۰۲۱۵۵۲۷۹۸۳۴ | ۰۹۱۲۶۱۵۳۱۸۵ | ۰۹۰۲۱۵۶۲۳۷۱ (آموزش) همه روزه ساعت ۹:۰۰ تا ۱۸ | روز های تعطیل با هماهنگی قبلی
۱۰ مدل آینه قدی برای اتاق خواب (مدل ۲۰۲۰)

۱۰ مدل آینه قدی برای اتاق خواب (مدل ۲۰۲۰)

۰۱ آذر ۱۳۹۹

در این مقاله قصد داریم در رابطه با موضوع ۱۰ مدل آینه قدی برای اتاق خواب شما، اطلاعاتی داشته باشیم. بهتر است، بدانید که نقش آینه‌ ها در زندگی ما […]

در این مقاله قصد داریم در رابطه با موضوع ۱۰ مدل آینه قدی برای اتاق خواب شما، اطلاعاتی داشته باشیم. بهتر است، بدانید که نقش آینه‌ ها در زندگی ما بسیار پر اهمیت می باشد و یکی از وسایلی می باشد که تاثیر بسیاری در دکوراسیون داخلی اتاق خواب دارد و با در نظر گرفتن میزان محیط مدنظر ما طرح و اندازه های متفاوتی از آینه ها برای اتاق‌ ها وجود دارد.

در نظر گرفتن قابی که برای دوره آینه تعبیه می شوند، می تواند نمای چشمگیری به اتاق خواب بدهد. امروزه در بازار تنوع بسیاری از آینه‌ ها با قاب ‌ها و طرح‌ های متعدد وجود دارد که ممکن است، از چوب، فلز و دیگر موارد ساخته شده باشند.

حال در ادامه در تلاشیم در رابطه با انواع آینه های قدی برای محیط اتاق خواب برای شما صحبت کنیم تا بتوانید با در نظر گرفتن محیط مدنظر خود بهترین انتخاب را از آینه ‌های قدی داشته باشید. در ادامه این مطلب با این موضوع با ما همراه باشید.

در ادامه مقاله ۱۰ مدل آینه قدی برای اتاق خواب در رابطه با عنوان‌ های زیر بیشتر می‌ خوانید:

  1. همه چیز در مورد آینه
  2. ۱۰ مدل آینه قدی برای اتاق خواب
  3. جمع ‌بندی

 

همه چیز در مورد آینه

آینه قدی برای اتاق خواب

علاقه همه آدمها به آینه یک مسئله غیر قابل انکار می باشد. به دلیل این‌که این آینه ‌ها می‌ توانند جلوه خاصی در دکوراسیون داخلی اتاق خواب و دیگر محیط‌ ها داشته باشند، اما دانستن این نکته بسیار مهم می باشد که لازم است، با در نظر گرفتن نوع محیط خود از انواع آیینه ها در طرح‌ های متفاوت کاربرد داشته باشیم. حال اگر در رابطه با این موضوع نیاز به کسب اطلاعات بیشتر دارید، با ما همراه باشید تا اطلاعات خوبی در رابطه با انواع آینه های قدی برای شما داشته باشیم.

  1. آینه‌ای در میان گل ‌ها

در نظر گرفتن این نوع آینه کار بسیار راحتی می باشد و زمان بسیار کمی از شما را هدر می دهد. برای در نظر گرفتن آینه در میان گل ها می توانید از گل ‌های مصنوعی و گل‌ های خشک ‌شده استفاده کنید و آن ‌ها را بر روی یک قاب قدیمی بچسبانید. در نظر گرفتن گل‌ های طبیعی نمی ‌تواند جلوه زیبایی به این آینه ببخشد. این آینه برای جشن ‌ها و مناسبت ‌های خاص می‌ تواند جلوه‌ای بسیار مؤثری داشته باشند و همین طور در مواقع خاص فضای اتاق خواب مد نظر شما را بسیار شاد و جذاب نشان دهد.

  1. آینه خورشیدی

در نظر گرفتن آینه خورشیدی از هزینه بسیار کمی برخوردار است. می‌ توانید با استفاده از چوب ‌های باریک در کناره ‌های قاب دایره‌ای شکل آینه و رنگ ‌آمیزی آن یک آینه خورشیدی جذاب داشته باشید. برای در نظر گرفتن آینه خورشیدی می توان از چوب بستنی یا هر وسیله دیگری که مورد دلخواه می باشد، استفاده کنید، سپس با اسپری و رنگ‌آمیزی کردن آن یک کار زیبا را تحویل بگیرید.

  1. آینه شفاف با تیله های درخشان

در نظر گرفتن آینه ای که بتواند قابلیت عبور دادن نور را از خود داشته باشد، می تواند زیبا باشد. حال برای این‌که بتوانید از چنین آینه‌ای لذت ببرید، می‌توانید آینه را در یک سینی پلاستیکی شفاف بچسبانید و دور آن را به واسطه سنگ‌ها و تیله‌ های شفاف تزئینی جلا دهید و سپس از پایه‌ های نگهدارنده مناسب برای استفاده از این نوع آینه‌ ها برای روی میز اتاق خواب خود استفاده کنید و از زیبایی آن بهره ببرید.

 

۱۰ مدل آیینه قدی برای اتاق خواب

آینه قدی برای اتاق خواب

در ادامه برای شما ۱۰ مدل از انواع آینه های قدی برای اتاق خواب داریم.

  1. آینه قدی مدرن

اغلب افراد به آینه به صورتی نگاه می کنند که یک شی‌ء تزیینی و برای دکور می باشد، اما دیگر افراد نیز ممکن است، به غیر از جنبه‌ های زیبایی آینه به دنبال کاربرد مؤثر آن باشد. همان ‌طور که از اسم آینه قدی مشخص است، می ‌تواند به وسیله مدرنیته بودن خود دکوراسیون فضای اتاق خواب را زیبا جلوه دهد و به‌ غیر از این‌که می ‌تواند جلوه زیبایی به همراه داشته باشد، کاربرد مؤثری نیز دارند

به ‌طور کلی در نظر گرفتن آینه قدی می ‌تواند متناسب با قد انسان باشد و یا در برخی موارد دیده شده که آینه قدی بلندتر از قد انسان طراحی شده اند. آن ‌ها با قاب بندی های متفاوت با در نظر گرفتن سلیقه شخصی افراد از جنس های متعددی همانند چوب، فلز و غیره تزیین شده است،

مهم‌ترین چیزی که در راستای آینه قدی مدرن وجود دارد

اما مهم‌ترین چیزی که در راستای آینه قدی مدرن وجود دارد، این است که با در نظر گرفتن سادگی و فرم چهارچوب آن می ‌تواند در اندازه‌ های مستطیل طراحی شود، البته دیده شده که آینه قدی نیز در طرح‌ های بیضی توجه بسیاری از افراد را جلب کرده است.

شما در حال مطالعه مبحث ۱۰ مدل آینه قدی برای اتاق خواب می باشید.

مهم‌ترین نکته‌ای که در راستای آینه‌ ها پر اهمیت است، این است که بتوانیم محل مناسبی را در اتاق خواب برای آن در نظر بگیریم. به ‌طور کلی همیشه در ذهن افراد نصب انواع آینه ‌ها در کنار کمد های لباس‌ ها در اتاق‌ خواب می ‌باشد. به دلیل این‌که وقتی این افراد قصد تعویض و پرو لباس ‌ها را دارند، بتوانند به راحتی به آینه دسترسی داشته باشند، اما ممکن است، مکان متعددی به غیر از اتاق خواب برای آینه پیشنهاد شود که اشخاص به هنگام کفش پوشیدن و خروج از منزل نیاز داشته باشند تا خود را در آینه ببینند.

پیشنهاد می کنیم از پست دکوراسیون اتاق خواب هفت متری دیدن کنید.

برای در نظر گرفتن انواع آینه های قدی نکته مهمی وجود دارد

حال برای در نظر گرفتن انواع آینه های قدی نکته مهمی وجود دارد، آن‌ هم این است که قاب دور آینه با در نظر گرفتن دکوراسیون اتاق‌ خواب شما همخوانی داشته باشد. استفاده از قاب ‌های ساده مدرن نیز می ‌تواند توجه بسیاری از افراد را جلب کند، این قاب مدرن برای آینه ها به دلیلی تعبیه می‌گردد که می ‌تواند فضا های اتاق ‌های کوچک‌تر را زیباتر جلوه دهد. به دلیل این‌که هرچه قاب دور آیین ضعیف‌تر باشد، می ‌تواند فضای اتاق‌ های محدود را قشنگ‌تر جلوه دهد.

  1. آینه قدی چوبی روستیک

از دیگر آینه هایی که می تواند برای اتاق خواب تاثیرگذار باشد و زیبایی آن را بیشتر کند، آینه چوبی روستیک می باشد. در نظر گرفتن این نوع آینه ‌ها با طراحی و دکوراسیون اتاق خواب روستیک می ‌تواند ایده جالبی در نظر گرفته شود، البته به‌ غیر از سبک دکوراسیون روستیک می ‌توانید به تنهایی از آینه قدی چوبی روستیک در فضای اتاق خواب استفاده کنید. به دلیل این‌که در نظر گرفتن سبک روستیک طراحی خاصی به محیط و اتاق خواب شما می بخشد.

برای این‌که بتوانید از آیینی قدی چوبی روستیک استفاده کنید و فضای اتاق خواب خود را زیبا جلوه دهید، نیازی نیست که هزینه‌ های گران ‌قیمتی را پرداخت کنید. با در نظر گرفتن خلاقیت ‌ها و ایده ‌های مناسب می ‌توانید این آینه زیبا را با دست خود بسازید. اغلب آینه ‌های چوبی پیشنهادات زیبایی برای در نظر گرفتن در اتاق خواب می ‌باشند.

به دلیل این‌که این آینه‌ ها بسیار شیک هستند، می ‌توانند با دکوراسیون مبلی داخل اتاق خواب شما همخوانی خوبی داشته باشند. همین طور در نظر گرفتن این آیینه برای اتاق خواب بزرگی و گستردگی فضا را به ‌همراه داشته باشد.

در نظر گرفتن قاب آینه روستیک لازم است که با استفاده از چوب‌ های روستیک مرغوب باشد و به اصطلاح کیفیت بسیاری برای تشکیل آن در نظر گرفته شود. چوب‌ هایی که برای این آینه در نظر گرفته می شوند، با مواد نانو ایتالیایی که کاملاً ضد باکتری و ضد آب می باشد، ساخته می شوند. در نظر گرفتن اصل پایه چوب گردو برای این نوع آیینه آن را منحصر جلوه می دهد.

  1. آینه قدی پایه دار

آینه قدی برای اتاق خواب

از دیگر آینه هایی که کاربرد بسیاری در اتاق خواب دارد، آینه‌ های قدی پایه دار می باشد و طرفداران مخصوص خود را نیز دارند. در نظر گرفتن این سبک از آینه ‌ها به جهت این‌که پایه دار می باشند، سبب شده که انعطاف‌پذیری کمتری به نسبت دیگر مدل‌ های آینه داشته باشند. به دلیل این‌که این آینه‌ ها پایه‌دار هستند و نمی ‌توان در همه بخش های اتاق خواب آن را استفاده کرد و برای تغییر سبک دکوراسیون اتاق خواب خود نمی ‌توانید آن را جا به جا کنید.

لازم است که مکان معینی برای این نوع آینه ‌ها وجود داشته باشد. حال اگر اتاق خواب شما فضایی کوچکی دارد و دچار کمبود جا هستید، اما از سبک آینه ‌های قدی پایه‌دار لذت می برید، پیشنهاد ما بر این است که می ‌توانید از این نوع آینه ها که بر روی کمد ها نصب می شود، استفاده کنید.

به‌ طورکلی این عمل سبب می‌ شود که بتوانید با یک تیر دو نشان بزنید و هم بتوانید از کمد استفاده کنید و کمبود جا را به واسطه آینه پایه داری که بر روی آن تعبیه‌ شده است، پوشش دهید.

  1. آینه قدی کلاسیک

تا به این‌جا در رابطه با سبک های متعدد برای آینه ‌ها اشاره کردیم آینه‌ های کلاسیک نیز توانستند نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کنند. نکته حائز اهمیتی که در رابطه با آینه‌ های قدی کلاسیک وجود دارد، این است که برای این نوع آینه ها لازم است که ریزه‌کاری ‌های بسیاری در نظر گرفته شود. یکی از مؤلفه‌های مهم آینه های قدی کلاسیک این است که بتواند پر زرق ‌و برق و تجملی نمایش داده شوند.

حال اگر شما قصد تهیه این نوع از آینه‌ های قدی را برای اتاق خواب و سرویس خواب خود دارید، لازم است که حتماً دیگر دکوراسیون اتاق خواب خود را در این طرح انتخاب کنید. به دلیل این‌که اگر تناسبی بین اتاق خواب شما و سرویس موجود آن و آینه قدی کلاسیک وجود نداشته باشد، ممکن است، سبب به هم ریخته نشان دادن فضای مورد نظر شما باشد. اغلب از آینه‌ های قدی کلاسیک در راهرو های ورودی استفاده می‌کنند تا بتوانند دکوراسیون یک فضا را بیشتر انتقال دهند.

  1. کاشی ‌هایی از جنس آیینه

افراد با در نظر گرفتن سلیقه شخصی خود از آینه هایی که همانند کاشی بر روی دیوار تعبیه می شوند، استفاده می‌کنند. این نوع از آینه‌ ها نیز در عین سادگی می‌ توانند فضای خارق‌ العاده‌ ای به محیط اتاق خواب شما بدهند. برای در نظر گرفتن این نوع آینه ها لازم است که بر روی ورقه‌ های چوبی آینه هایی با ابعاد بسیار کوچک در نظر گرفته شود تا بتواند برای فضای اتاق خواب شما مناسب باشد.

در آخر کار لازم است که قاب کردن این نوع آینه را برعهده داشته باشید، البته در بسیاری از مواقع دیده شده افراد علاقه‌مند به طرح ‌های ساده هستند و از قاب کردن این نوع آینه‌ای که از جنس کاشی های آیه ای می باشد، چشم ‌پوشی می‌کنند و از این طریق می‌توانند فضای دل‌انگیزی در اتاق خواب خود به وجود بیاورند.

  1. آینه‌ای به شکل درگاه

اگر شما از دسته افرادی هستید که علاقه بسیاری به معماری دارید، می ‌توانید با در نظر گرفتن آینه به شکل درگاه رومی فضای اتاق خواب خود را منحصر به‌ فرد جلوه دهید. برای در نظر گرفتن این کار لازم است که آینه را بر روی سطح ورقه ‌های چوبی بچسبانید و با در نظر گرفتن جزئیات معماران و سبک منحصر به ‌فرد آن تزیینات خاصی از سبک رومی بر روی آن پیاده‌سازی کنید، البته لازم به ذکر است، بدانید که اغلب این آینه‌ ها نیز می توانند برای جداسازی فضاهای متعدد در اتاق خواب های بسیار بزرگ مورد استفاده قرار بگیرند و جلوه زیبایی داشته باشند.

  1. آیینه ای به شکلی پنجره

هآینه قدی برای اتاق خواب

در نظر گرفتن آینه ‌ها به صورت پنجره ‌های چوبی قدیمی می ‌تواند خاص جلوه داده شود. اگر نیازمند کسب اطلاعات بیشتر برای ساخت این نوع آینه هستید، بهتر است، بدانید نیاز است که به پنجره‌ های قدیمی دسترسی داشته باشید.

حال اگر این امکان برای شما میسر نمی‌ باشد، می‌توانید با در نظر گرفتن یک قاب چوبی و چندین تکه چوب کوچک، یک پنجره ای ساده و شیک برای اتاق خواب خود طراحی کنید. اگر علاقمند این هستید که آینه مدنظر در فضای اتاق خواب شما حس و حال قدیمی داشته باشد، می توانید از تکنیک‌های کهنه ‌کاری بر روی قاب آینه‌ای به شکل پنجره ای استفاده کنید.

  1. آینه مینی مال

اگر شما از دست افرادی هستند که علاقه خاصی به سبک مینی‌ مال دارید، می ‌توانید از همین سبک آینه داشته باشید و در اتاق خواب خود استفاده کنید. آینه‌ های قدی با سبک مینی ‌مال با ۲ پایه چوبی ساده و یک آینه مستطیل‌شکل می‌توانند ساخته شوند و از این طریق می ‌توانید از این آینه های قدی ساده استفاده زیبایی در اتاق خواب خود داشته باشید.

  1. آینه طلایی

هنگامی‌که از آینه‌ های طلائی رنگ و مسی رنگ استفاده می‌کنید، می ‌توانید در فضای اتاق‌خواب خود احساس لوکس بودن داشته باشید. اگر به این سبک آیین علاقه خاصی دارید، با استفاده از کمی ورقه ‌های مس یا طلا می توانید این نوع آینه را برای اتاق خواب خود به واسطه چسب مخصوص استفاده کنید. چسب مخصوص قادر است، بخشی از مکان‌ های دلخواه شما بر روی آینه را تغییر دهد و زیبایی منحصر به ‌فردی به آن ببخشد.

  1. آینه هالیوودی

برخی از افراد نیز ممکن است، خواستار استفاده از آینه هالیوودی برای مکان اتاق خواب خود باشند. به دلیل این‌که این نوع آیینه شیک و پر زرق و برق می باشد. اگر شما نیز به این سبک علاقه دارید و می توانید به سبک هالیوودی این آینه را برای اتاق خواب خود طراحی کنید تا از یک آینه شیک و پر زرق و برق لذت ببرید.

برای در نظر گرفتن این نوع آینه لازم است که یک قاب چوبی داشته باشید و با در نظر گرفتن لامپ‌ های کوچک با فاصله ‌های مناسب آن ‌ها را بر روی آیینه نصب کنید. در نظر گرفتن آینه هالیوودی برای اتاق خواب‌ ها و میز آرایش می ‌تواند جلوه‌ای بسیار زیادی به اتاق‌ خواب ببخشد و اتاق خواب شما را خاص جلوه دهد.

جمع ‌بندی

با در نظر گرفتن تمامی آینه های قدی که در بالا برای شما ذکر کردیم، بهتر است، بدانید که نقش آینه در اتاق خواب بسیار مهم می باشد، البته آینه‌ها در تمامی فضا های موجود یک نقش بسیار مهم دارند، اما برای این‌که بتوان آن ‌ها را در اتاق خواب تعبیر کرد، لازم است که انتخاب هوشمند و خلاقانه‌ای از آینه‌ ها داشته باشیم. همین‌طور مهم‌ترین نکته برای انتخاب آینه ها سبک اتاق‌ خواب مدنظر شما می باشد تا بتوانید تطابق و هماهنگی را در اتاق خواب به وجود بیاورید.

در این بخش به انتهای نوشتار ۱۰ مدل آینه قدی برای اتاق خواب می رسیم. امید است مطالب بیان شده در زمینه ی ۱۰ مدل آینه قدی برای اتاق خواب برای شما مفید واقع شده باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *