۰۲۱۵۵۲۷۹۸۳۴ | ۰۹۱۲۶۱۵۳۱۸۵ | ۰۹۰۲۱۵۶۲۳۷۱ (آموزش) همه روزه ساعت ۹:۰۰ تا ۱۸ | روز های تعطیل با هماهنگی قبلی

میز آرایش چوبی عتیقه مخصوص منزل

میز آرایش وسیله‌ایی ضروری برای اتاق خواب است. همچنین استفاده از میز آرایش چوبی عتیقه مخصوص منزل می‌تواند جلوه‌ی خاصی را به اتاق خواب شما ببخشد. بدون میز آرایشی، اتاق خواب ناتمام به نظر می‌رسد. اگرچه تختخواب یکی از وسایل مهم در هر اتاق است اما استفاده از میز آرایش امکانات بیشتری را در اتاق شما فراهم می‌سازد. میزهای آرایش دارای کاربردها و اهداف مختلفی هستند. از این وسیله زیبا می‌توان برای نگه‌داری لوازم شخصی، لباس‌ها و سایر وسایل خود استفاده نمایید. معمولا آنها دارای کشو هستند که به شما امکان می‌دهد از وسایلتان به صورت منظم محافظت کنید. استفاده از میز آرایش نه تنها به اتاق شما زیبایی و شکوه بیشتری می‌دهد بلکه بسیار کاربردی نیز است. میز آرایش در طرح‌های مختلفی مانند میز آرایش آینه‌ دار، میز آرایش تاشو، میز آرایش کشو دار و غیره وجود دارد. در این مقاله نیز قصد داریم در خصوص ویژگی‌ها و مشخصات یک میز آرایش چوبی عتیقه مواردی را بیان نمائیم.

میز آرایش آینه دار طرحی بی‌نظیر به اتاق شما می‌بخشد. از آنجا که میز آرایشی به شما کمک می‌کند تا خود را برای موقعیت و قرار ملاقات‌های مهم آماده کنید، نقش مهمی در زندگی ایفا می‌کند. بنابراین، میز آرایش یک وسیله ضروری است. میز آرایش به دلیل قابلیت‌های مختلف و ظاهری زیبا، به یکی از وسایل اصلی در دکوراسیون اتاق خواب تبدیل شده است.

میز آرایش همراه با آینه، میز با کشو و صندلی برای نشستن به خودی خود یک قسمت کامل اثاثیه منزل است. میز آرایشی وسیله‌ای بسیار عالی و کاربردی در هر منزل است و در اغلب از خانه‌ها برای نگهداری لباس، لوازم آرایش و سایر وسایل استفاده می‌شود. همه مشتریان ما به دلیل طراحی‌های منحصر به فرد، کیفیت عالی و اعتبار از تمام محصولات‌مان استقبال بی‌نظیری داشتند. روی همه این میز آرایشی زیبا، حکاکی‌هایی را می‌بینید که نشان دهنده جذابیت و ظرافت روزگاران قدیم است. میز آرایشی چوبی به ویژه میز آرایشی که به صورت دست ساز ایجاد شود دارای کیفیت بسیار بالایی است. میز آرایشی چوبی لوکس بسیار با دقت ساخته شده است تا برای ملکه و پرنسس خانه شما بهترین احساس را به ارمغان بیاورد. این میز آرایشی که توسط سازندگان ماهر تولید شده است باعث زیبایی و جذابیت اتاق شما می‌شود.

امکانات میز آرایش عبارتند از: کشوها – سه یا هشت کشو داشته باشد. آینه – یا جداگانه یا به قسمت بالا وصل شده است، صندلی یا چهارپایه کوچک که در همه میز آرایش‌ها مشترک است.

ویژگی‌های میز آرایش چوبی

ویژگی‌های میز آرایش چوبی

۱. کمیت – میز کنسول با آینه متصل

۲. شرایط – کاملا جدید

۳. رنگ – طلایی روشن

۴. قابلیت دسترسی – موجود نیست

۵. نام مدل – لاویش

۶. نوع طراحی – سنتی

۷. نوع اتاق – وسایل اتاق خواب

۸. مواد – چوب ساج

۹. صنایع دستی ساخته شده توسط افراد خبره.

۱۰. برای محافظت در مقابل شرایط نامساعد جوی، کاملا صیقل داده شده است.

ما انواع اثاثیه منزل را تولید، تامین و تجارت می‌کنیم که این اثاثیه شامل موارد زیر است:

سرویس خواب، میز کنسول، میز آرایش، آینه، پاتختی، پافی جذاب و زیبا. معمولا این وسایل زندگی و کار را راحت و آسان می‌کنند. محصولات ما چوبی، با کیفیت بسیار بالا، ماندگار و قابل اطمینان هستند. هدف اصلی ما ارائه محصولاتی با کیفیت، متنوع و مشتری پسند است. این محصولات جادار و مقاوم در برابر موریانه است. مواد اولیه برای ساخت این محصولات از فروشنده‌ایی معتبر خریداری و سپس از نظر کیفیت بررسی می‌شوند. پس از تولید و قبل از عرضه این محصولات به زیبایی بسته بندی می‌شوند.

جزئیات بیشتر در مورد محصولات آرکاچوب:

جزئیات بیشتر در مورد محصولات آرکاچوب - میز آرایش چوبی

۱. اثاثیه ساخته شده از چوب ساج ماندگاری و عمر طولانی دارند. زیبایی این چوب همین ویژگی است و عجیب نیست که معمولا اثاثیه چوب ساج برای نسل‌های بعدی نیز ماندگارند.

۲. زیبایی اثاثیه چوب ساج در رنگ و بافت طبیعی آن است. معمولا ما اثاثیه با روکش صیقلی را توصیه می‌کنیم. پیشنهاد نهایی و مورد علاقه ما اثاثیه چوب ساج در مقایسه با اثاثیه روکش‌‌دار با رنگ‌های چوبی دیگر است. بنابراین، فقط باید هر ۵ سال یکبار اثاثیه را صیقل دهید تا برای مدتی طولانی از آن استفاده کنید.

برای ساخت این مبلمان از چوب با کیفیت بسیار بالا استفاده می‌کنیم. برای اتمام محصول نهایی ۴ مرتبه روی چوب کار می‌کنیم. ما از تیمی متخصص و حرفه‌ایی برای کارهای چوبی استفاده می‌کنیم.

عوامل زیر روی موفقیت ما تاثیر داشته است:

عوامل زیر روی موفقیت ما تاثیر داشته است - میز آرایش چوبی

 

۱. از چوب با کیفیت عالی، حکاکی شده و طراحی زیبا ساخته شده است.

۲. محصولی عالی که توسط صنعتگران خبره ساخته شده و به دکور اتاق شما ظاهری سلطنتی می‌بخشد.

۳. با اثاثیه چوبی جلوه‌ای مجلل به منزل خود بدهید.

۴. از چوب مستحکم، با کیفیت و در طرح‌های قومی ساخته شده و متناسب با فضا و بودجه شماست.

۵. رنگ: قهوه‌ای، راهنمای مراقبت: از هر پارچه نخی ضخیم و با کیفیت برای تمیز کردن آن استفاده کنید.

۶. صنایع دستی ساخته شده توسط افراد ماهر و متخصص.

۷. به مونتاژ نیاز ندارد: محصول در وضعیت مونتاژ شده از قبل تحویل داده می‌شود.

۸. برای هرگونه تغییر در دستورالعمل با فروشنده تماس بگیرید.

۹. از آنجایی که اینجا یک واحد صنعتی است، لطفا توجه داشته باشید که اندازه و رنگ هر اثاثیه ممکن است کمی متفاوت باشد.