۰۲۱۵۵۲۷۹۸۳۴ | ۰۹۱۲۶۱۵۳۱۸۵ | ۰۹۰۲۱۵۶۲۳۷۱ (آموزش) همه روزه ساعت ۹:۰۰ تا ۱۸ | روز های تعطیل با هماهنگی قبلی
شیک ترین مدل سرویس خواب عروس + تصاویر

شیک ترین مدل سرویس خواب عروس + تصاویر

۱۵ دی ۱۳۹۹

در این مقاله به بیان نکته هایی در خصوص شیک ترین مدل سرویس خواب عروس خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید. سالانه تعداد بالایی از افراد رو به زندگی مشترک […]

در این مقاله به بیان نکته هایی در خصوص شیک ترین مدل سرویس خواب عروس خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

سالانه تعداد بالایی از افراد رو به زندگی مشترک می کنند و برای این میلیون ها نفر که با هم زندگی می کنند، پیدا کردن یک سرویس خواب عالی برای به اشتراک گذاشتن با یک شریک زندگی برای ایجاد خواب خوب بسیار مهم است. با این حال، هنگام خرید تخت خواب، پیدا کردن نمونه و مدل مناسب می تواند چندین چالش ایجاد کند. دو نفر می توانند علایق متنوع و نیازهای مشخصی داشته باشند.

بیشتر مردم فکر می کنند، این تشک است که نقش اصلی را برای یک خواب خوب دارد، اما در واقع یک تخت خواب که روی آن تشک گذاشته می شود، به همان اندازه مهم است. مردم این را درک نمی کنند و در نهایت در حالی که مشغول تحقیق در مورد یک تشک عالی هستند، تختخواب را تصادفی خریداری می کنند.

شما نمی خواهید به طور تصادفی یک تخت را بصورت آنلاین بخرید و سپس لحظه ای که روی آن نشسته اید کمر خود را بشکنید؟ تخت چیزی است که باید برای مدت زمان طولانی در کنار شما باشد. از این رو همیشه روی یک تختخواب خوب با پایه های محکم و مواد بادوام سرمایه گذاری کنید.

در ادامه مقاله ی شیک ترین مدل سرویس خواب عروس به توضیح تیترها و سوالات ذیل خواهیم پرداخت:

  • بهترین تخت خواب عروس کدام است؟
  • هنگام خرید سرویس خواب عروس باید به چه نکاتی توجه کرد؟
  • چه فریمی مناسب سرویس خواب عروس است؟

 

بهترین تخت خواب عروس کدام است؟

بهترین تخت خواب عروس

خوب است، بدانید که بهترین نوعی وجود ندارد، در واقع یک مورد برای شما مناسب است و دیگری خیر. برای دانستن مدل مناسب خود باید تحقیق کنید و ببینید چه ملاک هایی دارید. این به عوامل زیادی مانند بستگی دارد. موادی که قاب تخت با آن ساخته شده است، می توانند به اندازه ی ظاهر آن مهم باشند و آن را به یک جنس آنتیک و یا یک عضو به درد نخور تبدیل کنند.

هنگام خرید سرویس خواب عروس باید به چه نکاتی توجه کرد؟

هنگام خرید سرویس خواب یک زوج، یاسد به نکاتی از جمله، تخت خواب چه نوع فریمی دارد؟ جنس آن چه باشد؟ تخت خواب چوبی مناسب است، یا فلزی؟ چقدر وزن می تواند تحمل کند؟ به چه نوع دکوراسیونی می خورد؟ با توجه به این نکات می توانید مدل مناسب خود را انتخاب کنید.

برای سهولت و ساده سازی کارها، ما زمان زیادی را صرف تحقیق کردیم و چند مدل برتر تختخواب عروس را لیست کردیم.

تخت خواب چوبی مینیمال

تخت خواب چوبی مینیمال

برای ساخت یک تختخواب محکم که دارای ماندگاری طولانی است، از چوب سخت استفاده می شود و مونتاژ آن بسیار ساده می باشد. معمولا از چوب های سخت و محکم برای ساخت چنین تخت خواب هایی استفاده می شود که مقاومت خوبی هم در برابر موریانه ها دارد و پوسیده نیز نمی شود.

چوب جامد مقاوم است و باعث می شود، تخت دوام و ماندگاری بیشتری داشته باشد. می بایست جنس آن درجه یک و کاملاً مشخص باشد. این طراحی آن را متناسب با هر نوع دکوراسیون می کند. طراحی آن ها بسیار شیک و جذاب است که با انواع دکور ها و رنگ ها به راحتی ست می شوند و به راحتی قابل حرکت دادن و جا به جایی می باشند.

پیشنهاد می کنیم از پست ۱۰ مدل نورپردازی اتاق خواب شیک و مدرن (۲۰۲۰) دیدن کنید.

سرویس خواب تاشو

سرویس خواب تاشو

تخت های تاشو کاملاً منحصر به فرد هستند. این تخت ها دارای یک قاب لولایی هستند که به شما امکان می دهد، تخت را در فضای کوچکتر تا کنید. اینها برای فضاهای کوچک یا اتاقهایی که دارای اهداف دوگانه هستند، مانند اتاقهای مهمان یا آپارتمانهای استودیویی ایده آل هستند. می توانید شب هنگام آماده بودن برای خواب آن را باز کنید و پس از اتمام خواب، آن را پشت هم جمع کنید. برخی از این تخت ها را می توان داخل کمد قرار داد، روی قاب چرخدار جمع کرد و حتی در محفظه های مختلفی برای نمایش قرار داد. آنها تختخوابهای خوابگاهی ایده آل درست می کنند.

شما در حال خواندن پست شیک ترین مدل سرویس خواب عروس هستید.

تخت خواب سکویی

تخت خواب سکویی

تخت های سکویی کاملاً نیاز به تخت خواب های بزرگ حجیم را برطرف می کنند. آنها با ردیف هایی ازتخته های چوبی انعطاف پذیر یا یک ساختار مشبک ساخته شده اند که می تواند سنگین ترین تشک ها را نیز تحمل کند. سکو، تهویه مناسب تشک را سبب می شود تا از تجمع کپک جلوگیری کند.

سرویس خواب پنل

سرویس خواب پنل

تخت های تابلویی با صفحه های چوبی تخت، تزئین شده و بلند برای سر و تخته پایه ساخته می شوند. این موارد دقیقاً مانند تخته های دیواری به قالب های قالب بندی شده تقسیم می شوند. اینها مشابه تخت های سکویی هستند، فقط دارای ریل های جانبی می باشند که امکان استفاده از یک تشک های مختلف را فراهم می کنند.

سرویس خواب پوستر

سرویس خواب پوستر

این نوع تخت خواب با چهار ستون عمودی ساخته شده است که یک ستون در هر گوشه قرار دارد. آنها می توانند نوک تیز، مربعی، گرد یا هر شکل دیگری باشند که می توانید آنها را انتخاب کنید، همچنین می توانید آنها را با سایبان و سایزهای دیگر تهیه کنید.

سرویس خواب سایبان معاصر

سرویس خواب سایبان

تخت های سایبان معاصر وقتی صحبت از قاب می شود، نازک هستند. آنها از قطعات تزئینی تختخوابهای سنتی برخوردار نیستند. این باعث می شود تا راحت تر بتواند با دکوراسیون اتاق شما متناسب باشد. این تخت ها معمولاً از فلز یا چوب ساخته می شوند.

سرویس خواب سایبان سنتی

سرویس خواب سایبان سنتی

تختخواب های سنتی سایبان پر زرق و برق و تزئینی هستند، همچنین آنها معمولاً دارای پشت هایی حجیم هستند و تقریباً منحصراً از چوب سنگین متصل به پایه و سر تزیین شده ساخته می شوند.

سرویس خواب مدل جدا جدا

سرویس خواب مدل جدا جدا

تختخواب های جدا راه حل ایده آل برای کسانی است که فضای محدودی دارند. در بیشتر مدل های این تخت ها کشوهایی برای نگهداری در آنها تعبیه شده است که شاید نتوانید آنها را در اتاق خواب خود جای دهید. اگر مدلی بدون کشو می خواهید، می توانید نمونه استاندارد را انتخاب کنید که می تواند به صورت سفارشی برای آن فضاهای کوچکتر ساخته شود. قطعات آنها نرم نشستن در رختخواب را هنگام استراحت و مطالعه راحت تر می کند.

سرویس خواب مدل فوتون

سرویس خواب مدل فوتون

فوتون یک راه حل برای مشکلات کوچکی فضا است. این تخت ها یک تخت و کاناپه در یک اتاق هستند. وقتی از آن به عنوان تخت استفاده نمی کنید، می توانید آن را در قالب کاناپه جمع کنید. آنها در فریم های مختلفی مانند فلز و چوب ارائه می شوند و شما می توانید تشک را متناسب با نیازهای راحتی طبق سلیقه ی خاص خود عوض کنید.

سرویس خواب مدل کاناپه

سرویس خواب مدل کاناپه

مبل های تختخواب شو شبیه فوتون هستند. آنها در داخل یک کاناپه ساخته شده اند و هنگامی که آن برای استفاده آماده است، شما فقط آن را بیرون آورده و به پایین تا می کنید. اندازه آن به اندازه کاناپه بستگی دارد، اما به طور کلی آنها در هر دو کارایی را دارند.

بهترین قسمت این است که وقتی در حالت کاناپه است، به نظر می رسد هنوز یک کاناپه است تا یک تخت خواب رو به بالا. این نمونه محبوب ترین تخت بزرگ برای بزرگسالان است. یافتن فریم های متناسب با تشک و نیازهای تزئینی بسیار آسان است.

با ادامه توضیحات ما در خصوص شیک ترین مدل سرویس خواب عروس همراه باشید.

سرویس خواب مدل معلق

سرویس خواب مدل معلق

این تخت خوابها بی نظیر هستند. آنها در واقع تخت خوابهایی هستند که به سقف متصل می شوند و توسط یک نردبان به زمین اتصال می یابند. آنها برای اتاق های کوچک ایده آل هستند، البته اگر فضای کافی برای میز یا قفسه کتاب را بسازید و یا آن را به اندازه کافی بلند بسازید. اگر نمی خواهید ارتفاع زیادی داشته باشند، می توان آنها را پایین تر آورد.

سرویس خواب مدرن

سرویس خواب مدرن

تخت های سبک مدرن ساده و به روز هستند. دکوراسیون آنها کم است و تقریبا نازک و صاف هستند. آنها می توانند کراس اوورهای معاصر زیادی داشته باشند، اما قطعاً سنتی یا قدیمی نیستند. اینها سبک هایی است که امروزه در هر خانه مدرنی جای می گیرند.

سرویس خواب مدل کلبه

سبک های کلبه حال و هوای قدیمی دارند. آنها می توانند سر تخته های فانتزی با حکاکی داشته باشند، اما بیشتر به داشتن تزئینات نقاشی معروف هستند، همچنین می توانند فقط با یک روکش سفید روی چوب و یک تخته سقف و پایه مخصوص خمیده، ساده و ظریف باشند.

سرویس خواب مدل پست مدرن

سبک اینها نسبتاً منحصر به فرد است. این مدل دارای طرح هایی است که بر روی خطوط افقی و عمودی و صفحات تخت تمرکز می کند که باعث برجسته شدن دانه های چوب می شود. اینها ظاهری به روز دارند و توانایی انطباق با هر دکوراسیونی را دارند.

سرویس خواب سنتی

سبک سنتی دارای طرح هایی از تمام دوره های قدیمی است. این می تواند شامل پوستر، نیم تستر، سایبان یا تنوعی متفاوت از هر یک باشد. با استفاده از این سبک ها، با ظرافت زیبایی های روز مدرن آن، ظاهری بی نظیر را بدست خواهید آورد.

سرویس خواب مدل کانتری

تختخواب های سبک کانتری از لحاظ ظاهری ساده و قدیمی هستند. آنها معمولاً از چوب با یک سرتخت بلند و صاف ساخته می شوند، همچنین می توان آنها را به صورت صفحه بندی درآورد و با جزئیات منحصر به فردی تزئین کرد، همچنین ممکن است، از قطعات چوبی ساخته شده باشند تا به آن ها فرم کلاسیکی بدهند.

سرویس خواب مدل یکپارچه

تخت های سبک یکپارچه، ترکیبی از موارد مختلف هستند. این شامل جزئیات به سبک قدیمی و طرح های سنتی است، همه در حالی که نسبتاً مدرن باقی مانده اند. آنها منحصر به فرد هستند و تقریباً در هر دکوراسیونی که به کار ببرید متناسب هستند. تخت خوابهای عتیقه همیشه مورد پسند افراد بسیاری است.

سرویس خواب مدل روستایی

اگر ظاهر متفاوتی می خواهید، سبک روستایی را دوست خواهید داشت. شبیه کانتری است، اما در واقع هیچ ویژگی مدرنی برای ارائه ندارد. آن ها ظاهری پر از ظرافت دارند و در خانه های قدیمی یا خانه هایی که ظاهر با جزئیاتی دارند، محبوب هستند.

سرویس خواب مدل فرانسوی

تخت های سبک فرانسوی ظریف هستند. آنها دارای تخته هایی الهام گرفته از سبک رمانتیک و گاهی تخته های راحتی هستند. آنها بسیار شبیه تخت های روکش دار هستند و گزینه ایده آل دیگری برای کسانی هستند که به دنبال راحتی و آسایش هستند.

سرویس خواب مدل کانتری قدیمی

این سبک ها از اواسط دهه ۱۹۰۰ با سبک سنتی ترکیب شده اند. آنها به طور کلی از چوب ساخته می شوند و به اتاق خواب شما احساس پرزرق و برقی می دهند. آنها، همچنین می توانند با ملافه و روکش های زینتی خاص، شکل بهتری داشته باشند.

چه فریمی مناسب سرویس خواب عروس است؟

در این بخش فریم های مختلف را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید در این بخش نیز با توجه به سلایق و کاربردی که در نظر دارید، بهترین انتخاب را داشته باشید.

فریم فلزی

قاب های فلزی معمولی و ارزان هستند. آنها واقعاً استحکام فریم تختخواب چوبی را ندارند، اما جابجایی آنها بسیار ساده تر و راحت تر است. بیشتر اوقات قابل تنظیم هستند و تغییر اندازه تخت را راحت می کنند، مگر اینکه نسخه سر و پایه داشته باشید، نه فقط پایه پشتیبانی. این موارد تقریباً همیشه با فنرهای جعبه ای مورد استفاده قرار می گیرند، مگر اینکه برای تختخواب دو طبقه استفاده شوند. در این صورت، آنها میله هایی دارند که بدون نیاز به استفاده از یک شاخه جعبه، تشک را پشتیبانی می کنند.

فریم چوبی

این یکی از قدیمی ترین مواد اولیه برای مبلمان است. می توان با تراش، برش، رنگ آمیزی و… قطعات زیبا ساخت. آنها می توانند روستایی، کانتری، کلبه و غیره باشند. خرید اینها با قفسه های داخل آن نیز بسیار راحت تر است. آنها به اتاق خواب شما احساس راحتی می دهند و از مهمانان به گرمی استقبال می کنند. شما، همچنین می توانید طرح های چوبی را در انواع مختلف دریافت کنید.

فریم ​​بافته شده

مبلمان بافته شده اصطلاح فانتزی برای “حصیر” است. مبلمان حصیری به سبک قدیمی است، اما بیشتر در خانه ها و برای تفریح ​​در فضای باز استفاده می شود. این قاب ها به اتاق خواب شما ظاهری شبیه کشور می دهند و به سبکی و استحکام معروف هستند. آنها به طور کلی از مواد پلاستیکی یا گیاهی ساخته می شوند.

فریم برنجی

برنج ظاهری زیبا داشته و به سبک قدیمی است. این قاب ها می توانند در سبک های مختلفی، با سر و پایه های پایه دار یا بدون کف وجود داشته باشند. این قاب ها معمولاً دارای یک شکل میله ای عمودی یا یک سر منحنی یا پایه ای منحنی هستند. آنها به طور کلی سبک و محکم هستند.

فریم روکش دار

این سر صفحه کاملاً خیره کننده است. آنها معمولاً بسیار نرم هستند و نشستن در رختخواب را بسیار راحت تر می کنند. آنها اغلب از ظاهر دکمه ای برخوردار هستند و جلوه ای لوکس و تزئینی به اتاق خواب می دهند.

فریم آهن فرفورژه

اگر چیزی پر جزئیات، در عین حال با دوام می خواهید، قاب های فرفورژه را دوست خواهید داشت. اینها ساده هستند، اما فقط با لمس قدرت. آنها می توانند از کار اسکرول در سر و تخته های مخصوص پا استفاده کنند و از آنجا که از این ماده ساخته شده اند، بسیار سنگین، اما محکم خواهند بود.

فریم قفسه کتاب

این یکی در واقع همانطور است که به نظر می رسد. این قاب های تختخواب دارای قفسه های کتاب در سر تخته ها هستند. آنها برای علاقمندان کتاب و برای افرادی که به فضای اضافی برای وسایل شخصی خود نیاز دارند، ایده آل هستند. می توان آنها را به تخت های تختخواب سفری، قلاب، سنتی و… متصل کرد.

فریم پریشان

اینها ظاهری شلوغ دارند. آنها به طور هدفمند ساخته شده اند و به نظر می رسد کمبود و نقصی دارند، گویی که از دهه ۱۹۵۰ از خانه بیرون آورده شده اند. این کارها با استفاده از کاغذ سنباده یا برش دهنده رنگ انجام می شود تا جلوه ای فرسوده به آن ببخشد.

امیدواریم تا اینجا از مطالعه مقاله شیک ترین مدل سرویس خواب عروس اطلاعات مفیدی کسب کرده باشید.

فریم روشن

این قاب ها دارای یک سر صفحه روشن هستند تا هنگام تلاش برای خواندن در رختخواب مجبور به روشن و خاموش کردن لامپ ها و روشنایی کم نور نشوید. آنها می توانند از طیف گسترده ای از سبک ها، اشکال و مواد ساخته شوند.

آشنایی با این گزینه ها باعث می شود تا سبک ها را بشناسید و با تحقیق بیشتر درباره ی آن ها بتوانید نمونه ی مناسب و مورد نظرتان را بیابید و دکوری شیک و عالی برای اتاق خواب عروس داشته باشید. ممکن است، ابتدا کمی گیج شوید، خصوصاً اگر در نحوه تزیین اتاق مطمئن نیستید، اما در طرف مقابل، اگر قبلاً اتاق را تزیین کرده اید و برای تطبیق آن نیاز به تخت دارید، احتمال اینکه بتوانید نمونه ی مناسب را پیدا کنید، زیاد است.

در این جا به پایان نوشتار شیک ترین مدل سرویس خواب عروس رسیدیم. امید است به خوبی با سوژه ی شیک ترین مدل سرویس خواب عروس آشنا شده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *