۰۲۱۵۵۲۷۹۸۳۴ | ۰۹۱۲۶۱۵۳۱۸۵ | ۰۹۰۲۱۵۶۲۳۷۱ (آموزش) همه روزه ساعت ۹:۰۰ تا ۱۸ | روز های تعطیل با هماهنگی قبلی
مشکلات معمول مردم در خرید تخت خواب

مشکلات معمول مردم در خرید تخت خواب

۰۷ اسفند ۱۳۹۸

خرید سرویس خواب یا تخت خواب کار آسانی نیست. هنگام خرید تشک، مشکلات زیادی پیش می‌آید. از آنجا که ما نمی‌توانیم روزانه یک تشک بخریم و این یک سرمایه گذاری […]

خرید سرویس خواب یا تخت خواب کار آسانی نیست. هنگام خرید تشک، مشکلات زیادی پیش می‌آید. از آنجا که ما نمی‌توانیم روزانه یک تشک بخریم و این یک سرمایه گذاری یک بار است. زیرا یک تشک بد می تواند شما را در طول روز خسته کرده و بعد از خوابیدن احساس بیقراری کند. بنابراین ما نمی‌توانیم یک تشک بد انتخاب کنیم. مشکلات در خرید تخت خواب می‌تواند عوامل مختلفی نیز داشته باشد. اگرچه انواع و مدل‌های متفاوتی در بازار وجود دارد اما هنوز اکثر مردم بدون دقت کافی و با عجله خرید می‌کنند. در ادامه رایج‌ترین مشکلات در خرید تخت خواب که امکان دارد افراد مختلف با آن مواجه شوند را مطرح می‌کنیم.

تشک‌های بد نیز می‌توانند منجر به درد شوند و حتی می‌توانند باعث کمردرد شدید شوند. بنابراین خرید یک تشک خوب بسیار ضروری است و برای این منظور، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تا بتوانید از مشکلات رایج که بسیاری از افراد پس از خرید تشک هر روز با آن روبرو می‌شوند، جلوگیری کنید.

مشکلات متداول هنگام خرید تشک در زیر آمده است:

مشکلات متداول هنگام خرید تشک در زیر آمده است - ست اتاق خواب

۱. در بیشتر مواقع مردم تختی را انتخاب می‌کنند که بسیار سفت یا خیلی نرم است و متناسب نیازهایشان نیست.

راه حل: باید برای انتخاب تخت مناسب زمان بیشتری صرف کنند. تخت را به درستی امتحان کنید. بر اساس تجربه قبلی خود میزان سفتی/نرمی که مدنظرتان است را بسنجید. این تصمیم شماست نه فروشنده!

۲. اکثر مردم نمی‌دانند که تخت خواب‌های مجلل و گران قیمت سطح هموار و یک‌دستی ندارند.اگر روی تخت خوابتان غلت بزنید سطح آن مانند حالت بدنتان شکل می‌گیرد و فرو رفتگی ایجاد می‌شود (این نکته در این نوع تخت‌ها بسیار اهمیت دارد).

۳. از آنجا که ممکن است برخی از افراد از درد کمر رنج ببرند، اغلب گمان می‌کنند که باید از یک تخت سفت استفاده نمایند. این در حالی است که آنها فقط به یک تخت جدید نیاز دارند که به ستون فقرات آنها آسیب نرساند. (لزوما سخت نیست!).

۴. اکثر افراد از این موضوع بی‌خبرند که برای جلوگیری از فرسودگی و کهنه شدن تشک باید به طور منظم آنها را چرخاند. از طرفی ممکن است تشک‌های امروزی بسیار سنگین باشند! با این وجود، تشک‌های دیگری وجود دارد که به چرخش نیاز ندارند.

۵. مردم این نکته را در نظر نمی‌گیرند که بعضی تخت‌ها بزرگ هستند و جابجایی آنها از گوشه‌های دیوار یا در راه پله‌ها ممکن نیست. در نتیجه برای انتقال تخت به اتاق خواب باید از پنجره استفاده کنند.

۶. اگرچه مردم برای ظاهر زیبای تخت‌، آنها را خریداری می‌کنند اما اغلب تولید کنندگان تخت خواب فقط یک تشک ارزان قیمت روی آن قرار می‌دهند. استفاده از یک تشک با کیفیت خوب برای تخت خواب بسیار مهم است. خوشبختانه این اتفاق به شدت در حال افزایش است و امروزه دیگر مجبور نیستید به دلیل ظاهر زیبا از راحتی چشم پوشی کنید. می‌توانید از تشک‌هایی استفاده کنید که از تخته ساخته شده‌اند.

۷. مردم معتقدند که قبل از تعویض تخت خواب باید تا زمان خرابی و شکستن آنها صبر کنند. در صورت منتظر بودن و عدم تعویض به موقع تخت کیفیت خواب کاهش می‌یابد. راه حل: منتظر خراب شدن تخت خود نمایید. از محرک دیگری استفاده کنید. فراموش نکنید که حتی تختخوابی با کیفیت خوب فقط حدود هفت سال دوام می آورد.

۸. اکثر مردم تخت با سایز مناسب را نمی‌خرند. ۷۵٪ از تخت‌های دونفره هنوز دارای استاندارد ۴ فوت و ۶ اینچی هستند. با این حال این تخت‌ها برای خوابیدن دو فرد بزرگسال کنار یکدیگر و خوابی راحت کافی نیست. حتی تخت‌هایی با ارتفاع ۵ فوت که فضای بیشتری را اشغال می‌کند تفاوت قابل توجهی نیز به وجود می‌آورند.

براساس چگالی شیمیایی تشک، داغ می‌شود. اکثریت گرمای بدن و محیط داخل اتاق شما را جذب می‌کند. در نتیجه، می‌تواند در شب گرم شود و در عین حال باعث ناراحتی شود. تقریباً غیرممکن است که یک تجربه عملی در مورد مشکل گرمایش در فروشگاه‌های آفلاین و آنلاین کسب کنید. با یک آزمایش ۱-۲ دقیقه‌ای، هیچ شانسی برای درک مسئله گرمایش ندارید. بهترین راه برای خلاص شدن از شر این مشکل گرم کردن، بررسی ترکیب شیمیایی مورد استفاده در تشک است. بنابراین می‌توانید از تشکی استفاده کنید که ترکیب شیمیایی آن کم است زیرا مشکلی در گرمایش ایجاد نمی‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *