۰۲۱۵۵۲۷۹۸۳۴ | ۰۹۱۲۶۱۵۳۱۸۵ | ۰۹۰۲۱۵۶۲۳۷۱ (آموزش) همه روزه ساعت ۹:۰۰ تا ۱۸ | روز های تعطیل با هماهنگی قبلی
مدل های جدید روتختی دو نفره [در سال ۲۰۲۰]

مدل های جدید روتختی دو نفره [در سال ۲۰۲۰]

۰۲ آذر ۱۳۹۹

در این مقاله سعی داریم تا شما را با مدل های جدید روتختی دو نفره و نکاتی که باید در هنگام خرید آن توجه داشته باشید، آشنا کنیم. یکی از […]

در این مقاله سعی داریم تا شما را با مدل های جدید روتختی دو نفره و نکاتی که باید در هنگام خرید آن توجه داشته باشید، آشنا کنیم. یکی از مهم ترین مکان هر منزلی که باعث نشاط و احساس آرامش والدین است، اتاق خواب آنهاست. از این رو انتخاب یک روتختی دو نفره مناسب برای آنها از نکات بسیار مهمی است که در اینجا به آن میپردازیم.

  • نکاتی که برای انتخاب روتختی دو نفره باید در نظر داشته باشیم
  • بهترین زمان، برای اقدام به خرید روتختی دو نفره
  • کیفیت روتختی دو نفره به چه عواملی بستگی دارد؟
  • رنگ های پیشنهادی برای روتختی دو نفره
  • رنگ های پرفروش تر روتختی دو نفره
  • رنگ های خاص برای روتختی دو نفره تخت های مدل سلطنتی

 

نکاتی که برای انتخاب روتختی دو نفره باید در نظر داشته باشیم

بعد از انتخاب یک تخت دو نفره مناسب و بادوام نوبت به انتخاب یکی از مدل های جدید روتختی دو نفره است که قطعا کیفیت و زیبایی آن اهمیت ویژه ای دارد. هر چند که زیبایی رو تختی دو نفره بر روی زیبایی اتاق خواب تاثیر به سزایی دارد، اما نباید از کیفیت آن نیز غافل شد. توصیه میشود از رو تختی های نرم استفاده کنید، چرا که باعث احساس آرامش بیشتری در شما میشود.

در زمان خرید روتختی خود حتما به اندازه تشک خود دقت کنید

در زمان خرید روتختی خود حتما به اندازه تشک خود دقت کنید، زیرا گاها اندازه تشک شما استاندارد نیست و این موضوع بیشتر برای تشک های دو نفره پیش می آید. یکی از نکته هایی که می بایست در زمان تهیه نمودن و خرید رو تختی دو نفره دقت نمایید، ترکیب بندی رنگ های روشن و کمرنگ می باشد، چرا که رنگ های تیره نمای اتاق خواب شما را کسل کننده می نمایند، البته شاین ذکر است که این نکته در شرایطی توصیه میشود که اتاق خواب شما کوچک باشد.

جدا از رنگ به طرح های روتختی نیز دقت کنید، زیرا طرح های شلوغ مناسب اتاق خواب های بزرگ هستند و چنین طرح هایی زیبایی اتاق را دو چندان می کنند، اما برای اتاق خواب کوچک جز اینکه باعث شود، اتاق کوچک تر به نظر آید چیز دیگری نیست. اگر جزء آن گروه از اشخاصی هستید که هر سال دکور داخلی خانه خود را تغییر می دهید، توصیه میشود روتختی های دو نفره دو رو را بخرید، زیرا معمولا رو تختی های دو رو دو طرح و مدل متفاوت دارند.

بهترین زمان، برای اقدام به خرید روتختی دو نفره

روتختی دو نفره

اگر در فکر تغییر دکور داخلی منزل خود هستید و یا به عنوان تازه عروس به دنبال خرید جهیزیه خود می باشید، بهتر است، برای خرید روتختی دو نفره خود عجله نکنید و بعد از انتخاب و خرید همه وسایل مورد نیاز اتاق خوابتان به سراغ خرید برای روتختی دونفره خود بروید. در حقیقت روتختی باعث جذابیت تخت خواب شما میشود و تاثیر بسیار زیادی در زیبایی اتاق خواب شما دارد.

در ابتدا باید مشخص کنید، از میان مدل های جدید روتختی دو نفره قصد خرید چه سبک و مدلی را دارید و برای یک انتخاب شایسته باید نکاتی را در نظر بگیرید.

همان طور که پیشتر گفتیم، نکته بسیار مهم در زمان خرید رو تختی اندازه تختخواب می باشد. معمولا سایز تختخواب دو نفره عرض ۱۴۰، ۱۶۰ و ۱۸۰ است و به طور مثال با عرض ۱۷۰، شما برای انتخاب رو تختی دچار مشکل میشوید، زیرا رو تختی هایی با این سایز خیلی کم هستند و شما به راحتی نمی توانید رو تختی مورد نظر خود را پیدا کنید.

پیشنهاد می کنیم از پست ۱۰ مدل نورپردازی اتاق خواب شیک و مدرن (۲۰۲۰) دیدن کنید.

طرح و رنگ رو تختی

برای طرح و رنگ رو تختی خود می توانید، رنگ های ترکیبی یا رنگ های کاملا متضاد را هم انتخاب کنید. این موضوع کاملا سلیقه ای است و به سلیقه شما بستگی دارد. عروس ها معمولا رو تختی های فانتزی را انتخاب می کنند و باید این نکته را در نظر داشته باشید که این دسته از روتختی ها برای استفاده همیشگی مناسب نیستند و صرفا جنبه تزئینی دارند.

روتختی های نخی برای استفاده کردن روزمره شما بهترین گزینه ممکن است، زیرا پارچه های نخی جدا از اینکه به راحتی شسته میشوند، برای شما حساسیت و الکتریسیته ساکن ایجاد نمی کنند و همچنین باعث نمیشوند تا در خواب عرق کرده یا احساس گر گرفتگی داشته باشید.

کیفیت روتختی دو نفره به چه عواملی بستگی دارد؟

روتختی دو نفره

فاکتور هایی مانند جنس روتختی دو نفره و الیاف آن تاثیر مستقیمی بر روی کیفیت و قیمت روتختی دارند. الیافی که اصطلاحا به آن الیاف گرماژ بالا می گویند و در کشور کره تولید میشود، در افزایش دوام و مقاومت روتختی شما نقش به سزایی دارند، زیرا در هنگام شستشو آسیب نمیبینند تا خراب شوند و پف خود را از دست

دهند. از میان مدل های جدید روتختی دو نفره بهترین گزینه انتخابی، پارچه های ایرانی و ترک بادوام و همچنین پارچه چینی از نوع درجه یک است. در زمان خرید بعد از انتخاب از روی عکس، با لمس کردن روتختی میتوانید پی به کیفیت آن ببرید و با مقایسه کردن قیمت پارچه همان روتختی در بازار میتوانید، دریابید که قیمت بسیار پایین روتختی دلیل بر کیفیت پایین آن دارد.

جنس پارچه و الیافی که برای لحاف روتختی دونفره شما به کار میرود

جنس پارچه و الیافی که برای لحاف روتختی دونفره شما به کار میرود بر روی قیمت آن تاثیر به سزایی دارد. بی شک، روتختی که بسیار ارزان است، از پارچه و الیاف مرغوبی تولید نشده است. به خاطر داشته باشید، استفاده از پارچه چینی درجه پایین سبب افت بسیار زیاد قیمت روتختی میشود. این مدل روتختی ها عمر بسیار کوتاهی دارند، در نتیجه مناسب استفاده روزمره شما نیستند.

صرفا با دیدن برند ترک اقدام به خرید نکنید، چرا که همه برند های ترک نیز معتبر نیستند. پس در نتیجه اول نام آن برند را در اینترنت جستجو کنید تا اگر معتبر بود، بخرید. سعی کنید، زمانی اقدام به خرید روتختی کنید که مبلغ نسبتا بالایی را کنار گذاشته باشید، زیرا با یک خرید جنس درجه پایین دچار مشکل می شوید و مجبورید سریع آن را عوض کنید. در نتیجه کیفیت را قربانی قیمت نکنید. و در نهایت بعد از خرید روتختی دو نفره خود، هرگز برای شستشو از آب گرم با درجه بالا استفاده نکنید.

بهترین درجه دما برای آب بین ۳۰ تا ۴۰ درجه سانتیگراد است. هرگز و به هیچ وجه از پودر های آنزیم دار استفاده نکنید، زیرا به طور کلی رنگ روتختی را از بین میبرند. به مدت طولانی روتختی و حتی سایر محصولات الیافی را در آب قرار ندهید و در پایان شستشو توصیه میشود که آنها را برای مدتی در یک سبد بگذارید تا آب اضافه ای که دارد، خارج شود و سپس در یک سطح مسطحی پهن کنید.

رنگ های پیشنهادی برای روتختی دو نفره

روتختی دو نفره

حالا که با نکاتی که برای روتختی نیاز دارید، آشنا شدید. در این قسمت مقاله سعی داریم شما را با رنگ هایی از مدل های جدید رو تختی دو نفره آشنا نماییم.

رنگ سفید سمبل معصوم بودن، پاکی و بیانگر احساس امنیت، صلح و دوستی است. اگر کثیفی به وجود آید، این رنگ آن را به خوبی نشان میدهد. در نتیجه هیچ رنگی به این منظور بهتر از رنگ سفید نیست.

بنفش رنگی معنوی و معرفتی است و در عالم عرفان همیشه در بین علما و همین طور پادشاهان و شاهزادگان محبوب بوده و در نتیجه این رنگ از روتختی مناسب زوج های عاشق پیشه و رمانتیک است. ترکیب این رنگ به همراه رنگ صورتی و سفید ترکیبی بینظیر است که چشم هر بیننده ای را به خود جلب میکند.

رنگ زرد

رنگ زرد که رنگ بسیار شاد و پر انرژی است، برای آن دسته از زوج هایی که کودک درون فعالی دارند، گزینه بسیار مناسبی است. ترکیب این رنگ به همراه بالش های آبی و بنفش زیبایی خاصی به روتختی میدهد.

رنگ صورتی به عنوان یک رنگ گرم، معمولا تصویری از یک گل را در ذهن نمایان میسازد که با ترکیب رنگ سبز جزء دسته رنگ های ترکیبی رمانتیک محسوب میشود که اکثرا جزء سلیقه خانم ها میباشد.

رنگ سرمه ای به عنوان یک رنگ اصیل و زیبا طرفدارن خاص خود را دارد که این رنگ را مظهر قدرت و استواری میدانند. ترکیب این رنگ به همراه رنگ هایی چون نارنجی، صورتی، بنفش یا طلایی ترکیب زیبایی میسازد.

مشکی به عنوان رنگی خاص طرفدارن خاصی هم دارد، برخی افراد آن را به عنوان رنگ عشق میشناسند و برخی دیگر آن را رنگی ساده می دانند. طرفداران این رنگ بیشتر، زوج های جوان هستند. نکته جالب اینجاست که این رنگ را به عنوان نمادی از قدرت نیز میدانند. ترکیب این رنگ به همراه قرمز برای روتختی ترکیب رنگی، مناسب است، البته به شرطی که اتاق شما نسبتا بزرگ باشد، در غیر اینصورت همانطور که قبلا گفته شد رنگ های تیره باعث میشوند اتاق کوچک تر به نظر آید.

رنگ های پرفروش تر روتختی دو نفره

روتختی دو نفره

در قسمت بالا تعدادی از رنگ ها را به همراه رنگ های ترکیبی دیگر که به عنوان مدل های جدید روتختی دو نفره مناسب هستند، معرفی کردیم و در ادامه این مقاله قصد داریم تا شما را با رنگ هایی که امروزه طرفداران بیشتری دارد و جزء رنگ های پرفروش برای روتختی دو نفره هستند، آشنا میکنیم. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا با جدید ترین رنگ های پرطرفدار برای روتختی دو نفره آشنا شوید.

قرمز رنگی است که اصطلاحا به عنوان رنگی جیغ شناخته شده است که سرشار از انرژی مثبت است و از آنجایی که در میان عموم مردم به رنگ عشق شناخته شده بسیار مناسب برای زوج های جوان بوده و طرفداران بسیار زیادی در این رده سنی به خود اختصاص داده است. قرمز تنوع طیف رنگی زیادی دارد و از طیف رنگی کم رنگ تا پر رنگ خود، محبوبیت خاصی بین جوانان دارد.

تاثیر رنگ سبز

مطالعات نشان داده که رنگ سبز تاثیر بسیار مثبتی بر روی غده هیپوفیز می گذارد، احساسات و هیجانات فرد را بالا برده و در نتیجه موجب احساس آرامش خاصی در او میشود. این رنگ سالیان طولانی نادیده گرفته شده بود.

اما با این کشفیات جدید، رنگ سبز امروزه جزء رنگ های محبوب افرادی است که علاقه خاصی به طبیعت دارند و تمایل دارند، فضای اتاق خوابشان تداعی از دامان طبیعت باشد. این رنگ که مظهر آرامش است، قدرت تمرکز را بالا میبرد و برای ریلکس کردن به افرادی که استرس شدیدی دارند، توصیه میشود.

به طور معمول رنگ گلبهی جزء دسته رنگ های مورد علاقه بانوان است. به این دلیل که این رنگ احساس آرامش خاصی را در آنها ایجاد میکند. تحقیقات نشان داده ترکیب رنگ هایی چون گلبهی و صورتی برای زنان شیرده، موجب میشود تا مقدار شیرشان افزایش یابد. به همین دلیل، امروزه طرفداران بیشماری را برای خود جمع نموده است.

رنگ های خاص برای روتختی دو نفره تخت های مدل سلطنتی

روتختی دو نفره

در این قسمت میخواهیم شما را با تعدادی از رنگ هایی که برای مدل های جدید روتختی دونفره به کار می رود و بیشترین طرفدران این سبک رنگ ها، قشر ثروتمند هستند، آشنا کنیم.

رنگ قهوه ای که از دیرباز، به همراه رنگ کرم ست زیبایی داشته است، ترکیب رنگی لاکچری و مدرن دارد و در بسیاری از هتل های ۵ ستاره برای تخت های دو نفره به کار گرفته می شود. این رنگ نمادی از احساساتی چون امنیت و آرامش خاطر است که برای مسافران خسته و از راه رسیده بسیار مطلوب و دلنشین است.

رنگ آبی فیروزه ای که از گذشته های دور به عنوان رنگ مورد علاقه پادشاهان شناخته شده است، امروزه نیز در بین افرد مرفه جامعه از محبوبیت خاصی برخوردار است. این رنگ به نسبت رنگ سبز سردی بیشتری دارد و همین امر باعث شده منجر به حس آرامش خاصی شود و خستگی روحی و جسمی را از بین ببرد و سبب شادی و نشاط گردد. این رنگ در بین هنرمندان معروف جامعه از محبوبیت خاصی برخوردار است.

رنگ طلایی

رنگ طلایی نیز که برگرفته از خود طلا است، همیشه در بین ثروتمندان دارای ارزش خاصی بوده است، این رنگ لاکچری که از دسته رنگ های مدرن استفاده میشود نمادی از دارایی و ثروت می باشد. طرفداران این رنگ اشخاصی هستند که همیشه به دنبال کالاهای لوکس می باشند و همواره با کیفیت ترین وسایل را انتخاب میکنند.

و اما در این بخش پایانی قصد داریم به طور مختصر در مورد مدل های جدید روتختی دو نفره ویژه عروس توضیح دهیم. همه مدل هایی که در بالا در موردشان توضیح دادیم روتختی های مناسب و خوبی بودند، اما روتختی عروس خانم ها که معمولا رنگ سفید را انتخاب میکنند، باید گفت که به لحاظ جنس و طرح کاملا با روتختی های مدل های دو نفره دیگر که پیشتر در موردشان گفته شد متفاوت هستند. عروس خانم های قشر ثروتمند عمدتا، از روتختی های کار شده ای مانند روتختی هایی از جنس ساتن که با منجوق و ملیله کار شده است، استفاده میکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *