۰۲۱۵۵۲۷۹۸۳۴ | ۰۹۱۲۶۱۵۳۱۸۵ | ۰۹۰۲۱۵۶۲۳۷۱ (آموزش) همه روزه ساعت ۹:۰۰ تا ۱۸ | روز های تعطیل با هماهنگی قبلی
بهترین و جدیدترین مدل پرده اتاق خواب | مدل ۲۰۲۰

بهترین و جدیدترین مدل پرده اتاق خواب | مدل ۲۰۲۰

۰۷ آبان ۱۳۹۹

در این مقاله به توضیح بهترین و جدیدترین مدل پرده اتاق خواب خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید. پرده می تواند نقش مهمی در زیبایی یک اتاق خواب داشته باشد. […]

در این مقاله به توضیح بهترین و جدیدترین مدل پرده اتاق خواب خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

پرده می تواند نقش مهمی در زیبایی یک اتاق خواب داشته باشد. ما انسانها تغییر را دوست داریم. پس از مدت طولانی استفاده از همان پرده ها، آن را تغییر می دهیم تا ظاهری تازه به دست آوریم. ما می توانیم پارچه های مختلف پرده ای را امتحان کنیم یا استفاده کنیم.

پنبه، پلی استر، ابریشم، توری و بسیاری از مواد دیگر در ساخت پرده ها مورد استفاده قرار می گیرند. طراحی پرده اتاق خواب برای دستیابی به ظاهری دنج به فضای داخلی اتاق خواب، به توجه مناسب نیاز دارد.

پرده یکی از عناصر مهم فضای داخلی است. آنها عملکرد کاملاً عملی – محافظت در برابر نور خورشید و چشمهای کنجکاو از بیرون و زیبایی را انجام می دهند. اغلب پرده ها به دلیل رنگ آمیزی، بافت یا طراحی به یکی از لهجه های داخلی تبدیل می شوند. پرده های مدرن به طور هماهنگ در سبک کلی اتاق قرار می گیرند و بر آن تأکید می کنند. هنگام انتخاب نوع پرده، معیار اصلی سبک طراحی انتخاب شده برای یک اتاق خاص می شود.

با این حال، این بدان معنا نیست که پرده ها تحت روند خاصی نیستند. طراحان در هر فصل ایده های اصلی جدیدی را برای تزئین پنجره ارائه می دهند. در ادامه و برای تشریح بهتر موضوع بهترین و جدیدترین مدل پرده اتاق خواب به طرح و پاسخ سوالات ذیل خواهیم پرداخت:

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

  • امروزه چه سبک پرده ای مورد پسند است؟
  • آیا پرده ی ساده مناسب اتاق خواب است؟
  • آیا می توان از طرح های سه بعدی روی پرده استفاده کرد؟
  • چگونه پرده ی مناسب اتاق خواب را انتخاب کنیم؟
  • انواع سبک های جدید پرده
  • چه متریالی برای پرده هایمان انتخاب کنیم؟
  • پارچه ها و مواد مصنوعی
  • طول پرده های بلند باید چقدر باشد؟
  • پرده پارچه ای یا کرکره ای؟

 

 

امروزه چه سبک پرده ای مورد پسند است؟

سبک پرده اتاق خواب

در سال های اخیر، تمایل به مینیمالیسم، گنگ و طرح های پیچیده وجود دارد، البته این بسته به سبک داخلی است. گاه پرده های پارچه ای و گاه شید انتخاب می شود.

آیا پرده ی ساده مناسب اتاق خواب است؟

پرده ی ساده مناسب اتاق خواب

در اوج مد پرده های رومی، ژاپنی و اسکاندیناوی قرار دارند. ایده ی عالی این است که با ایجاد یک فضای عاشقانه به سبک Provence (کشور فرانسه) از نمونه های فرانسوی یا اتریشی استفاده کنید. در مورد مواد پرده های مدرن، طراحان تنوع زیادی را ارائه می دهند. شما می توانید پارچه های سنگین و سبک، تقریباً پارچه های بدون وزن پیدا کنید. این انتخاب باید با توجه به سبک اتاق و همچنین مکان و درجه روشنایی آن مشخص می شود.

آیا می توان از طرح های سه بعدی روی پرده استفاده کرد؟

طرح های سه بعدی روی پرده

با پیشرفت تکنولوژی این امر کاملاً امکان پذیر شده است، امروزه، پرده های مد روز ۳D ارائه می شود. این یک موضوع جدید است که نشان دهنده یک راه حل شیک و بسیار غیر معمول است. انتخاب طرح موضوعی پرده های سه بعدی بزرگ و متنوع است. پرده هایی با نقاشی از میوه ها، گل ها، حیوانات و شهرها بسیار محبوب هستند.

این انتخاب فضای روشنی به اتاق خواب شما می آورد و یک راه حل بسیار موثر برای طراحی فضای داخلی است. پرده های مدرن به طور مداوم چشم را به خود جلب می کنند و شما را به دنبال آن می کشانند. یک مزیت اضافی سهولت نگهداری این محصول جدید است. آنها تمیز کردن مرطوب و خشک را تحمل می کنند. بعد از تمیز کردن، آنها را در دمای متوسط ​​اتو کنید.

چگونه پرده ی مناسب اتاق خواب را انتخاب کنیم؟

چگونه پرده ی مناسب اتاق خواب را انتخاب کنیم؟

اتاق خواب گوشه ای صمیمی است که برای استراحت و آرامش طراحی شده است. برای اتاق خواب طراحی داخلی معمولا با ایده ایجاد راحتی و دنج انجام می شود. طراحان در فصل جدید توصیه می کنند، اولویت را به کلاسیک های خویشتندار نشان دهند که کاملا بر فضای آرام و دلپذیر تأکید می کند. برجسته باید ترکیبی از پرده و شفاف باشد. در عین حال، باید کاملاً خالص با رنگ های روشن هوا و با الگوها انتخاب شود. همانطور که الگوها می توانند انتزاعی یا چاپ گل باشند. پرده ها باید یک صدا باشند.

در اتاق خواب، پرده های سنگین با شفافیت تیره تر مربوط خواهند بود. چنین ترکیبی هماهنگ به نظر می رسد و حتی در طول روز می توان گرگ و میش دلپذیری را برای آرامش ایجاد کرد. اگر پرده های شما اتاق را کاملاً تاریک نمی کند، ایده خوبی است که روی آنها یک آستر خاموشی قرار دهید.

انواع سبک های جدید پرده

انواع سبک های جدید پرده

پرده های رومی

پرده های ژاپنی و رومی، همچنین طرفداران خود را دارند و مدل قدیمی ندارند. برخی از طرح های آن ها مینیمالیسیتی است که با دکوراسیون داخلی امروزی همخوانی دارد. با خرید پرده های رومی برای اتاق نشیمن یا اتاق خواب، به اتاق ها ظرافت و راحتی می دهید. این پرده های شیک علاوه بر راحتی و راحتی استفاده، دارای انتقال نور عالی و توانایی نرم شدن درخشش خورشید هستند.

پرده های کرکره ای

کرکره های غلتکی شیک و کاربردی نیز اهمیت خود را از دست نمی دهند. نسخه های تک رنگ آنها فضای هماهنگی را در دکوراسیون اتاق ایجاد می کند. اگر به دنبال تنوع هستید، می توانید پرده هایی را با چاپ عکس روی پنجره ها امتحان کنند. این طرح می تواند عکس های خانوادگی، نقاشی های کودکان و سایر تصاویر را تولید کند و نکته ی خاص و تازه ای به راه حل طراحی اضافه کند.

پرده های فرانسوی

رویای ایجاد فضای لوکس برای همه وجود دارد. خیالتان راحت باشد که پرده های فرانسوی استاندارد بی نظیر شیک کلاسیک را انتخاب کنید. درست است که آنها در اتاق های بزرگ عالی به نظر می رسند و در اتاق های کوچک به نظر می رسد حجیم باشند، اما می توانید با انتخاب طرح مناسب آن ها را در اتاق های کوچک نیز استفاده کرد. پرده هایی که ساختار آنها به بخشهای متمایز با چین های زیاد تقسیم شده است، یک گزینه ایده آل برای آپارتمانهای استودیویی و اتاقهای بزرگ است.

پرده های شرقی

یکی دیگر از روندهای مرسوم و مد روز سال، پرده هایی به سبک شرقی است. با تزئین پنجره های اتاق با پرده های نفیس از پارچه طلایی، تزئین شده با تزئینات خوشنویسی و الگوهای پیچیده، همراه با منگوله ها و حاشیه ها، فضای داخلی شیک و شایسته کاخ سلطنتی را خواهید ساخت.

چه متریالی برای پرده هایمان انتخاب کنیم؟

متریال برای پرده

مدت طولانی است که به عنوان وسیله ای برای محافظت در برابر نور آفتاب از طریق پنجره ها و چشم کنجکاو غریبه ها متوقف می شود، پرده ها به بخشی جدایی ناپذیر از دکوراسیون منزل تبدیل شده اند. در سال های اخیر، طراحان و تولیدکنندگان منسوجات انتخاب بسیار گسترده ای از پارچه ها را برای دوخت پرده های مد به کاربران ارائه می دهند. به طور طبیعی، پارچه نه تنها به دلیل رعایت مد، بلکه مطابق با راه حل داخلی سبک نیز لازم است، انتخاب شود.

مواد استفاده شده باید از نظر بافت و سایه با یکدیگر هماهنگ باشند. شما می توانید پرده ها را از پارچه های زیر سفارش دهید:

طبیعی – کتانی، ساتن، پنبه و ابریشم – تبدیل شدن به یک بخشش الهی برای فضای داخلی به سبک مدرن. خرید محصولات پارچه ای است که مدت طولانی روشنایی رنگ خود را از دست نمی دهند و هرگز از مد نمی افتند. درست است که این ماده مستعد چین خوردگی است.

پارچه های نخی برای جلوگیری از، از دست دادن روشنایی امروزه با افزودن پلی استر ساخته می شوند. آیا می خواهید اتاق خود را دیدنی تر جلوه دهید؟ اولویت را به محصولات ساخته شده از ابریشم یا ساتن بدهید که باعث براق شدن اتاق می شوند، بدون اینکه راحتی اتاق را از شما بگیرند و در بیشتر تصمیمات سبک جای می گیرند. برای فضای داخلی لوکس، به طراحان توصیه می شود که مخمل، شنیل و مخمل را انتخاب کنند. بافت ماده در حالت ایده آل باید ساتن یا مات باشد.

پارچه ها و مواد مصنوعی

پارچه ها و مواد مصنوعی

پرده ها امروزه تقریباً بیشتر از پارچه های طبیعی از چنین پارچه هایی دوخته می شوند. در بیشتر موارد از ویسکوز استفاده می شود که چین هایی با اشکال و پیچیدگی های مختلف ایجاد می کند. پرده های ویسکوز در فضای داخلی با روح کلاسیک عالی به نظر می رسند و تقریباً چین نمی خورند و کاملاً با انواع دیگر پرده ترکیب می شوند.

با ادامه ی مقاله ی بهترین و جدیدترین مدل پرده اتاق خواب با ما همراه باشید.

پرده هایی با الهام از فلور

در دکوراسیون مدرن پرده هایی با چاپ گرمسیری یا گلدار غالب هستند. آنها برای یک اتاق کلاسیک یا معاصر عالی هستند. اگر سایر عناصر تزئینی اتاق شما بسیار پر نشاط هستند، این نوع پرده های مدرن با رنگ و بافت مکمل دکوراسیون شما می شوند.

پرده هایی با چاپ هندسی و ارگانیک

هنگام انتخاب پرده های اتاق، معمولاً به دو روش پیش می روید. اولین مورد معمول ترین است: پارچه ها را بسته به رنگ و سبک سایر لوازم تزئینی انتخاب کنید. دومین موردی که امسال شما را به آن دعوت می کنیم، این است که سعی کنید سبک اتاق را با عنصری کاملاً متضاد تکمیل کنید، مانند این پرده های مدرن چاپ هندسی که در مرکز اتاق قرار دارند.

سایه های تیره و اوکر، الهام گرفته از زمین

مطابق با روند عالی سال، این تن ها زمین هایی را که به عنوان بستر پوشش گیاهی عمل می کنند، تداعی می کنند. اگر فضای اکتیو و در عین حال زیبایی می خواهید این رنگ ها را انتخاب کنید.

پرده های مخملی

انتخاب پرده های مخملی به شما کمک می کند تا فضای صمیمی تر و عاشقانه تری ایجاد کنید.

پرده های شیک و بلند

ماده این پرده ها معمولا از نوع پلی پنبه ضخیم مدل جدیدی است که با قلاب های نقره ای برای حلق آویز همراه است. با افزودن یک لایه پلی استر سفید اضافی، می توانید حتی زیبا به نظر برسید. این پرده تمام طول با طرح چاپ شده است. برای تغییر جدید آن را برای اتاق خواب خود امتحان کنید.

طول پرده های بلند باید چقدر باشد؟

طول پرده های بلند

پاسخ کوتاه و آسان این است که پرده های شما تا کف زمین برسد، اما کمی با آن فاصله داشته باشد. آنها باید به اندازه کافی بلند باشند که به سختی کف زمین را لمس کنند، اما نه آنقدر طولانی که روی زمین بکشند یا در یک دسته جمع شوند. یک اشتباه معمول است که پرده های خود را آنقدر طولانی کنید که وقتی کاملاً باز می شوند، پرده هایی از پرده درست می کنند.

پرده ی گلدوزی شده

این جدیدترین طرح پرده برای اتاق خواب است. این نوع پرده جلوه ای عالی به اتاق خواب شما می بخشد. مواد ابریشم مصنوعی در ساخته شدن آن به کار برده شده اند و باعث شده اند ظاهری نرم و براق داشته باشد. پرده ی گلدوزی شده برای انواع اتاق های خواب مناسب است و همچنین ضد صدا است

پرده چاپی گلدار

پرده چاپی گلدار

این یک طرح پرده اتاق خواب برای دختران است. جنس پرده ها معمولا از مواد پلی استر و پنبه است. هم پرده پارچه ای دارد و هم پرده بلند. این یک گزینه عالی برای تزئین اتاق خواب دختران است که به اتاق جلوه ای تازه و شیک می بخشد، همچنین این یک پرده مناسب با تمام فصول است.

پرده پارچه ای یا کرکره ای؟

پرده پارچه ای یا کرکره ای

علاوه بر سلیقه شخصی هر یک یا آخرین مد، برخی از عوامل می توانند نشان دهند که آیا بهتر است، پارچه کلاسیک را انتخاب کنید یا در عوض، پرده کر کره ای را برگزینید. به عنوان مثال، در پنجره های بزرگ پارچه فروشی عملی ترین راه حل است. علاوه بر این، در این موارد فقط آنها را اجرا کنید تا از مناظر فوق العاده ارائه شده توسط این نوع پنجره ها لذت ببرند.

اگر چندین پنجره مجاور با هم وجود داشته باشند، می توان از یک میله استفاده کرد که در آن تمام پارچه های مورد نیاز را قرار دهید. در عوض، کرکره ها معمولاً در پنجره های کوچکتر خانه قرار می گیرند. گرچه لزوماً نباید اینگونه باشد.

ساختار اتاق و فضایی است که پنجره در آن قرار دارد

جنبه های دیگری که برای این انتخاب باید در نظر گرفت ساختار اتاق و فضایی است که پنجره در آن قرار دارد. اگر پنجره دارای حاشیه در طرفین باشد، می توانیم پارچه هایی را که آنها را باز می کند، قرار دهیم تا در این سوراخ ها استراحت کنند. وقتی این فضا در دسترس نباشد، پارچه باز نور پنجره را در انتهای آن می پوشاند. بنابراین، هنگامی که پنجره در گوشه ای قرار دارد، یا یک مبلمان به آن متصل است، بهتر است، یک پرده انتخاب کنید که به شما امکان استفاده بیشتر از نور را بدهد.

طرح های ارائه شده انواعی از مدرن ترین نمونه ها بودند که به شما ارائه شدند که می توانید با الهام از آن ها اتاق خواب خود یا فرزندتان را تزئین کنید. با توجه به حال و هوای اتاق خواب، فضای آن، اندازه و سلیقه ی خود یک نمونه ی مناسب را انتخاب کنید.

در این قسمت به پایان نوشتار خود با موضوع بهترین و جدیدترین مدل پرده اتاق خواب رسیدیم. امید است مطالب بیان شده در خصوص بهترین و جدیدترین مدل پرده اتاق خواب برای شما سودمند بوده باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *