۰۲۱۵۵۲۷۹۸۳۴ | ۰۹۱۲۶۱۵۳۱۸۵ | ۰۹۰۲۱۵۶۲۳۷۱ (آموزش) همه روزه ساعت ۹:۰۰ تا ۱۸ | روز های تعطیل با هماهنگی قبلی
۱۰ روش چیدمان میز آرایش در اتاق خواب

۱۰ روش چیدمان میز آرایش در اتاق خواب

۱۴ خرداد ۱۴۰۰

میز آرایش یکی از لوازم بسیار خاصی است که برای عملکرد اتاق خواب ما چندان مهم نیست (به هر حال کمد، صندوق و تخت خواب برای نگهداری وسایل و خوابیدن […]

میز آرایش یکی از لوازم بسیار خاصی است که برای عملکرد اتاق خواب ما چندان مهم نیست (به هر حال کمد، صندوق و تخت خواب برای نگهداری وسایل و خوابیدن داریم) اما چیدمان میز آرایش به صورت درست و در موقعیت مناسب می‌تواند زیبایی و جلوه‌ی خاصی را به اتاق خواب شما ببخشد، با این حال در صورتی که شما یک میز آرایش در اتاق خواب خود داشته باشید، هرگز آن را رها نخواهید کرد زیرا نشستن و آماده شدن جلوی یک میز اختصاصی مملو از بطری‌های زیبای عطر و جواهرات، چیز بسیار جذاب و مجللی است. در این مقاله قصد داریم روش‌های کاربردی برای چیدمان میز آرایش را برایتان شرح دهیم.

از طرح‌های منحنی گرفته تا طرح‌های زیبای دیگر، یک میز آرایش مناسب برای شما و خانه‌تان در آرکاچوب وجود دارد. در صورتی که تمایل به خرید میز آرایش دارید می توانید به چنین نکاتی برای چیدمان آن توجه نمائید تا بتوانید دکوراسیون مناسبی داشته باشید.

بدون شک، میزهای آرایش دارای ظرافتی به سبک قدیمی هستند، حتی اگر ذاتاً مدرنیست باشید و یک فضای داخلی و شیک ایجاد کنید. شما ساعاتی را پشت میز آرایش خود سپری می‌کنید، حتی بدون اینکه بدانید – لزوماً بخاطر تماشای زیبایی ظاهری خود جلوی میز آرایشی نمی‌روید، بلکه این کالای ارزشمند شما همیشه جلوی چشم است. در اینجا ۱۰ روش برای قرار دادن یک میز آرایش حتی در یک اتاق خواب کوچک ارائه می‌کنیم.

آن را به عنوان یک میز کنار تخت استفاده کنید

حتی اتاق خواب‌های کوچکتر نیز با یک برنامه‌ریزی هوشمندانه می‌توانند یک میز آرایش داشته باشند. میز کنسول کلاسیک و رنگ‌آمیزی شده درست در کنار تخت قرار می‌گیرد و به آن امکان می‌دهد تا به عنوان یک میز کنار تختِ چند منظوره استفاده شود.

این چیدمان یک مکان طبیعی برای چراغ خواب فراهم می‌کند که به نوبه خود روشنایی کافی را ایجاد می‌کند. اگر میز برای یک آینه‌ی مستقل بسیار کوچک باشد، می‌توانید یک آینه را به دیوار آویزان کنید.

سبک‌های خاص خودتان را اضافه کنید

نیازی به انتخاب یک «میز آرایشیِ» آماده‌ی موجود در فروشگاه‌های حضوری و آنلاین ندارید، زیرا می‌توانید چشم‌انداز خاص خودتان را با استفاده از قطعات جداگانه‌ی بسیار دوست داشتنی تنظیم کنید. این میز، صندلی و دسته آینه به خوبی در کنار هم قرار گرفته‌اند و انبوهی از سبک‌های مختلف – میز نوشتار اکریلیک مدرن، آینه چوبی طلایی و صندلی عتیقه – به طور شگفت‌انگیزی با هم کار انطباق دارند. به این ترتیب می‌توانید سبک‌های قدیمی و جدید را مخلوط کنید و واقعاً نمای جالبی را ایجاد کنید.

آن را به عنوان میز کار استفاده کنید

یک هم‌افزایی طبیعی بین یک میز کار و یک میز آرایش وجود دارد: هر دو به یک سطح محکم و فضای کافی برای قرار دادن وسایل شما احتیاج دارند، به علاوه‌ی یک صندلی راحت برای نشستن، استراحت کردن یا فقط تماشا کردن.

بنابراین اگر فضای لازم برای قرار دادن هر دو میز را ندارید، یک سبک کلاسیک انتخاب کنید که هر دو کاربرد را در بر داشته باشد. (فراموش نکنید که لپ‌تاپ‌ برای چنین چیدمانی ضروری است، زیرا رایانه‌های رومیزی فضای زیادی را اشغال می‌کنند.)

از انتهای تخت خواب خود استفاده کنید

اگر یک اتاق خواب اختصاصی دارید، در این مرحله باید از تمام فضای دیوار اتاق خواب خود استفاده کرده باشید. اما هرگز نترسید، ممکن است شما فقط با استفاده از یک سر تخت خود بتوانید یک میز آرایش درست کنید.

اگر تخت خواب شما دارای تخته‌ی پایین تخت است، میز آرایش را پایینتر از آن قرار دهید، بنابراین هنگام خواب، وسایل بهم ریخته‌ی روی میز آرایش از میدان دید شما دور خواهد ماند. اگر چنین کاری نکردید، عرض میز را با عرض تخت خواب خود یکسان بگیرید و به دنبال چیزی خنثی و کلاسیک باشید که از نظر بصری، مورد توجه قرار نگیرد.

یک گوشه‌ی رمانتیک ایجاد کنید

یک میز آرایش بلافاصله فضای عاشقانه‌ی اتاق خواب شما را افزایش می‌دهد، به خصوص اگر شما به یک سبک چوبی زیبا و حکاکی شده علاقمند هستید. از نمایشگاه‌های عتیقه‌جات و فروشگاه‌های دست دوم کالاهای وینتیج اصلی را تهیه کنید، یا کالاهای باکیفیت را به راحتی بسازید.

زیبایی یک سبک کوچک این است که می‌تواند با به خوبی در کنج اتاق زیر شیروانی فشرده شود و از فضایی استفاده شود که در غیر این صورت ممکن بود هدر برود.

به دنبال زرق و برق بروید

با وجود فضای گسترده‌ی کف، انطباق کامل یک میز آرایش با فضا در اینجا مهم نیست – اما انتخاب مواد، اندازه و سبک برای افزودن جذابیت بسیار جالب است.

این میز آرایش آینه‌ای، یک درخشش مناسب را به اتاقِ آرام و شیک اضافه می‌کند. چراغ آمتیست یک پالت رنگی ظریف و گرم را ایجاد می‌کند، در حالی که آینه‌ی بزرگ در پشت میز قرار گرفته و جلوه‌ای روانتر را نسبت به یک دیوارکوب ایجاد می‌کند.

آن را به صورت سفارشی تهیه کنید

اگر به اندازه کافی خوش‌شانس هستید که یک اتاق خواب بزرگ همراه با یک فضا برای میز آرایش دارید، این مکانی ایده‌آل برای قرار دادن میز آرایش است. این قطعه سفارشی با رنگ خاکستری ملایم و کرمی در مرکز اتاق قرار گرفته است تا کاربر از نور طبیعی هرچه بیشتر بهره‌مند شود. برای داشتن بازتابی خوب و سایه‌های صفر، بر روی آینه‌ی رومیزی با بال‌های کناری سرمایه‌گذاری کنید.

یک روشویی را امتحان کنید

مجموعه‌ی شیک روشویی‌ها که این روزها ارائه می‌شود، کار یک میز آرایش را به خوبی انجام می‌دهد، بنابراین اگر حمام اختصاصی دارید، چرا آن را دو برابر نکنید؟

یک طرح تزئین شده برای پایه‌ها انتخاب کنید (اگر جرات دارید با رنگ روشن) که روی آن سنگ قرار داشته باشد. شیرهای دیواری ایده‌ی خوبی است، زیرا فضای بالا را برای لوسیون‌ها و داروها آزاد می‌کند. توجه داشته باشید که ممکن است با این گزینه فضای ذخیره‌سازی کافی نداشته باشید، زیرا کشوی بالایی به طور کلی برای مخفی کردن سطح زیر کاسه و لوله‌کشی استفاده می‌شود و کاذب است.

شکاف در یک مکان چشم‌نواز

اگر در اتاق خواب خود کمد درست می‌کنید، تهیه‌ی یک میز آرایش را نیز در نظر بگیرید. خرید لوازم کمد و میز آرایش آماده امکانپذیر است، اما ساخت آنها بصورت سفارشی به شما امکان می‌دهد تا آنها را متناسب با ابعاد و سلیقه‌ی خودتان تهیه کنید.

این چهارپایه‌ی مخملی یک تناژ رنگ جذاب ایجاد می‌کند و فضای میز آراسته را بیشتر به چشم می‌آورد، اما اگر فضای کمی دارید، می‌توانید میزی را انتخاب کنید که در صورت عدم استفاده، از شکاف بیرون نیاید.

به کلاسیک‌ها اعتماد کنید

همانطور که این میز آرایش هوشمند و کمد لباس نشان می‌دهد، در اتاق خواب می‌توانید از مبلمان روشن استفاده کنید. این رنگ خنثی برای رنگ‌آمیزی و کار با چاپ در جای دیگر اتاق خواب نیز عالی است، مثلاً پارچه یا کاغذ دیواری.

برای افزودن شخصیت بیشتر، سبک‌های خود را با هم مخلوط کنید: این صندلیِ حکاکی شده در این دوره در تقابل با میز آرایش مدرن قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *