۰۲۱۵۵۲۷۹۸۳۴ | ۰۹۱۲۶۱۵۳۱۸۵ | ۰۹۰۲۱۵۶۲۳۷۱ (آموزش) همه روزه ساعت ۹:۰۰ تا ۱۸ | روز های تعطیل با هماهنگی قبلی
میز آرایش عروس

میز آرایش عروس

۱۶ تیر ۱۴۰۰

اگر قصد خرید میز آرایش عروس دارید، قول می‌دهیم که تا قبل از تهیه‌ی آن محیط آماده شدن و آرایش کردن اتاق شما بیشتر به جایی شلوغ شبیه است تا […]

اگر قصد خرید میز آرایش عروس دارید، قول می‌دهیم که تا قبل از تهیه‌ی آن محیط آماده شدن و آرایش کردن اتاق شما بیشتر به جایی شلوغ شبیه است تا اتاقی زنانه و جذاب. قطعا نگهداری لوازم آرایشی بسیار سخت است. تمام خط لب‌ها، رژ لب‌ها، سایه چشم‌ها و لوازم آرایشی دیگری که اطراف آن فرد ریخته‌اند، به سرعت باعث نامرتبی و شلوغی می‌شوند. همچنین از آنجایی که در پیدا کردن وسایل موردنیاز در محیطی نامرتب سخت است، احتمالا هر روز باید دنبال همان لوازم آرایشی قدیمی بگردید. درست شبیه وقتی که حوصله مرتب کردن آشپزخانه را ندارید و ناچارا از همان تابه قدیمی استفاده می‌کنید. خوشبختانه، تعداد زیادی مدل میز آرایش عروس موجود است که می‌تواند در مرتب نگه داشتن وسایل‌تان به شما کمک کند. چند مدل از جنس پرپلکس و یک یا دو جعبه جواهرات، فضایی عالی برای نگهداری جواهرات و کیف آرایش نامرتب شماست. در ادامه قصد داریم خصوصیت‌های یک میز آرایش عروس که به شما کمک می‌کند تا لوازم آرایشی و بهداشتی خود را بر روی آن قرار دهید شرح دهیم تا تصمیم گیری درستی در خصوص خرید آن داشته باشید.

ما در واقع یاد گرفته‌ایم که می‌توانیم در خانه کمی با حوصله‌تر و با تمرکز‌تر کارهایمان را انجام دهیم. صبح‌ها وقتی می‌خواهیم جلوی آینه راهرو آرایش کنیم، ممکن است اعضای خانواده از آنجا عبور کنند و ما باید آرایشمان را متوقف کرده و دوباره شروع کنیم. اگر ما این زمان را سیو کنیم، وقت بیشتری برای کارهای روزانه خود خواهیم داشت و از آن‌ها لذت می‌بریم. چه کاری باید انجام دهیم؟ واضح است. یک میز آرایشی شیک برای اتاق خواب‌مان بخریم.

محل نگهداری لوازم آرایش

محل نگهداری لوازم آرایش - میز آرایش عروس

لوازم آرایشی گران قیمت را باید نشان داد. رژلب‌های مارک دار خود را در کیفی دور از چشم نگذارید. این وسایل وقتی با خوشحالی و نظم روی میز قرار بگیرند، عالی به نظر می‌رسند. باکس‌های جعبه‌ای آرایشی از جنس پرپلکس بسیار شفاف و دارای قسمت‌های اختصاصی برای رژ لب، پالت و وسایل تیوپی جهت منظم نگه داشتن همه وسایل هستند. اگر لوازم آرایشی بیشتری خریداری کنید و تعداد آن‌ها افزایش یابد، به راحتی می‌توانید وسایل جدید خود را در کنار وسایل‌های قدیمی جای دهید.

محفظه نگهدارنده‌ برس آرایشی

محفظه نگهدارنده‌ برس آرایشی - میز آرایش عروس

شما این برس‌ها را روی صورت خود می‌کشید، بنابراین باید آن‌ها را بهداشتی و تمیز نگه دارید و از انداختن آن‌ها به ته کیف خود اجتناب کنید. یک ست مناسب تهیه نمائید که بسیار شیک به نظر می‌رسد و آنها را به خوبی نشان دهید.

جای قلم یا باکس‌های جعبه‌ای میز آرایشی مشابه نیز این وسایل را مرتب و ایستاده نگه می‌دارند در نتیجه شما می‌توانید به سرعت وسیله مورد نیاز خود را ببینید. مدل‌های بسیار متنوعی وجود دارد، پس اگر شیشه‌های شفاف یا پرپلکس را دوست ندارید، انتخاب مدل‌های دیگر نیز ممکن است. اگر آنها را در دستشویی نگه نمی‌دارید، استفاده از این محفظه‌ها برای نگه داشتن وسایل مو مناسب است.

ایده برای نگهداری جواهرات

ایده برای نگهداری جواهرات - میز آرایش عروس

نگهداری جواهرات در جعبه شیشه‌ایی باعث درهم پیچیدن آن‌ها می‌شود و شما مجبورید قبل از استفاده زمان خود را صرف باز کردن آن‌ها کنید. اگر فقط چند قطعه جواهر دارید، یک جعبه با محفظه‌های جداگانه برای مرتب و تمیز نگه داشتن آن‌ها کافیست. افرادی که جواهرات زیادی دارند، احتمالا به چند جداکننده متفاوت برای جلوه و زیبایی بیشتر نیاز دارند. گردنبندها و دستبندها را به یک درخت جواهرات آویزان کنید، حلقه‌ها را روی نگهدارنده حلقه و گوشواره‌ها را در یک جعبه یا ظرف کوچک نگهداری کنید.

محفظه و شیشه برای بدلیجات

محفظه و شیشه برای بدلیجات - میز آرایش عروس

اکسسوری‌های مو، گیره‌های کربی، انگشترها و کلیدها به جایی برای نگه داشتن نیاز دارند اما اغلب در جعبه جواهرات قرار نمی‌گیرند. راه حل چیست؟ آنها را در یک محفظه بدلیجات نگه دارید. اگر انگشتر یا گوشواره‌ای را هر روز استفاده می‌کنید اما نمی‌خواهید هنگام خوابیدن از آن‌ها استفاده کنید، به جای اینکه هر روز آنها را در جای دوری قرار دهید، می‌توانید آنها را در محفظه بدلیجات قرار دهید تا فردا دم دست شما باشد.

اگر روی میز آرایش خود، آرایش‌تان را تمیز می‌کنید یا از آن لوازم آرایشی برای روتین مراقبت از پوست خود استفاده می‌نمایید، به جایی برای نگهداری پدهای پاک کننده آرایش، گوشواره‌ها و سایر وسایل نیاز خواهید داشت. به جای استفاده از یک شیشه معمولی و گاها زشت، از این محفظه‌ها استفاده کنید. این کار به میز آرایشی شما زیبایی بیشتری می‌بخشد. استفاده از چندین شیشه و محفظه با اندازه‌های مختلف ایده بسیار بی نظیری است.

با استفاده از یک میز آرایش، می‌توانید از دست همه وسایل بی فایده‌ایی که در کیف آرایش خود دارید راحت شوید، همچنین به راحتی می‌توانید در کشوها اسپری خوشبوکننده خود را پیدا کنید. به علاوه همه وسایلی که نیاز دارید (از بابلیس مو گرفته تا اسپری مو) جای مناسب خود را در میز آرایشی باشکوه خواهند داشت.

چگونه مناسب‌ترین میز آرایش را انتخاب کنیم؟

چگونه مناسب‌ترین میز آرایش را انتخاب کنیم؟

مهم‌ترین نکته اطمینان از اندازه مناسب میز آرایش در اتاق خواب‌تان است. پیشنهاد ما؟ اگر اتاق خواب شما در کوچک است از خرید یک میز آرایش بزرگ جدا اجتناب کنید تا اتاق شما لوکس و جذاب به نظر برسد. از طرف دیگر، یک اتاق خواب بزرگ به یک میز آرایش بزرگ و پهن نیاز دارد تا فضای خالی آن مشخص نشود. مطمئن شوید که فضای میز آرایش جدید شما با دقت اندازه گیری شود. ما در ادامه ابعاد همه محصولات را ذکر کرده‌ایم.

علاوه بر ملاحظات کاربردی هنگام خرید میز آرایش، به چگونگی استفاده از آن نیز فکر کنید. آیا دوست دارید محصولات آرایشی در کشوها مرتب شوند یا می‌خواهید جلوی شما چیده شوند؟ آیا به میز آرایش با آینه داخلی نیاز دارید یا به میز آرایش با آینه بیرونی؟

از آنجا که این روزها همه کارهای ما در خانه انجام می‌شود، به یک میز آرایش کوچک یا میز آرایش بزرگ و باشکوهی نیاز خواهید داشت.

اگر لوازم آرایش کمی دارید، به میز آرایش بزرگی نیاز ندارید. این مدل دارای یک کشو جمع و جور، ساده و شیک است که برای اکثر طرح‌های داخلی متناسب می‌باشد.

اگر به اندازه کافی جسور باشید، یک میز آرایش آینه‌ای نور و سبکی متفاوت را به اتاق خواب وارد می‌کند. برای جلوگیری از جای لک انگشت، لازم است چندین بار آن را تمیز کنید.

با خرید یک میز آرایش ظاهری زیبا و عاشقانه به اتاق خواب خود هدیه دهید. یک ست هفت کشویی برای جواهرات و لوازم آرایشی شما مناسب است. باور کنید روزهای گشتن در کیف آرایش برای پیدا کردن ریمل شما گذشته است. آینه سه قسمتی نیز به زیبایی آن می‌افزاید.

هنگام انتخاب میز آرایش باید چه چیزهایی را مد نظر داشته باشید

هنگام انتخاب میز آرایش باید چه چیزهایی را مد نظر داشته باشید

هنگامی که به دنبال اشیایی برای اضافه کردن ویژگی خاصی به اتاق خواب خود هستید، باید میز آرایشی را که به خوبی برای اتاق شما طراحی شده است، انتخاب کنید. میز آرایش عروس مکانی آرامش‌بخش برای نشستن و آماده شدن است که همه وسایل از جمله لوازم آرایش، کرم‌های صورت و جواهرات را به راحتی در خود جای می‌دهد. هنگام انتخاب میز آرایش، موارد مختلفی وجود دارد که باید مد نظر قرار دهید.

مکانی محبوب که می‌توانید به خودتان برسید. میز آرایش شما.

در میزهای آرایش از آینه استفاده می‌شود. این آینه‌ها ممکن است به میز متصل یا جداگانه خریداری و آویزان شوند. اگر در حال انتخاب میز آرایش هستید، هنگام محاسبه قیمت، توجه کنید که آیا میز با آینه است یا بدون آن.

همچنین بعضی از افراد، آینه‌ای دقیقاً مطابق با میز را ترجیح می‌دهند در حالی‌که برخی ممکن است بخواهند آینه جداگانه‌ای برای افزودن کنتراست انتخاب کنند. هنگام تصمیم‌گیری ببینید ترجیح شما کدام است.

تصمیم‌گیری در مورد میزان فضا برای وسایل مورد نیاز نیز مهم است. این میزها بدون کشو یا حتی با ده کشو در دسترس هستند. اگر وسایل شخصی زیادی دارید که می‌خواهید آن‌ها را دور از چشم دیگران نگهدارید، میزی با تعداد کشوی زیاد را در نظر بگیرید.

سرویس خواب آرکا ارائه دهنده‌ی با کیفیت‌ترین میزهای آرایش می‌‎باشد، هنگام انتخاب میز آرایش عروس همیشه به اندازه اتاق توجه داشته باشید زیرا باید متناسب با اتاق و بقیه مبلمان موجود در آن باشد. سبک میز آرایش نیز باید مانند مبلمان اتاق باشد تا احساس کنید متعلق به اتاق است. با کمی وقت گذاشتن و جستجو، می‌توانید میزی متناسب با سبک و نیاز خود پیدا کنید.

بسیاری از خانم‌ها میز آرایش را یکی از وسایل ضروری اتاق خواب خود می‌دانند. این میزها مکان مناسبی برای آماده شدن بدون استرس برای پیدا کردن وسایل شخصی یا دردسر ایستادن جلوی آینه سرویس بهداشتی هستند. همچنین جایی برای پاک کردن آرایش و درآوردن جواهرات شما در شب است که روزها نباید برای پیدا کردن آن‌ها وقت بگذارید. این میز می‌تواند به شما برای شروع و پایان روز با مشغله‌ی کمتر کمک کند.

میز آرایش ویژگی‌هایی غالباً فراموش شده را فراهم می‌کند. این میز می‌تواند مکانی را برای نمایش بعضی وسایل باشد. میز آرایش مکانی عالی برای قرار دادن شیشه‌های زیبای عطر در معرض دید دیگران است. اگر وسایلی دارید که باید از دید دیگران پنهان کنید، این میزها فضای مورد نیاز شما را دارند. اگر وسایل شخصی دارید که ترجیح می‌دهید از دید دیگران مخفی بمانند، می‌توانید میزی با کشو خریداری کنید تا همه وسایل را به طور منظم و مرتب جای دهید.

در پایان، این میزها همچنین می‌توانند به یک اتاق ویژگی‌های خاصی اضافه کنند. این میزها در رنگ‌، اندازه‌ و سبک‌های مختلف موجود هستند. اگر به دنبال ایجاد کانون توجه در اتاق هستید، میزی را در تضاد با سایر مبلمان اتاق در نظر بگیرید. اگر دوست دارید یکپارچه با سبک اتاق باشد، میزی را پیدا کنید که دقیقاً با آن سبک مطابقت داشته باشد. مهم نیست که چه میزی را برای هماهنگی یا تضاد با مبلمان موجود انتخاب می‌کنید، مطمئناً این میز به یکی از مبلمان ضروری تبدیل می‌شود که بسیاری از ویژگی‌های ارزشمند را دارد.

شما می‌توانید «میز» را کانون توجه اتاق قرار دهید، این بدان معنی نیست که بگویید میز باید با بقیه مبلمان اتاق خواب شما ست باشد. اتاق خواب می‌تواند مکانی از وسایل متنوع باشد که برای شما نیز مناسب است. اتاق خواب، مکانی نمایشی نیست بلکه باید برای شما شخصی باقی بماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *