۰۲۱۵۵۲۷۹۸۳۴ | ۰۹۱۲۶۱۵۳۱۸۵ | ۰۹۰۲۱۵۶۲۳۷۱ (آموزش) همه روزه ساعت ۹:۰۰ تا ۱۸ | روز های تعطیل با هماهنگی قبلی
چیدمان اتاق خواب عروس (مدل های جدید ۲۰۲۱)

چیدمان اتاق خواب عروس (مدل های جدید ۲۰۲۱)

۰۸ دی ۱۳۹۹

در این مقاله به بررسی موضوع چیدمان اتاق خواب عروس خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید. اتاق خواب ها کانون روابط عاشقانه و محفل امن هر زوجی هستند. داشتن یک […]

در این مقاله به بررسی موضوع چیدمان اتاق خواب عروس خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

اتاق خواب ها کانون روابط عاشقانه و محفل امن هر زوجی هستند. داشتن یک چیدمان رومانتیک و مناسب، می تواند تاثیر به سزایی در رفع خستگی روز داشته و حس خوبی در روابط ایجاد کند. در واقع اتاق خواب شیک و جذاب حس زندگی را در افراد بیدار می کند و می تواند در داشتن روحیه ای خوب، تاثیر گذار باشد. در این مقاله سعی داریم ایده هایی جهت تزئین اتاق خواب عروس در اختیارتان بگذاریم.

در ادامه مقاله ی چیدمان اتاق خواب عروس به طرح و پاسخ سوالات ذیل خواهیم پرداخت:

  • چه چیزی باعث ایجاد یک اتاق خواب رمانتیک می شود؟
  • چیدمان اتاق عروس به سبک روستایی
  • چیدمان اتاق عروس برای افراد گیاه دوست
  • چیدمان اتاق خواب عروس به سبک بوهمیایی
  • چیدمان اتاق عروس به سبک جنوب شرقی
  • دکوراسیون اتاق خواب عروس به سبک رسمی / سنتی
  • چیدمان اتاق خواب عروس به سبک دریایی

 

چه چیزی باعث ایجاد یک اتاق خواب رمانتیک می شود؟

بیایید با تختخواب خود شروع کنیم.

لازم است تا حد امکان جذاب به نظر برسد. بالش های بزرگ و ملحفه های نرم و تازه شسته شده که به زیبایی آراسته شده اند، کلیدی ترین نکته برای جذاب به نظر رسیدن تختخواب شماست. به هتل ۵ ستاره فکر کنید!

همچنین مهم است که هرگونه به هم ریختگی را از بین ببرید.

شما می خواهید تختخواب خود را به مکان خوب و آرامش بخشی تبدیل کنید و به هم ریختگی باعث حواس پرتی می شود. اگر تمایل به استفاده از اتاق خواب خود به عنوان یک مکان رویایی و خاص دارید، باید برای آن وقت بگذارید.

ایجاد نور عاشقانه در اتاق خواب شما می تواند تفاوت ایجاد کند

ایجاد نور عاشقانه در اتاق خواب

اطمینان حاصل کنید که با خاموش شدن چراغ ها، نور مناسبی در فضا دارید. به کار بردن نور ملایم و بسیار روشن می تواند مناسب باشد. یا از چراغ های خواب درخشان و یا از آباژور های ال ای دی و یا کم مصرف کاملاً ایمن استفاده کنید تا روحیه ی خوبی در شما ایجاد کند. رنگ سفید برای نورپردازی رنگی بسیار عاشقانه تر از قرمز است که نشان داده شده است و استرس و حس منفی را تا حد زیادی کم می کند.

از عطر خوش غافل نشوید

شما می توانید از بالش معطر، پلاگین عطر یا فقط یک اسپری از عطرهای مخصوص پس از اصلاح یا عطر خود روی بالش ها و اطراف تخت خود استفاده کنید. بیش از حد از بوهای مختلف استفاده نکنید، فقط یک یا دو به ویژه اگر آشنا باشند، باعث حس رمانتیک شوند.

سعی کنید، تختخواب عروس را با گلبرگ تزئین کنید

لزوماً نیاز به گل های واقعی نیست، شما می توانید گلبرگ مصنوعی بخرید یا از اکسسوری های کوچک گلبرگ استفاده کنید. اگر اتاق خواب شما در طبقه بالا است، چند گلبرگ را از پله ها بالا بریزید تا هارمونی بیشتری برقرار شود. این کار جو را بسیار صمیمی و عاشقانه می کند.

روحیه و محیط را بر صمیمیت و اشتیاق متمرکز کنید

تخته های اتو، هواگیرهای لباس و هر وسیله دیگر مبتنی بر کارهای روزمره را دور از چشم خود قرار دهید. ممکن است، احساس نکنید که باید موسیقی داشته باشید، ، اما اگر آهنگ خاصی وجود دارد که به اشتراک می گذارید یا موسیقی که خاطرات خوشی را برای هر دوی شما به همراه دارد، آن را نسبتاً آرام پخش کنید. به دلایل واضح، این کار با موسیقی آرام و ملایم بهتر از موسیقی سنگین راک کار می کند!

پیشنهاد می کنیم از پست ۱۰ مدل نورپردازی اتاق خواب شیک و مدرن (۲۰۲۰) دیدن کنید.

جزئیات اضافه را فراموش نکنید

جزئیات سرویس خواب

بسیاری از هنرهای ایجاد یک اتاق خواب رمانتیک در حال آماده سازی است. به این فکر کنید که تلویزیون خود را به اتاق خواب ببرید، یا یک خز مصنوعی یا یک مخمل روی تخت بگذارید. خوردنی ها و نوشیدنی هایی مانند مقداری شیرینی یا میوه را با تزئینات خاص در یک ظرف در اتاق قرار دهید تا جو خوبی به آن دهید.

رمانتیک باشید

یک موضوع کاملاً ساده که ممکن است، تقریباً در مورد همه عروسی ها مصداق داشته باشد. تخت های چوبی کلاسیک و سبک کانتری می توانند سبک رمانتیک و عاشقانه ی دوران کلاسیک را به شما بدهند و اگر به مدل های اسپرت علاقه مند هستید، می توانید از رنگ های روشن و نورپردازی ملایم برای داشتن یک فضای رمانتیک و عاشقانه کمک بگیرید و همزمان سلیقه ی اسپرت را هم پیاده کنید.

از رنگ سفید غافل نشوید

استفاده از رنگ سفید در دکوراسیون اتاق خواب عروس می تواند فضایی بسیار شیک و رمانتیک ایجاد کند. المان هایی با رنگ روشن می توانند ظاهری عاشقانه و آرام برای روابط عاطفی و استراحتی آرام فراهم کنند. حتی اگر از وسایل روشن استقبال نمی کنید، می توانید دیوار های روشن با نورپردازی درست را با رنگ های تیره تر به کار ببرید.

اتاق خواب عروس به سبک مدرن

اتاق خواب عروس به سبک مدرن

مطمئناً یک سبک منحصر به فرد همیشه مورد استقبال قرار می گیرد. بازی با عناصر خام خانه یا آوردن چند عنصر خام به فضای شما می تواند فضای مدرن ظریفی به شما بدهد. دکوراتیو های مینیمال و سبک های اسپرت و یا ساده، همچنین وسایل مدرن و امروزی می تواند چیدمان مدرن و تازه ای در اتاق خواب شما ایجاد کند. توجه به رنگ های سرد و حتی رنگ های تیره می تواند حال و هوای صنعتی و مدرنی به فضای شما ببخشد. گاهی اوقات چیدمان ساده بهتر است. تزئینات کمتر باعث می شود، فضا نفس بکشد و حرف خودش را بزند.

دکور وینتیج یا VINTAGE

دکور وینتیج یا VINTAGE

این سبک ترکیبی از دکور های کاشی کاری قدیمی با جزئیات فراوان، سبک مدرن و دیوار های کهنه و رنگ و رو رفته است و با ترکیب و مونتاژ تمام این ها یک خروجی کاملا عجیب و دلخواه و البته بسیار منحصر به فرد خواهید داشت.

مشابه اتاق سنتی به سبک صنعتی اسکاندیناوی، این اتاق خواب با الهام از سبک شلوغ، عناصر طراحی بسیار کمی را با دقت انتخاب می کند تا فضای پرنعمت ظریف را به فضا ببخشد.

اتاق خواب رنگارنگ و عجیب وغریب

با المان های رنگارنگ و مختلف و عجیب می توانید دکوراسیونی جذاب و در عین حال شلوغ و منسجم خلق کنید. مهم ترین نکته انتخاب وسایل و رنگ هایی است که در عین تفاوت، مکمل یکدیگر باشند و در یک نگاه زیبا به نظر برسند. می توانید از تخت خواب و سرویس خواب مدرن و سورئال، تابلو های نقاشی مدرن، پوستر هایی با نقاشی ها و طرح های عجیب و نو و دیگر المان ها برای ایجاد چنین فضایی استفاده کنید.

مدرن و رمانتیک

تلفیق این دو سبک می تواند بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد. این موضوع به عناصر مدرن جذاب و خاص نیاز دارد که در کنار یکدیگر باعث ایجاد یک تغییر گرم عاشقانه می شوند. خاکستری که با رنگ سفید همراه است، قطعاً یک سبک مدرن است، اما چند گل و یک بالش پرزدار رنگی و المان هایی با حالت خاکستری مایل به قرمز به آن اضافه کنید، طرحی کاملا رمانتیک و مدرن خواهید داشت.

رنگ تنها چیزی نیست که می تواند فضایی را عاشقانه جلوه دهد، افزودن خاطرات یا تصاویری که به فضای شما راهی انتزاعی تر برای ایجاد کمی عاشقانه در اتاق شما اضافه می کند بسیار موثر است.

چیدمان اتاق عروس به سبک روستایی

چیدمان اتاق عروس به سبک روستایی

یک سبک کلاسیک که به طور کلی شامل چکمه های گاوچران، محل نگهداری انبارهای زیبا و بیش از چند شیشه مزون است. روتختی روستایی و تکان دادن ظریف ستاره های آمریکایی و راه راه با بالش پرتاب خاکستری و سفید این اتاق خواب شیک مظهر زندگی شیک روستایی است! چنین سبکی در کنار یک زندگی مدرن و شهری، می تواند تنوع بسیار جذابی در محل زندگی تان ایجاد کند و برای چند ساعت آرامش خاصی به شما ببخشد.

محلی پر از گلدان مخلوط شده با لایه های چوبی روی تخت و یک لوستر آهنی میله ای، شما عملا می توانید بوی آن را که هوای تازه را تولید می کند، حس کنید.

چیدمان اتاق عروس برای افراد گیاه دوست

چیدمان اتاق عروس برای افراد گیاه دوست

اگر به گیاه ها علاقه ی بسیار زیادی دارید، می توانید در مهم ترین نقطه ی خانه ی خود یعنی اتاق خوابتان، گل هایی را داشته باشید. به احتمال زیاد وجود چنین المان هایی در گوشه و کنار اتاق خوابتان، باعث ایجاد آرامش و زیبایی دو چندان خواهد شد. این گل ها در کنار پارچه های تازه روی تخت و چراغ های سفید نرم این فضای شیک و صمیمی را با احساس زیبایی از فضا پر می کنند.

یک فضای خالی را با گیاهان مورد علاقه ی خود که با فضا سازگار هستند، را پر کنید. نور کافی برای رشد دوستان کوچک شما نیست؟ یک عکس بزرگ هنری از گیاهان زیبا قطعا فضا را بزرگ و شیک خواهد کرد.

چیدمان اتاق خواب عروس به سبک بوهمیایی

چیدمان اتاق خواب عروس به سبک بوهمیایی

برای ایجاد چنین سبکی باید از رنگ های روشن و ملایم کمک بگیرید. دکوراتیو ها و رنگ دیوار ها را روشن انتخاب کنید و از وسایل حصیری در چیدمان استفاده کنید. دقت داشته باشید، استفاده از حصیر های بافته شده در قالب های مختلف می تواند ترکیب خوبی به شما بدهد، همچنین می توانید از گلدان های بافته شده با حصیر استفاده کنید که در کنار سبزی گل ها بسیار زیبا به نظر می رسند. از تابلو هایی با این سبک نیز غافل نشوید، چرا که بسیار زیبا و منحصر به فرد هستند.

چیدمان اتاق عروس به سبک جنوب شرقی

چیدمان اتاق عروس به سبک جنوب شرقی

فضایی تمیز و کاملاً روشن با لمس قطعاتی با کیفیت و کلاسیک و زیبا، وقتی حرف از سبک جنوب شرقی می آید، چنین دکوری انتظار می رود. استفاده از رنگ خاکستری گرم روی دیوارها و یا دکوراسیون داخلی اتاق خواب، چیدمان اتاق خواب را به سبک جنوبی گره می زند. سبک جنوبی به این معنی نیست که شما باید بزرگترین خانه را داشته باشید، می توانید همین جذابیت را حتی در آپارتمان نقلی خود پیاده کنید! از معماری منحصر به فرد و کلاسیک فضای خود استقبال کرده و آن را بسازید.

دکوراسیون اتاق خواب عروس به سبک رسمی / سنتی

اتاق خواب عروس به سبک رسمی

این سبک بین حالت سلطنتی و قدیمی است که با تلفیق المان هایی با سبک و سیاق قدیمی و رسمی مانند تخت ها و مبل های سلطنتی امکان پذیر است. دکوراسیون چنین سبکی به وسایل خاص و آنتیک با طراحی قدیمی نیاز دارد. سبک سلطنتی دورانهای گذشته را در نظر داشته باشید، چنین چیدمانی شما را به ترکیب رسمی_سنتی نزدیک می کند. این سبک برای کسانی که به چیدمان های قدیمی و حال و هوای تاریخی و سلطنتی علاقه ی خاصی دارند، مناسب و رویایی است.

سنت عالی است و رسمیت جای خود را دارد، اما وقتی صحبت از اتاق خواب می شود، افراد عاشق هیاهو و جو رمانتیک هستند که با این دو موضوع سخت گیرانه پیش رفتن و حفظ این هیاهو کمی سخت می شود. استفاده از پرده ای به سبک “بالن پروانه ای چین دار” واقعا این فضا را گرم می کند.

هیچ چیزی مانند رنگ طلایی باعث ایحاد فضای رسمی نمی شود. می توانید در صورت علاقه داشتن، از تابلو های طلایی، مبلمان و تخت طلایی استفاده کنید، همچنین وسایلی سلطنتی که حاشیه های طلایی دارند، به شما در داشتن جنین چیدمانی کمک خواهند کرد، همچنین از رنگ های تیره مانند سرمه ای، سیاه و شرابی در ترکیب طلایی و رنگ کرم غافل نشوید، چرا که در چنین دکوراسیونی عالی به نظر خواهند رسید.

چیدمان اتاق خواب عروس به سبک دریایی

اتاق خواب عروس به سبک دریایی

استفاده از المان ها و نشانه هایی که یادآور دریا هستند، می تواند دکوراسیونی جذاب، نوستالژیک و منحصر به فرد ایجاد کند. این چیدمان بسیار رمانتیک و جذاب در مورد دریا وجود دارد که باعث می شود، یک موضوع عالی برای اتاق خواب عروس شما باشد. مکان های نمای اقیانوس، پیام های داخل بطری و عکس های عروسی اسکله ای کمک کننده است. می توانید از تخت خوابی با نشانه های لنگر روی آن استفاده کنید، طرح تخت خود را شبیه به قایق در نظر بگیرید، از چراغ خوابی شبیه به فانوس دریایی استفاده کنید و از نور آبی در اتاق خوابتان استفاده کنید.

استفاده از وسایلی که با صدف ها درست شده اند و نیز قاب عکس های سه بعدی و یا هنری با تصویر دریا می تواند این چیدمان را بسیار خاص تر نیز کند. پرده هایی شبیه به بادبان و استفاده از رنگ های آبی روشن و تناژ های مختلف آبی در کنار رنگ سفید نیز می تواند شما را به چنین حال و هوایی نزدیک کند.

شما می توانید با توجه به سلیقه ی خود و همسرتان درباره ی استفاده از وسایل و سبک چینش اتاق خوابتان تصمیم گیری کنید و حتی برخی از این سبک ها را با هم ترکیب کنید و هنر تازه ای خلق نمایید. فراموش نکنید، داشتن یک اتاق خواب دلخواه و زیبا، می تواند خستگی شما را از بین ببرد و روابط عاشقانه تان را به یاد ماندنی و زیبا تر کند.

مقاله ما با موضوع چیدمان اتاق خواب عروس به پایان رسید. امید داریم بعد از مطالعه آن با شیوه ی چیدمان اتاق خواب عروس آشنا شده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *