۰۲۱۵۵۲۷۹۸۳۴ | ۰۹۱۲۶۱۵۳۱۸۵ | ۰۹۰۲۱۵۶۲۳۷۱ (آموزش) همه روزه ساعت ۹:۰۰ تا ۱۸ | روز های تعطیل با هماهنگی قبلی
مدل سرویس خواب چوبی مناسب اتاق های دونفره مدرن

مدل سرویس خواب چوبی مناسب اتاق های دونفره مدرن

۱۷ دی ۱۳۹۹

با ما همراه شوید تا با مدل سرویس خواب چوبی مناسب اتاق های دونفره مدرن بیشتر آشنا شوید. آیا به دنبال یک مدل سرویس خواب چوبی مناسب اتاق های دونفره […]

با ما همراه شوید تا با مدل سرویس خواب چوبی مناسب اتاق های دونفره مدرن بیشتر آشنا شوید.

آیا به دنبال یک مدل سرویس خواب چوبی مناسب اتاق های دونفره مدرن برای اتاق خواب شگفت انگیز خود هستید که غیر معمول باشد؟ همراه ما باشید تا با زیباترین مدل ها بیشتر آشنا شوید.

زیباترین مدل سرویس خواب چوبی مناسب اتاق های دونفره مدرن چیست؟

به طور کلی بهترین مدل سرویس خواب چوبی اتاق دو نفره مدرن چیست؟

 

جدیدترین سبک های سرویس خواب

جدیدترین سبک های سرویس خواب

در اینجا ۱۶ مورد از زیباترین و مدرن ترین مدل سرویس های خواب چوبی آورده شده است که به شرح زیر است:

مدل سرویس خواب چوبی تاشو

طراحی شده با بهترین و باکیفیت ترین قطعات برای استفاده در اتاق های دو نفره مدرن که به صورت تجاری به بازار عرضه شده، این سرویس چوبی باعث کاهش و صرفه جویی در فضا واقعی برای هر کسی که در یک روز زندگی می کند است، این تخت علاوه بر کاربردی بودن، از طراحی تمیز و محرمانه و زیبایی زیادی برخوردار است.

تخت خواب قرار گرفته در کف

کسانی که اهل کتاب هستند، ممکن است، با دیدن این قفسه کتاب که به تختخواب تبدیل می شود، لبخند بزنند. قفسه کتاب به صورت تخت حداکثر فضا را ایجاد می کند. قسمت هایی از تشک به حالت ایستاده قرار گرفته و قسمت عمده ای از قفسه کتاب را تشکیل می دهد.

آنها پنج قفسه ذخیره را احاطه کرده اند که توسط یک قاب دیواری معلق هستند. قسمت های تشک روی زمین و شکاف قرار می گیرند تا یک تخت تشکیل دهند، (دو قسمت برای یک تخت یک نفره، هر چهار قسمت برای یک تخت دو نفره قرار گرفته اند و این مدل زیبا طراحی شده است. ).

تخت خواب سایبانی شکل

تخت خواب سایبانی

این مدل تخت خواب چوبی مناسب برای اتاق های مدرن دارای تجهیزات و قطعات زیبا و منحصر به فردی است که به شما امکان می دهد، وبگردی کنید، فیلم تماشا کنید، بازی کنید و موسیقی گوش دهید، همه از راحتی تختخواب شماست.

این تخت از لحظه بیدار شدن فناوری بسیاری را در نوک انگشتان شما فراهم می کند؛ این یک ابزار عالی برای کم تحرکی زندگی شماست. شما یک پروژکتور، یک سیستم صوتی، یک صفحه پروجکشن، یک دستگاه پخش DVD و تمام ورودی های مربوطه را دریافت می کنید. فقط می توانید به این سرویس چوبی، یک یخچال کوچک اضافه کنید.

تخت خواب با قابلیت تبدیل شدن

این مدل سرویس چوبی تخت خواب به صورت، مبلمان پیچیده و ابتکاری است که عملکرد مبل و عملکرد تخت را ترکیبی می کند. دو طرف نیم دایره تخت را می توان جدا کرد و در نتیجه دو مبلمان جدید ایجاد می شود. این یک روش عالی برای تعجب مهمانان خود است و یک تخت خواب مدرن شیک و دو مبل در یک اتاق را به شما می دهد.

پیشنهاد می کنیم از پست ۱۰ مدل نورپردازی اتاق خواب شیک و مدرن (۲۰۲۰) دیدن کنید.

بررسی انواع مختلفی از مدل سرویس خواب چوبی مناسب اتاق های دونفره مدرن

مدل سرویس خواب چوبی

تختخواب سفری به صورت کاناپه

این مدل سرویس خواب چوبی دارای یک کاناپه تختخوابشو با روکش های متحرک و مکانیزم یکپارچه است که آن را به تخت های دو طبقه تبدیل می کند. این سرویس خواب به مانند، یک مبل به روز عمل می کند و با یک حرکت ساده می شود و دارای دو تخت دو نفره مدرن با نردبان و گارد حفاظت، برای محافظت از افراد می باشد.

مبل راحتی تخت خواب شو

این مبل تختخواب شو که Book نام دارد، توسط طراحان ایتالیایی از شرکت Flou طراحی شده است. مرز ایده آل بین شب و روز، کتاب مخصوصاً برای فضاهای کوچک مناسب است. این سرویس خواب چوبی مدرن در روز یک مبل مدرن و خطی است، اما در شب، به یک تختخواب راحت تبدیل می شود. مبلمان آن چندان زیبا نیست، اما وقتی عملکرد دوگانه آن را در نظر بگیریم می توانیم از این جزئیات چشم پوشی کنیم.

تخت خواب شناور و چراغ میز کار

آیا تا به حال یک تخت خواب شناور خواسته اید؟ اکنون (تقریبا) امکان پذیر است. برای اینکه مدل تخت خواب ظاهر شناور خود را به دست آورد، قاب به دیوار متصل شده و از یک پایه در وسط تخت پشتیبانی می کند. مهمانان شما کاملا تحت تاثیر قرار خواهند گرفت.

تخت خواب رومیزی

این تخت خواب در نقش میز کامپیوتر هم استفاده می شود و دارای قطعات هوشمند شده و کاملا مکانیزه است. فضای زیر آن پیستون های گازی تخت را جمع و دو برابر می کنند تا یک میز کامپیوتر باشد. با قاب تخت فلزی و پایه تخته سنگ چوبی می توان این نوع تخت را طراحی کرد.

تشک تختی

این ایده جالب را بررسی کنید: تختخواب معلق توسط طناب. سکوهای ساج که از طناب سنگین وزن معلق هستند، در مرکز قرار می گیرند، در حالی که پارچه راه راه نارنجی و دیوار سایه دار و سایه رومی یک پس زمینه یکپارچه ایجاد می کند. جلوه بصری این تخت های معلق خیره کننده است، اما قطعاً برای خواب های سبک این مدل سرویس چوب خواب مناسب نیست.

به طور کلی بهترین مدل سرویس خواب چوبی اتاق دو نفره مدرن

بهترین مدل سرویس خواب

تخت خواب سفارشی وینستون پورتر هوچینز

این مدل تخت خواب ذخیره سازی شده دارای یک قاب چوبی است که در یک پارچه منگوله دار پوشانده شده است و آن را به یک خانه مدرن تبدیل می کند.

تخت خواب سفارشی روکش دار گلیلی کرنس

همراه با چهار کشوی جادار زیر تخت، به شما امکان می دهد تا طیف گسترده ای از وسایل را از دید خارج کنید.

تختخواب پلت فرم ذخیره سازی موج شکن

این تخت جامد کاج مانند از سخت افزار کلاسیک و خطوط محکم برخوردار است، بنابراین در تنظیمات مختلف، خصوصاً در یک خانه سنتی تر، زیبا به نظر می رسد.

تخت خواب دوقلو

این تخت چوبی دارای سه کشوی زیرین است که به شما اجازه می دهد، وسایل اضافی را در اتاق خواب کودکان خود ذخیره کنید.

تخت خواب سفارشی در انبار سفال

این محصول کاملاً روکش دار دارای چهار کشوی بزرگ جابجایی است که به شما امکان می دهد، بسیاری از وسایل را دور از چشم خود ذخیره کنید.

تخت خواب مبلی

یک گزینه مقرون به صرفه که در دو سایز بزرگ و دو سایز ارائه می شود و فضای قابل توجهی از فضای ذخیره سازی اضافی را برای اتاق خواب های کوچک فراهم می کند.

تخت ذخیره سازی

این تختخواب ذخیره سازی در اندازه دوقلو دارای طراحی مدرن و ساده ای است که Ikea با آن شناخته شده است و دارای کناره های قابل تنظیم برای قرار دادن یک تشک است.

تخت خواب اثاثه یا لوازم داخلی

مکانیزمی دارد که به شما امکان می دهد، تشک را به راحتی بالا بیاورید و یک محفظه ذخیره سازی را نشان می دهد که کل فضای زیر را اشغال می کند.

بسیاری از مالکان و مستاجران خانه ها در یافتن فضای ذخیره سازی مناسب برای تمام وسایل خود تلاش میکنند، به همین دلیل مبلمان دو برابر فضای ذخیره سازی بیشتر همیشه مورد تقاضا است. اگر به دنبال یک تختخواب چوبی مناسب اتاق های دو نفره مدرن هستید و میخواهید فضای ذخیره سازی بیشتری در این راه ایجاد کنید، یک تخت ذخیره سازی ممکن است، یک راه حل عالی باشد.

بهترین مدل های سرویس خواب چوبی ذخیره سازی شده در اتاق های دو نفره مدرن موجود در بازار

بهترین مدل سرویس خواب چوبی مدرن به طور کلی: تخت خواب سفارشی وینستون پورتر هوچینز

تختخواب سفارشی وینستون یک مبلمان با کیفیت، شیک و مقرون به صرفه است که به هر اتاق خواب، یک فضای خیره کننده اضافه می کند. این قاب تختخواب تودوزی در اندازه های دوقلو، کامل ارائه می شود و از صدها داور امتیازات برتر را می گیرد. این تختخواب نگهدارنده دارای یک قاب چوبی است که در یک پارچه توخالی پوشانده شده است و آن را به یک خانه مدرن تبدیل می کند. این شامل یک کت اسلات برای نگه داشتن تشک شما است و پایه تخت شامل چهار کشوی مخفی است که در آن می توانید ملافه، پتو و سایر موارد را در آن قرار دهید.

به گفته بازرسان، این تختخواب از مواد مرغوب ساخته شده است و می تواند ظرف چند ساعت کنار هم قرار بگیرد. بسیاری از افراد خاطرنشان می کنند که مقدار قابل توجهی ذخیره سازی فراهم می کند.

تختخواب سفارشی روکش دار گلیلی کرنس

همانطور که انتظار دارید، تخت های بزرگتر عموماً فضای بیشتری برای نگهداری دارند. تخت خواب سفارشی دارای چهار کشوی جادار زیر تخت است که به شما این امکان را می دهد تا طیف گسترده ای از وسایل را از دید دور نگه دارید.

این تختخواب دوست داشتنی دارای یک سرتختی خاکستری دودی و تزئینات زیبا و همچنین یک پایه مبلی است. در زیر تخت چهار کشوی عمیق روی سرسره های فلزی قرار دارد، دو عدد در پا و یکی در هر طرف. سیستم تخته سنگ نیز در آن گنجانده شده است، اما توجه داشته باشید که باید از یک جعبه همراه این تخت استفاده کنید.

این تخت ذخیره سازی علاوه بر زیبایی، بسیار محبوب می باشد. بسیاری خاطرنشان می کنند که کنار هم چیدن آن پیچیده است، اما بازرسان معتقدند که تخت محکم و خوش ساخت است. به علاوه، کشوها بزرگتر از حد انتظار هستند، حتی حجیم ترین پارچه ها را در خود جای می دهند.

تختخواب بستر ذخیره سازی موج شکن

به دنبال یک تخت انبار برای قرار دادن تشک king size خود هستید؟ تختخواب بستر ذخیره سازی گزینه ای بسیار عالی است که از کاج جامد ساخته شده و با لعاب لاک تیره به پایان رسیده است. اگرچه این قطعه در تنظیمات مختلف زیبا به نظر می رسد، اما به دلیل سخت افزار کلاسیک و خطوط قوی، در خانه ای با سبک سنتی بهتر به نظر می رسد.

این یک قطعه بزرگ است که دارای درب کشویی بزرگ بوده و در ساخت آن قطعه ای است که زمان را تنظیم می کند و برای نسل های دیگر منتقل می شود. در زیر تخت دو کشوی پنهان وجود دارد که می توانید وسایل مختلف را از دید خارج کنید و تخت خواب با یک سیستم لت برای پشتیبانی از تشک شما ارائه می شود، نیازی به فنر جعبه ای نیست. مونتاژ این تخت خواب ممکن است، چند ساعت طول بکشد، به گفته بازرسان، وقتی یکجا باشد، یک نقطه کانونی کاملاً خیره کننده برای اتاق خواب است.

نکات قابل توجه در مدل سرویس خواب چوبی مناسب اتاق های دو نفره مدرن

اتاق های دو نفره مدرن

بهترین مدل سرویس چوبی مناسب اتاق های دو نفره مدرن برای کودکان و نوجوانان را می توان به: تخت خواب دوقلوی با ۳ کشو اشاره کرد.

اگر به دنبال یک تخت ذخیره سازی برای کودکان خود هستید، مطمئناً باید به دنبال یک تخت خواب دوقلو بگردید که دارای چندین رنگ است و دارای فضای ذخیره سازی کافی برای اتاق خواب کودک کوچک شما است.

این تخت چوبی دارای سه کشوی زیرین است که به شما اجازه می دهد، وسایل اضافی را در اتاق خواب کودکان خود ذخیره کنید. این محصول فقط پایه تختخواب است، اما می توانید یک سر تخت را به هر دو انتهای آن متصل کنید، اطمینان حاصل کنید که می توانید اتاق را در صورت لزوم تنظیم کنید. گوشه های تخت برای امنیت کودک شما گرد است و کشوها روی گلایدرهای فلزی قرار دارند تا به راحتی باز و بسته شوند.

بازرسان می گویند این تخت محکم و کاملاً جذاب است و از این جهت یک خرید عالی برای کودکان است. با این حال، چندین بررسی ابراز ناامیدی می کنند که سر صفحه ای کشیده شده است، در صورت تمایل باید آن را جداگانه خریداری کنید.

از انبار سفال خرید کنید:

اگر می خواهید یک مدل سرویس خواب چوبی مناسب اتاق های دو نفره ذخیره سازی خیره کننده از یک برند برتر مبلمان داشته باشید، به دنبال تخت خواب بستر پلاستیکی و اثاثه یا لوازم داخل نباشید که در اندازه های مختلف و گزینه های پارچه ای مختلف وجود دارد. گرچه این تخت خواب به طور قابل توجهی گران تر از سایر گزینه ها است، اما با ساخت حرفه ای بی نظیر ساخته شده و برای سال های آینده خدمات خوبی به خانواده شما خواهد داد.

این محصول فقط یک پایه تخت است، فاقد سر است و در اندازه های کامل ارائه می شود. این محصول کاملاً روکش دار دارای چهار کشوی ذخیره سازی بزرگ است که به شما امکان می دهد، بسیاری از وسایل را دور از چشم خود ذخیره کنید. شامل پایه های قابل تنظیم پایه برای کف ناهموار پایداری است و همچنین شما می توانید یک سیستم لت برای حمایت از تشک خود تهیه کنید و در آن به راحتی استراحت کرده و لحظات خوبی را سپری کنید.

نتیجه گیری

برای خرید یک سرویس خواب با کیفیت باید قبل از هر کاری بتوانید نیازهای خود را مدنظر داشته باشید و سپس با توجه به آنها بهترین ها را انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *