواب بسیار بزرگ است و می‌توان یک تن دکوراسیون و وسایل خانه در آن قرار داد.

  1. اتاق مهمان بزرگ

وقتی صحبت از اتاقی مانند این می‌شود، احتمالات بی‌پایان هستند. به خاطر اینکه یک طرف سقف شیب دارد، چیدمان لوازم اتاق کنار دیوار کمی دشوار است. به همین دلیل آنها از لوازم خود هوشمندانه استفاده کردند. آنها از رنگ‌های تیره برای تأکید بر رنگ سرو روشن دیوارها و کف استفاده کردند. این کار باعث می‌شود که اتاق ترکیب بهتری پیدا کند بجای اینکه کاملاً روشن باشد. اگر اینگونه باشد ممکن است کمی چشم را اذیت کند.

  1. چراغ‌های آویز

این یک اتاق بسیار مدرن است، اما روستایی‌تر کردنِ آن آسان بود. تمام کاری که باید انجام می‌شد این بود که آن چراغ‌های آویز را اضافه کنند. این چراغ‌ها حس اتاق را کاملاً تغییر می‌دهند، خصوصاً با آن طراحی قفس‌مانندشان. آنها همچنین از پنل بالای تخت به سبک روستایی استفاده کردند تا به حس آن چراغ‌ها بیفزایند. به نوعی ترکیبی بین دنیای مدرن و روستایی است. آنها کارِ خیلی فانتزی نکردند و آن را به حداقلِ ممکن رساندند. ترکیب رنگ قهوه‌ای و سفید از نظر زیبایی‌شناسی نیز بسیار جالب است.

    1. سفید و حصیری

آیا تا به حال به عکس یک اتاق نگاه کرده‌اید و گفته‌اید «وای، من این ایده را دوست دارم!»؟ برای من، این یکی از آن اتاق‌ها است. من کاملاً آن تخته‌های سفید پشت تخت را دوست دارم با آن، تزئینات حصیری. حصیر یکی از آیتم‌های مورد علاقه‌ی من برای اضافه کردن به خانه‌ام است. حصیر بسیار روستایی است و به هر اتاق جلوه‌ای از وینتیج می‌دهد. در این نمونه، تخته‌ها‌ی پشت تخت با تخت آهنی فرفورژه ترکیب شده‌اند که بسیار دلباز و قدیمی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *