۰۲۱۵۵۲۷۹۸۳۴ | ۰۹۱۲۶۱۵۳۱۸۵ | ۰۹۰۲۱۵۶۲۳۷۱ (آموزش) همه روزه ساعت ۹:۰۰ تا ۱۸ | روز های تعطیل با هماهنگی قبلی
۱۰ ایده برتر طراحی اتاق لباس

۱۰ ایده برتر طراحی اتاق لباس

۱۹ آذر ۱۳۹۹

در این مقاله به معرفی ۱۰ ایده برتر طراحی اتاق لباس خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید. اگر به دنبال ایده های اتاق لباس هستید، یک کمد بزرگ یا حتی […]

در این مقاله به معرفی ۱۰ ایده برتر طراحی اتاق لباس خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

اگر به دنبال ایده های اتاق لباس هستید، یک کمد بزرگ یا حتی گوشه ای از اتاق خواب خود را به کمد لباس رویاهای خود تبدیل کنید، در جای مناسب قرار دارید، اما طراحی خوب یک اتاق رختکن می تواند چیزی فراتر از مکانی برای نگهداری لباس ها و لوازم شخصی شما باشد، آنها در واقع می توانند به خانه شما ارزش بیشتری بدهند.

علاوه بر افزودن این بخش لوکس به اتاق خواب، اتاق های رختکن مزایای عملی نیز دارند: با تهیه فضای اضافی برای اتاق خواب به آشفتگی اتاق شما کمک می کند و ظاهر لباس شما بهتر و ماندگاری بیشتری خواهد داشت. راهنمای کامل ما برای طراحی اتاق لباس را دنبال کنید و از داشتن یک اتاق خواب آرام و شیک لذت ببرید.

در ادامه و برای تشریح بهتر ۱۰ ایده برتر طراحی اتاق لباس به طرح و پاسخ سوالات ذیل خواهیم پرداخت:

در ادامه به سوالات زیر خواهیم پرداخت:

  • اتاق لباس را در کدام بخش بسازیم؟
  • جای اتاق رختکن جداگانه نیست؟
  • چرا کمد های نصب شده برتری دارند؟
  • مبلمان اتاق رختکن نصب شده بهتر است، یا مستقل؟
  • بازسازی اتاق لباس
  • اتاقتان کوچک است؟
  • فکر می کنید، شما برای اتاق لباس پوشیدن اتاق ندارید؟ از الگو استفاده كنيد
  • از یک تقسیم اتاق برای ایجاد یک اتاق لباس استفاده کنید
  • برخی از اتاق های باز را در اتاق لباس خود وارد کنید
  • میز نشستن و پوشیدن به طور استراتژیک
  • مطمئن شوید که جدول کامل لباس را انتخاب می کنید
  • نور اتاق لباس باید چگونه باشد؟

 

اتاق لباس را در کدام بخش بسازیم؟

اتاق لباس را در کدام بخش بسازیم؟

اگر شما به اندازه کافی خوش شانس هستید که یک اتاق جعبه ای در کنار یا نزدیک اتاق خواب اصلی خود داشته باشید، این مکان مناسب برای قرار دادن اتاق لباس شما است، – و می تواند جدا از اتاق خواب شما باشد و هزینه ی جدایی در بر بگیرد.

به هر حال اگر قصد دارید، یک بازسازی اساسی انجام دهید، مسدود کردن درب بین اتاق جعبه و راهرو و باز شدن دیوار بین اتاق جعبه و اتاق خواب به فضای شما بیشتر احساس یک مجموعه مستر را می دهد.

در هر دو مورد، آستر پوشاندن دیواره های این مجموعه با محل نگهداری لباس و شاید جایی برای یک میز آرایش، با یک نیمکت برای نشیمن یا فضای اضافی در وسط اتاق بهترین استفاده از فضا باشد. اگر می خواهید فقط از قسمت بالای دراورهای خود برای آرایش خود استفاده کنید، از بهترین میزهای آرایش ما دیدن کنید.

جای اتاق رختکن جداگانه نیست؟

می توانید احساس اتاق رختکن یا کمد لباس مخصوص اتاق را در طولانی مدت از دیوار یا سوله بزرگ در اتاق خواب خود از نو بسازید. از کمد لباس یا دیوار جدا کننده گل میخ پشت تخت استفاده کنید تا یک محوطه پانسمان ایجاد کنید که فضای مجزا به نظر برسد – فقط اطمینان حاصل کنید که نور کافی است، همچنین می توانید از پرده برای ایجاد توهم فضای جداگانه استفاده کنید. یا به سادگی برای بهترین قطعات خود یک نمایشگر هوشمند با فضای ذخیره سازی باز یا لعاب ایجاد کنید و بقیه را دور نگه دارید.

پیشنهاد می کنیم از پست طرح ها و ایده هایی برای دکور بالای تخت دیدن کنید.

چرا کمد های نصب شده برتری دارند؟

بزرگ جادار فراخ

کمد های مجهز به کمد های توکار نیز گفته می شوند، اما اینها به سادگی دو نام برای یک چیز هستند. کمد داخلی یا توکار، کمد لباس است که به دیوار نصب می شود. برخی از شرکت ها کمدهای داخلی را از قفسه می فروشند، در حالی که شارپ ها هر بار مبلمان سفارشی را ایجاد می کنند.

محلول های ذخیره سازی مجهز به خارج از قفسه ارزش کمتری نسبت به کمد های ایستاده و معمولی دارند. دلیل این امر این است که مانند کمد های مستقل، آنها نه به عنوان یک کمد ساخته شده در اتاق متناسب با فضای شما خواهند بود. اگر کمد لباس شما مبله یا مستقل، دقیقاً اندازه گیری اتاق شما ساخته نشده باشد، از خانه زیبا شما نهایت استفاده را نمی کند.

با ادامه مقاله ی ۱۰ ایده برتر طراحی اتاق لباس همراه باشید.

نیازهای ذخیره سازی اتاق لباس خود را ارزیابی کنید

نیازهای ذخیره سازی اتاق لباس

قبل از اینکه با ایده های جذاب اتاق رختکن همراه شوید، نیازها و تنظیمات ذخیره سازی لباس خود را به دقت ارزیابی کنید. آیا ترجیح می دهید اکثر لباس های خود را آویزان یا جمع کنید؟ چقدر فضای راه آهن در مقابل کشو و قفسه مورد نیاز است؟ عاملی برای نگهداری کفش، کیف های دستی، لباس شنا و لوازم جانبی، زیرا این وسایل کوچکتر اغلب چالش برانگیز برای نگهداری منظم هستند. انبار آرایش و جواهرات را نیز فراموش نکنید.

قفسه ها به جای کشو برای جامپرها و شلوارهای جین شما ایده خوبی برای اتاق لباس است، با استفاده از تقسیم کننده ها و محفظه های مشخص لباس های خود را در یک دسته مرتب نگه دارید. فضای آویزان یک امر ضروری است، اما اطمینان حاصل کنید که فضای کافی برای لباس های تمام قد و همچنین لباس های کوتاه تر را در اختیار داشته باشید و اگر فقط به شلوار یا دامن آویزان هستید، با استفاده از آویز کوتاه تر فضای ذخیره سازی لباس خود را دو برابر کنید. آویز یا تثبیت کننده های کشویی؟ ترکیبی از هر دو خوب است.

انتخاب بین مبلمان اتاق خواب پوشیده یا مستقل

مبلمان اتاق رختکن

مبلمان اتاق رختکن نصب شده بهتر است، یا مستقل؟

گزینه های نصب شده گرانتر از کمد های خارج از قفسه هستند، اما این مزیت را دارند که می توانند کاملاً متناسب با فضای شما تنظیم شوند، فضای ذخیره سازی شما را به طور متوسط ​​با ۳۰ درصد افزایش دهند و بنابراین فضای بیشتری را از فضای آزاد، آزاد می کنند، همچنین به یاد داشته باشید که کمد لباس مخصوص نصب شده یک نقطه فروش است که اگر به خوبی انجام شود، به خانه شما ارزش می بخشد.

در مورد انتخاب مبلمان ذخیره سازی اتاق لباس، ترکیبی از انواع آن را داشته باشید، اما توجه داشته باشید که هزینه کشوها بیشتر از قفسه ها یا فضای آویزان است. اگر بودجه کافی دارید، از قفسه ها و جعبه های نگهداری به جای کشوها استفاده کنید، همچنین یک لاشه ارزان قیمت و با کیفیت مناسب برای کمد لباس خود انتخاب کنید و آن را با درهای شیک، دستگیره ها و لولاهای نرم بسته کنید.

بازسازی اتاق لباس

بازسازی اتاق لباس

همانطور که گفتیم، مبلمان سفارشی می تواند متناسب با نیازهای شما باشد و بیشتر کار کند – در نهایت به شما امکان می دهد از هر اینچ فضای موجود بهترین استفاده را ببرید. به عنوان مثال، کشوها و کمدهای داخلی در یک اتاق رختکن بین تیرچه استفاده خارق العاده ای از یک اتاق زیر شیروانی است، زیرا در فضای کف غذا نمی خورد، بنابراین باعث بزرگتر شدن اتاق می شود. فضاهای گوشه ای نیز به راحتی به محلولهای سفارشی باز می شوند، – به قفسه ها و کشوهای زیادی فکر کنید.

اتاقتان کوچک است؟

اتاقتان کوچک است؟

می توانید از مبلمان چند منظوره استفاده کنید

بعد از ایده های اتاق رختکن، اما مشغول کار با فضای کوچکی هستید؟ مبلمان چند منظوره را انتخاب کنید. مبلمان عثمانی که می تواند به عنوان صندلی مورد استفاده قرار گیرد، آینه ای که زیر آن کشو دارد، یک میز آرایش با قفسه ایده شماست. استفاده از مبلمان چند منظوره به این معنی است که می توانید یک اتاق رختکن را حتی در کوچکترین فضاها فشرده کنید. آن سقاخانه بلااستفاده؟ آن فضای عجیب و غریب در زیر سقف شیب دار؟ این نوع فضای فراموش شده می تواند با کمک برخی از مبلمان جمع و جور و چند منظوره تغییر شکل یابد.

فکر می کنید، شما برای اتاق لباس پوشیدن اتاق ندارید؟ از الگو استفاده كنيد

فکر می کنید، شما برای اتاق لباس پوشیدن اتاق ندارید؟

فکر می کنید، اتاق های لباس فقط برای خانه های بزرگ اختصاص دارد؟ دوباره فکر کنید در جایی که می توانید “اتاق رختکن” در اتاق خواب خود قرار دهید خلاق باشید. اگر سوله یا دیوار طولانی دارید، یک اتاق مشترک برای تبدیل شدن به کمد ندارید، نرده های لباس و قفسه ها را درست می کنید، سپس آنها را در پشت پرده هایی که مطابق با طرح شما است، مخفی کنید، برای ایجاد جلوه کمد لباس راهی مقرون به صرفه است. ایده های بیشتری را در گالری طراحی ما پیدا کنید.

از یک تقسیم اتاق برای ایجاد یک اتاق لباس استفاده کنید

یک اتاق خواب به یک اتاق رختکن با کمد لباس Pax با درهای کشویی سبز هاکسوند تقسیم شده است. حتی اگر کمد لباس راحتی ندارید، می توانید با استفاده از کمد لباس (یا سیستم نگهداری از کف تا سقف) به عنوان تقسیم کننده اتاق، این ایده اتاق رختکن را کوتاه کنید و ظاهر آن را ایجاد کنید. اگر بخواهید از بخشی از اتاق خواب خود به عنوان دفتر کار در منزل نیز استفاده کنید، این جواب می دهد.

برخی از اتاق های باز را در اتاق لباس خود وارد کنید

یک صفحه نمایش باز برای اتاق های لباس مناسب است، زیرا وسایل ارزشمند را به نمایش می گذارد و دسترسی آسان را نیز به شما امکان می دهد. گزینه های ذخیره سازی باز و بسته را مخلوط کرده و مطابقت دهید تا سهولت دسترسی با مرتبی ترکیب شود. وسایل و کفش های تاشو به بهترین وجهی در معرض نمایش قرار می گیرند، در حالی که وسایل کوچکتر مانند کمربند، روسری و لباس زیر را می توان در انبار ظرف قرار داد.

میز نشستن و پوشیدن به طور استراتژیک

شما به مکانی برای نشستن احتیاج دارید: جایی برای امتحان کفش، مرتب کردن جوراب ها یا راحت بودن. یک کمد با انبار مخفی در زیر پنجره یا در مرکز اتاق رختکن قرار داده شده یک ایده عالی برای رختکن است، زیرا به فضا ابهت می بخشد. انتخاب بهترین عثمانی ها برای اتاق رختکن ما را بررسی کنید.

مطمئن شوید که جدول کامل لباس را انتخاب می کنید

انتخاب بهترین میز آرایش برای ایجاد یک اتاق رختکن زیبا بسیار مهم است. اطمینان حاصل کنید که میز آرایش با بقیه مبلمان اتاق خواب شما مطابقت دارد و سپس با لوازمی متناسب با حال و هوای شما به شهر بروید. اگر می توانید، میز آرایش خود را در جایی قرار دهید که نور طبیعی زیادی داشته باشد تا از وضعیت کدر شدن دلقک که به نظر می رسد اغلب هنگام خواندن در نور کم استفاده می شود، جلوگیری کنید.

اگر در حال ذخیره سازی فضای کوچک هستید، باید از محصور شدن آن جلوگیری کنید. کمد هایی که تا سقف می رسند فضای ذخیره سازی شما را به حداکثر می رسانند، اما فضای اتاق را کوچکتر می کنند. شما می توانید با درهای آینه ای در کمد لباس، یا مبلمان در رنگ های تقویت کننده نور و براقیت بالا با آن مبارزه کنید.

با الهام از این ایده اتاق رختکن و بخشی از اتاق خواب را جدا کنید و یا یک کمد لباس راحتی در اتاق مجاور بسازید، از درهای کشویی برای تقسیم و دور نگه داشتن گرد و غبار استفاده کنید. درب آینه ای نه تنها کاربرد عملی آشکاری دارد، بلکه توهم نوری فضای بیشتری را نیز ایجاد خواهد کرد.

انتخاب راه حل های ذخیره سازی هوشمند

راه حل های ذخیره سازی هوشمند خود را انتخاب کنید و فضا را به حداکثر برسانید.

کمد های نصب شده بهترین راه برای استفاده بیشتر از فضای موجود شما هستند، به ریل های شما اجازه می دهند از دیوار به دیوار برسند و به این معنی که می توانید راه حل های اضافی ذخیره سازی را برای تأمین نیازهای شما بگنجانید.

معمولا با تأمل در چگونگی نگهداری لباس های خود، فضای ذخیره سازی خود را شروع کنید. به عنوان مثال، اگر تمایل دارید که بیشتر لباس های خود را با آویزهای کت آویزان کنید، فضای راه آهن باید در اولویت طراحی شما باشد، در حالی که آویز تمام طول برای لباس های بلند در دسترس است. با این حال اگر لباس های خود را به طور معمول جمع می کنید و آنها را در کشوها مرتب می کنید، ممکن است، بخواهید از کشوها و قفسه ها در برنامه ریزی خود استفاده کنید.

همچنین مهم است که در ذخیره سازی کفش، لباس شنا، کیف دستی و سایر لوازم جانبی که می توان با راه حل های داخلی سفارشی و هوشمند ذخیره کرد، فاکتور بگیرید.

نور اتاق لباس باید چگونه باشد؟

شما کمد لباس های خود را در نظر گرفته و برای آن ها برنامه ریزی کرده اید و میز آرایش خود را طراحی کرده اید، بنابراین اکنون وقت آن رسیده است که مطمئن شوید، فضای شما از نور و لوازم جانبی مناسبی برخوردار است، اگر اتاق شما پنجره اختصاصی ندارد و از پنجره اتاق خواب شما بهره مند نمی شود، اطمینان حاصل کنید که نور بالای سر خود را نصب کنید. در دنیای ایده آل، میز آرایش شما در کنار یک منبع نور طبیعی قرار دارد، اما اگر این امکان وجود نداشته باشد، چراغ های آینه ای به سبک هالیوود را توصیه می کنیم.

اگر به دنبال ایجاد محیطی با نور اضافی هستید، کمد لباس خود را با ظرافت روشنایی نوار LED قاب کنید، یا چراغ های نقطه ای داخلی را در داخل کمد لباس خود اضافه کنید تا فضای ذخیره سازی شما روشن تر شود.

در این جا مقاله ی ما برای معرفی ۱۰ ایده برتر طراحی اتاق لباس به پایان رسید. امیدواریم مواردی که در زمینه ی ۱۰ ایده برتر طراحی اتاق لباس ارائه نمودیم برای شما مفید باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *