۰۲۱۵۵۲۷۹۸۳۴ | ۰۹۱۲۶۱۵۳۱۸۵ | ۰۹۰۲۱۵۶۲۳۷۱ (آموزش) همه روزه ساعت ۹:۰۰ تا ۱۸ | روز های تعطیل با هماهنگی قبلی
سرویس خواب نئوکلاسیک مدل ۲۰۲۰

سرویس خواب نئوکلاسیک مدل ۲۰۲۰

۰۶ اسفند ۱۳۹۸

برای اینکه کالایی که خرید می نمائیم بهترین کارایی را داشته باشد و همچنین به طور کامل مطابق با سلیقه ما باشد

کیفیت خواب را با سرویس خواب نئوکلاسیک دوباره امتحان کنید. این مدل از سرویس خواب‌ها کاملاً دارای ویژگی‌هایی هستند که باعث راحتی و امنیت در هنگام خواب می‌شوند. این خصوصیات غیر قابل مقایسه آنها را به بهترین انتخاب در این محدوده تبدیل می‌کند. شما تختخواب نئوکلاسیک را در انواع مختلفی از طرح‌ها و سبک‌های جذاب مشاهده می‌کنید اما برحسب بودجه و با توجه با نوع دکوراسیون اتاق خواب خود می‌توانید بهترین نوع محصول را انتخاب نمائید. بر این اساس، همه خریداران تختخواب نئوکلاسیک متناسب با نیازهای خود، چه شخصی و چه تجاری محصول مورد نظر خود را پیدا می‌کنند. در این مقاله نیز قصد داریم به ویژگی‌های یک سرویس خواب نئوکلاسیک خوب و باکیفیت نیز بپردازیم.

هزینه این تختخوابهای نئوکلاسیک مهمترین مزیت است زیرا آنها علیرغم مزایای فراوان با برچسبهای ارزان قیمت همراه هستند. تمام تختخوابهای نئوکلاسیک از مواد استثنایی ساخته شده‌اند که به آنها مقاومت و دوام بی نظیری می‌بخشد. بنابراین، شکستن آنها آسان نیست و در عین حال، حمل و نقل آنها سبک و آسان است. تخت نئوکلاسیک شما را قادر می‌سازد تا محصولی را که به دنبال آن هستید و با قیمت های کاملاً مقرون به صرفه خریداری کنید.

امروزه با گذر زمان رفته رفته طراحی و معماری داخلی در بین افراد با فرهنگ‌های مختلف و سطوح اجتماعی متفاوت، جایگاه خود را پیدا کرده و موضوعی مورد بحث و حائز اهمیت است. این واقعیت که افراد در پایان روز و بعد از سپری کردن یک روز کاری، به امید مکانی آرام بخش، روانه محل زندگی خود می‌شوند، اهمیت دکوراسیون داخلی فضاهای مسکونی را به خوبی نشان می‌دهد. با توجه به اهمیت بسیار زیاد خوابی آرام و راحت در تخلیه خستگی و استرس‌های روزانه، در این مقاله به دکوراسیون تخصصی اتاق خواب می‌پردازیم و نمونه‌هایی جامع، بسیار خاص و زیبا از ترکیب‌ها، رنگ بندی‌ها تا انتخاب سرویس خوابی مناسب با سبک و سلیقه اشخاص و متناسب با فضای خوابشان تحت عنوان دکوراسیون تخصصی اتاق خواب ارائه دهد.

بیایید با ترکیب و تلفیق ۲ رنگ خاص شروع کنیم.

ترکیب رنگ سبز و قهوه‌ای همیشه زیباست

سبز، یکی از رنگ‌های زنده و مسحور کننده است و با توجه به طیف رنگی گسترده‌ای که دارد، می‌تواند جزء رنگ‌های گرم یا سرد، قرار گیرد و وقتی در کنار رنگ قهوه‌ای که رنگی ذاتاً گرم و آرامش بخش است، قرار می‌گیرد ناخود آگاه ترکیبی چشم نواز را ایجاد می‌کند.

ترکیب رنگ سبز و قهوه‌ای، ترکیبی برگرفته از دل طبیعت و آرام بخش است که بارها و بارها آنرا دیده‌ایم و برای همه افراد با هر سلیقه‌ای مطلوب و دلنشین است، لذا گزینه بسیار مناسبی برای اتاق خواب می‌باشد.

ترکیب رنگ سبز و قهوه ای همیشه زیباست

 اگر شما جزء آن دسته از افراد هستید که به این طیف و ترکیب بندی رنگی علاقه مند هستید، پیشنهاد ما به شما انتخاب سرویس خواب کد ۰۷۷ است. سرویس خوابی به سبک زیبای نئوکلاسیک با تاج تختی خاص، پاتختی‌هایی با پایه‌های ظریف و انحنا دار و میز آرایش زیبا، محصولی است فوق العاده و بی نظیر که از ترکیب چوب و ام دی اف واناچای تایلند با روکش چوب بلوط ساخته شده و رنگی سایه کاری شده با پوشش پلی اورتان دارد.

سرویس خواب کد 077 - سرویس خواب نئوکلاسیک

 

پاتختی‌هایی بلند با پایه‌های منحصر به فرد و دستگیره‌هایی به رنگ زیبای برنزی یا طلایی و میز آرایشی کاربردی و خاص با ترکیب بندی بی نظیر رنگ سبز و قهوه‌ای در نگاه اول چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند و قطعاً انتخاب خوبی برای فضای اتاق خواب شماست.

 با انتخاب این محصول در واقع شما سبک زیبای نئوکلاسیک را به اتاق خوابتان می‌برید.   

سبکی که نه سادگی مدرن را دارد و نه پرکار بودن کلاسیک را، سبکی است بسیار زیبا و انتخابی است بسیار هوشمندانه که سن و سال نمی‌شناسد و برای زوج‌های جوان، افراد میانسال و حتی افراد مسن که طالب خاص بودن هستند مناسب است.

با آرکا چوب همراه باشید تا دیزاین تخصصی و کارشناسی شده یک اتاق خواب مبتنی بر این سرویس خواب زیبا شامل هارمونی رنگ، استفاده از اکسسوری و نوع چیدمان مناسب که یکی از دغدغه‌های اولیه افراد در زمان خرید سرویس خواب می‌باشد را با هم ببینیم.

۱- مشخص کردن سبک و طیف رنگی

اولین موضوع در انتخاب سرویس خواب سبک مورد علاقه هر فرد است که قطعاً در سبک طراحی اتاق خواب نیز موثر خواهد بود و بعد از مشخص شدن سبک و انتخاب سرویس خواب، مهمترین موضوع انتخاب طیف رنگی مناسب برای اتاق خواب است.

برای سرویس خواب کد ۰۷۷ که سبک آن نئوکلاسیک می‌باشد، پیشنهاد ما به شما استفاده از طیف‌های مختلف چهار رنگ سبز، سورمه‌ای، کرم و خردلی است.

۲- مشخص کردن و متمایز ساختن دیوار اصلی

دیوار پشت تخت خوابتان را به عنوان دیوار شاخص و اصلی در نظر بگیرید و از طیف رنگی سورمه‌ای برای پوشش آن استفاده کنید و یا کاغذ دیواری با این طیف رنگی را روی دیوار نصب کنید. تلفیق رنگ سورمه‌ای در کنار قاب‌هایی طلایی و آینه‌هایی کشیده و بلند در ۲ طرف تاج تخت تصویری فوق العاده زیبا و جذاب را در پس زمینه تخت خواب شما ایجاد می‌کند. برای باقی دیوارها از رنگ کرم و یا خردلی روشن در ۲ طیف متفاوت استفاده کنید.

۳- انتخاب روتختی مناسب

 انتخاب یک روتختی متناسب با سبک سرویس خواب و متراژ فضای خواب شما، عنصر مهم دیگری در زیبایی اتاق خوابتان است. در نظر داشته باشید که تخت در یک اتاق خواب همیشه نقطه مرکزی دید و کانون جلب توجه افراد است و تهیه روتختی با رنگ، طرح و بافتی متناسب در جهت ایجاد هارمونی بیشتر، در فضای اتاق خواب شما تاثیر زیادی دارد. با در نظر گرفتن متراژ فضای اتاق خوابتان روتختی خود را انتخاب کنید، اگر بخواهیم واضح‌تر توضیح دهیم، این قانون کلی را همیشه در ذهن داشته باشید برای اتاق‌های کوچک، از روتختی‌های تک رنگ و ساده یا طرح دار و خلوت، و برای اتاق‌هایی با متراژ بالا از روتختی‌هایی طرح دار و پرکار استفاده کنید.

آرکا چوب پیشنهاد می‌کند برای سرویس خواب کد ۰۷۷ از روتختی‌هایی با طیف رنگی سبز و سفید و کوسن‌هایی به رنگ سفید با طرح برگ‌های سبز گیاهان که به سبک زیبای بوهمی معروف است، یا کوسن‌هایی با طرح زیبای پلنگی در طیف رنگی بژ استفاده کنید. همچنین در صورت داشتن فضای کافی، انتخاب پاف برای زیبایی بیشتر توصیه می‌شود. این سرویس خواب به خودی خود لوکس و زیباست ولی پاف هم می‌تواند جلوه آنرا افزایش دهد و هم از نظر کاربردی می‌تواند فضایی مناسب برای قرار دادن کیف و کفش‌های شما باشد.

۴- انتخاب پرده‌ای زیبا

پرده‌ها جزء مهمی از دکوراسیون داخلی فضا به حساب می‌آیند و مانند سایر آیتم‌های یک اتاق خواب باید در هماهنگی با سبک و رنگ سایر لوازم باشند. برای دیزاین اتاق خوابی با سرویس خواب کد ۰۷۷ از پرده‌هایی به رنگ خردلی، سبز و یا کرم روشن استفاده کنید. استفاده از حریری ساده و سبک به رنگ کرم روشن در ترکیب با والن‌هایی ساده به رنگ سبز و خردلی یا دارای طرحی خلوت، اتاق خوابی چشم نواز و فضایی لوکس را به شما می‌دهد.

۵-  فرش یا قالیچه

عنصر بعدی و مورد توجه در طراحی اتاق خواب پوشش کف است، فرش‌ها با رنگ بندی، طرح‌ها و نقش و نگارهای مختلفی که دارند، حس‌های متفاوتی را به محیط القا می‌کنند. اگر دوست ندارید که کل اتاقتان را با فرشی بزرگ بپوشانید، می‌توانید در حد فاصل تخت خواب و میز آرایش خود از قالیچه‌ای کوچک با طیف رنگی خردلی روشن استفاده کنید.

پیشنهاد می‌کنیم خرید و انتخاب فرش یا قالیچه را حتماً بعد از چیدمان نهایی اتاق خواب انجام دهید و بعد از جانمایی اصولی و درست تخت خواب که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم، متراژ فرش را محاسبه کنید. در نظر داشته باشید که فرش، یکی از عناصر مهم در دکوراسیون داخلی محسوب می‌شود و با توجه به سبک در نظر گرفته شده برای هر فضا انتخاب می‌گردد.

پیشنهاد می‌کنیم خرید و انتخاب فرش یا قالیچه را حتماً بعد از چیدمان نهایی اتاق خواب انجام دهید و بعد از جانمایی اصولی و درست تخت خواب که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم، متراژ فرش را محاسبه کنید. در نظر داشته باشید که فرش، یکی از عناصر مهم در دکوراسیون داخلی محسوب می‌شود و با توجه به سبک در نظر گرفته شده برای هر فضا انتخاب می‌گردد.

۶- اکسسوری‌ها

همیشه بخش تکمیل کننده طراحی یک فضا، خرید و چیدمان اکسسوری‌هاست، درواقع اکسسوری‌ها به تمام متعلقات و تجهیزات اصلی و فرعی کامل کننده دکوراسیون داخلی گفته می‌شود. برای سرویس خواب کد ۰۷۷ باتوجه به رنگ طلایی و جذاب قاب عکس‌های روی دیوار و ۴ رنگ اصلی فضا (سبز، سورمه ای، خردلی و کرم) پیشنهاد ما به شما استفاده از اکسسوری‌هایی با طیف رنگی طلایی و برنز و آباژورهایی با پایه‌هایی طلایی و کلاهک‌هایی با طرح برگ سبز گیاهان برای قرار گرفتن بر روی پاتختی‌های این سرویس خواب ۲ نفره زیباست.

این نکته را مد نظر داشته باشید، همانطور که خرید صحیح و چیدمان اصولی اکسسوری‌ها با توجه به سبک سرویس خواب و طیف رنگی اتاق خواب، زیبایی فضا را افزایش می‌دهد، انتخاب نادرست و زیاده روی کردن در استفاده از وسایل تزئینی، اتاق را شلوغ کرده و جلوه سرویس خواب شما را کاهش می‌دهد و در نهایت باعث آشفتگی در فضای اتاق خوابتان می‌شود.

در ادامه با بررسی چند نکته دیگر در طراحی اتاق خواب مبتنی بر سرویس خواب زیبای کد ۰۷۷ آرکا چوب، مقاله را به پایان می‌رسانیم.

چنانچه بعد از چیدمان سرویس خوابتان فضای کافی داشته باشید می‌توانید با استفاده از کاناپه‌ای ۲ یا ۳ نفره و یا صندلی تک نفره به رنگ زیبای خردلی در گوشه‌ای از اتاق خواب خود و کوسن‌هایی به رنگ سبز، سفید و بژ زیبایی اتاقتان را تکمیل کنید.

نکته بعدی این است که می‌توانید میز عسلی و یا میز کنار مبلی با متریال جدید رزین اپوکسی را نیز وارد فضای اتاق خوابتان کنید. متریالی خاص و شیک که لوکس بودن را به نمایش می‌گذارد، میزی ساخته شده از رزین اپوکسی در ترکیب با چوب و پایه‌هایی از جنس استیل به رنگ طلایی در کنار کاناپه‌ای خردلی رنگ و گلدانی از گیاهان طبیعی، انرژی مثبت فراوانی را در محیط خوابتان به گردش در می‌آورد.

نکته بعدی اصول چیدمان درست سرویس خواب است.

ترجیحاً تاج تخت را زیر پنجره و یا درمقابل شوفاژ قرار ندهید، بهترین مکان قرار گیری تاج تخت خواب دیواری سالم و صاف و ترجیحاً با زاویه ۹۰ درجه نسبت به درب ورودی است. همچنین بهتر است پاتختی‌ها با تاج تخت خواب حداقل ۵ تا ۱۰ سانتیمتر فاصله داشته باشند.

و در آخر اگر اتاق خواب شما مستر است، همین طیف رنگی را برای سرویس‌های بهداشتی رعایت کنید، البته بهتر است درصد رنگ روشن نسبت به رنگ سبز در فضاهای بهداشتی بیشتر در نظر گرفته شود. استفاده از رنگ سبز، سفید و طلایی فضای سرویس بهداشتی شما را از سرویس بهداشتی‌های متداول متمایز می‌کند.

ترکیبی از پرده سبز و سفید و دیوار سبز در سرویس بهداشتی - سرویس خواب نئوکلاسیک
استفاده از رنگ سفید و سبز در سرویس بهداشتی - سرویس خواب نئوکلاسیک

و نهایتاً نتیجه هیجان انگیز طراحی یک اتاق خواب با استفاده از یک محصول با کیفیت ایرانی که حاصل مهندسی ساخت و هنر استادکاران آرکا چوب می‌باشد و توسط یک کارشناس ارشد معماری طراحی شده است را ملاحظه می‌فرمائید.

با سایر مقالات تخصصی آرکا چوب همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *