۰۲۱۵۵۲۷۹۸۳۴ | ۰۹۱۲۶۱۵۳۱۸۵ | ۰۹۰۲۱۵۶۲۳۷۱ (آموزش) همه روزه ساعت ۹:۰۰ تا ۱۸ | روز های تعطیل با هماهنگی قبلی
طرح ها و ایده هایی برای دکور بالای تخت

طرح ها و ایده هایی برای دکور بالای تخت

۱۵ آذر ۱۳۹۹

در این نوشتار طرح ها و ایده هایی برای دکور بالای تخت را برای شما معرفی خواهیم نمود. با ما همراه باشید. یکی از جذابیت های فوق العاده ای که […]

در این نوشتار طرح ها و ایده هایی برای دکور بالای تخت را برای شما معرفی خواهیم نمود. با ما همراه باشید.

یکی از جذابیت های فوق العاده ای که در دکوراسیون داخلی به آن اهمیت داده می شود، دکور بالای تخت محسوب می شود. روش ها و ایده های بسیار زیادی برای تزیین دکور بالای تخت وجود دارد. طرح ها و ایده هایی برای دکور بالای تخت وجود دارد که با کمک آن ها می توان زیبایی بی نظیری به اتاق خواب تان ببخشید.

آیا روش های ساده، ایده های جذابی برای دکور بالای تخت است؟ آیا طرح های آماده مورد پسند مشتریان هستند؟ برای تزیین دکور بالای تخت چه کارهایی را باید انجام داد؟ سوالات مذکور جزء سوالات پرتکراری هستند که در ذهن مخاطبان وجود دارد.

در ادامه به پاسخ این سوالات می پردازیم و امیدواریم شما بهترین ایده را برای دکور بالای تخت به کار ببرید. این ایده ها می توانند در بهتر دیده شدن اتاق شما کمک کننده باشند.

در ادامه و برای توضیح بهتر طرح ها و ایده هایی برای دکور بالای تخت به طرح و تشریح تیترهای ذیل خواهیم پرداخت:

در ادامه به مطالب زیر خواهیم پرداخت:

روش های ساده، ایده های جذاب برای دکور بالای تخت

طرح های آماده مورد پسند مشتریان

استفاده از تابلو برای دکور بالای تخت

استفاده از کاغذ دیواری برای دکور بالای تخت

با استفاده از طرح های خاص، دکور بالای تخت متفاوتی رقم بزنید

ایده هایی برای تزیین دکور بالای تخت خواب

دکورهای جذاب بالای تخت

روش های تزیین دکور بالای تخت

تزیین دیوار پشت تخت خواب با استفاده از کتاب

تزیین پشت تخت خواب با استفاده از دکوری ها

تزیین پشت تخت خواب با استفاده از رنگ ها

 

روش های ساده، ایده های جذاب برای دکور بالای تخت

ایده های جذاب برای دکور بالای تخت

اتاق خواب ها قسمتی از خانه ها می باشند که مورد توجه زیادی هستند و برای تهیه وسایلی که در این اتاق استفاده می شود، معمولا هزینه و وقت زیادی صرف می گردد، علت این موضوع آن است که اهمیت این قسمت از خانه به علت هدفی می باشد که در پی آن هستند و هدف مهم زندگی همه افراد رسیدن به آرامش و داشتن یک زندگی است و افراد پس از این که یک روز پردغدغه را در بیرون از منزل پشت سر می‌گذارند تمایل دارند تا در خانه به آرامش برسند و اتاق خواب مکانی است که افراد در آن به استراحت می پردازند.

در حقیقت تخت خواب هایی که در بازار به فروش می رسند معمولا در بخش تاج، طراحی یکنواخت و در اکثر موارد کسل آوری دارند، ولی با کمی خلاقیت می توان ظاهر تخت اتاق خواب را به کلی عوض کرد.

طرح های آماده مورد پسند مشتریان

اگر یک ایده خلاقانه برای طراحی و دکور تاج تخت و قسمت بالای آن داشته باشیم، نه تنها تجربه خواب شما متفاوت خواهد بود، بلکه فضای اتاق خواب شما نیز بسیار تغییر کرده و ظاهری جدید پیدا خواهد کرد.
اکثر طرح‌ها و ایده‌ها به ‌صورت آماده در بازار برای خرید وجود دارند، اما هیچ کدام از آن ها جای خلاقیت و نوآوری خود فرد را برای طراحی و دکور بخش فوقانی تخت را نمی‌گیرد. در ادامه بعضی از خاص ترین و متفاوت ترین طراحی‌ها را برای قسمت فوقانی تخت جهت ایده گرفتن قرار می دهیم، می‌توانید آن‌ها را برای ایجاد فضایی بهتر به کار ببرید و از این تغییرات خرسند باشید.

پیشنهاد می کنیم از پست ۱۰ طرح کمد دیواری اتاق خواب دیدن کنید.

استفاده از تابلو برای دکور بالای تخت

تابلو برای دکور بالای تخت

نخستین و جذاب ترین ایده ای که می توان برای تزیین بالای تخت به کار برد، نصب تابلو یا قاب عکس هست. انجام این کار موجب شده تا فضای اتاق خواب جذاب شده و حس خوبی را برای افراد منزل به وجود بیاورد. گفتنی است، باید برای تهیه تابلو، ابعاد آن، رنگ، محل جای گذاری، تعداد و غیره دقت و توجه بسیاری را به خرج دهید تا با نمای کلی تخت خواب و اتاق خواب یکدست باشد.

این تابلوها می توانند در طرح ها و موضوع های گوناگونی به کار روند. عکس های خصوصی و خانوداگی، تصاویر منظره، نقاشی های هنری و غیره مواردی از این دست هستند. نکته ای جهت استفاده از تابلو بالای تخت وجود دارد که بهتر است، آن را به کار ببرید،

در صورتی که شما هم از آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارند، هنگام خواب، به قاب های عکس نگاه کنند و در کل فضای شلوغی داشته باشد، می توانید از این ایده استفاده کرده و قاب عکس ها را با کمی فاصله در قسمت فوقانی تخت نصب کنید.

استفاده از کاغذ دیواری برای دکور بالای تخت

کاغذ دیواری برای دکور بالای تخت

با وجود آن که کاغذ دیواری سال هاست که به بازار وارد شده و همواره مورد استفاده قرار می گیرد، ولی همواره جذابیت و زیبایی خود را حفظ کرده و می توان همیشه از آن برای دکوراسیون اتاق خواب استفاده نمود. کاربرد طرح های ویژه و فوق العاده جذاب کاغذ دیواری برای دکور بالای تخت، نمای اتاق خواب بسیار تغییر کرده و شخصیت منحصر به فردی به اتاق خوابتان می بخشد.

شما می توانید این گونه انتخاب کنید که کاغذ دیواری کل فضای فوقانی تخت را بگیرد یا قسمتی از آن را به سلیقه فرد و دکوراسیون اتاق خواب بستگی دارد. به طور معمول کاغذ دیورای و رنگ آمیزی برای دیوار پشت تخت خواب، موجب ایجاد نقطه کانونی در اتاق شده و تفاوت بسیار محسوسی را ایجاد می کند.

با استفاده از طرح های خاص، دکور بالای تخت متفاوتی رقم بزنید

در این منظور از طرح های خاص می تواند خلاقیت های متفاوت باشد که منجر به حصول صحنه ای دل انگیز است. انواع دیوارپوش ها، وسایل دکوراتیو یا هر ایده ای که مد نظر دارید، را می توانید بسازید که در همین مجموعه قرار می گیرند. در این میان استفاده از نوارهای چوبی هم یک ایده جذاب است که می توانند سبک دکوراسیون اتاق شما را به طور فوق العاده جذابی تغییر دهند.

ایده هایی برای تزیین دکور بالای تخت خواب

تزیین دکور بالای تخت خواب

اغلب منازل در حال حاضر به مبل های مختلف و متنوع مجهز شده است و هر خانه ای مبل مخصوص به خود استفاده می کند که سبک اصلی منزل را مشخص می نماید. یکی از وسایلی که جزء مبلمان منزل محسوب می شود، تخت خواب ها می باشند که بنا است، با آن ها دکوراسیون داخلی اتاق خواب مشخص گردد. شما می توانید با کمک قانون های موجود و همچنین با در نظر داشتن دکوراسیون اتاق خواب خود تخت های جذاب و مناسبی را خریداری نمایید و پس از آن با توجه به سلیقه و خلاقیتی که دارید، پشت تخت خواب و دکور بالای تخت خواب را دیزایین کنید.

هم چنین می توانید از ساده ترین وسایلی که دم دست دارید، برای تزیین دکور بالای تخت خواب استفاده نمایید و دکوری متفاوت رقم بزنید، می توانید مطابق با سلیقه تان هر وسیله ای که جالب بود را با میخ به دیوار پشت تخت خواب بیاویزید. به عنوان مثال می توانید تعدادی کلاه شاپو را به بالای تخت آویزان نمایید.

شما در حال خواندن مقاله طرح ها و ایده هایی برای دکور بالای تخت هستید.

دکورهای جذاب بالای تخت

با نور طبیعی چهره ای متفاوت برای اتاق خواب خود به ارمغان بیاورید. نباید همه چیز را پیچیده جلوه دهید، فقط کافی است، تخت را جلو پنجره بگذارید و باقی جلوه را به نور طبیعی محول کنید.

یک منبع نوری که غیرمنتظره است، را به بالای تخت نصب نمایید، به عنوان مثال یک لامپ نئون نارنجی را بالای تخت نصب کرده که هم در نوع خود یک دکوری باشد و هم به طور کاربردی از آن استفاده نمایید.

دکور کردن خانه با کمک کتاب همیشه یک صحنه متفاوت رقم خواهد خورد. می توانید برای دکور بالای تخت از این سبک کمک بگیرید که شیوه ای کاربردی و در عین حال ظاهری خردمندانه دارد.

برای بزرگتر به نظر رسیدن اتاق می توانید آینه ی گردی را در سرتخت نصب نمایید که نمایی زیبا و جذاب پدید خواهد آورد.

برای داشتن نمایی جذاب می توانید از قاب عکس و یا تابلوی سبک قدیمی به عنوان دکور بالای تخت بهره ببرید.

در صورتی که برای دکور بالای تخت تمایلی به کاربرد کاغذ دیواری ندارید، ولی می خواهید نمای اتاق خواب را به سبک کاغذ دیواری تغییر دهید، می توانید از پارچه ای زیبا کمک بگیرید این یک ایده جایگزین و غیرمنتظره بوده که در نوع خود ظاهری متفاوت رقم خواهد زد.

روش های تزیین دکور بالای تخت

روش های تزیین دکور بالای تخت

استفاده از سایبان یک ظاهر متفاوتی را به همراه خواهد داشت. در صورتی که از دوران کودکی تمایل به داشتن یک تخت خواب سایبان دار داشته اید، با دکور سرتخت با نمای سایبان همراه با پرده، ذهنیت کودکی خود را پیاده سازی کنید.

می توانید در بالای تخت تعدادی شلف نصب نمایید و لوازم دکوری که کوچک و جذاب هستند، را با کمک آن نمایش دهید.

پس از کمی تمرین، خلاقیت درونی تان گل کرده و می توانید برای دکور بالای تخت اثر هنری کوچک خود را نصب کرده و صحنه ای جذاب طراحی کنید.

برای رقم زدن یک ظاهر کاملا برجسته، یک تابلوی بزرگ را تهیه کرده که بیشتر دیوار را دربر بگیرد و نمای متفاوتی رقم بزند.

می توانید برای دکور بالای تخت از اشکال هندسی و همچنین مجموعه ای از طراحی ها و هنرهای انتزاعی به کار ببرید.

از تابلو فرش، گلیم و هنرهای پارچه ای به منظور ایجاد صحنه ای متفاوت استفاده کنید. در بالای تخت می توانید از تابلو فرش و یا هنرهای پارچه ای و مکرومه بافی کمک بگیرید تا گرمای بیشتری به اتاق دهید.

تزیین دیوار پشت تخت خواب با استفاده از کتاب

آینه های جذاب ایده ای متفاوت برای تزیین دکور بالای تخت هستند، سه آینه زیبا و لوکس را با شیوه ای متفاوت به دیوار پشت تخت خواب نصب نمایید، با اجرای این طرح چنان چه اتاق خواب کوچک باشد، بزرگتر به نمایش در می آید.

هنگامی که به اتاق خواب وارد می‌شوید نخستین صحنه ای که در نظر شما جذاب به نظر می آید، دیواری هست که شما نسبت به آن نظر متفاوتی دارید، در حقیقت می توان گفت همان دیوار پشت تخت خواب است.

در حقیقت، تخت خواب جزئی از مبلمان اصلی دکوراسیون اتاق خواب محسوب شده به همین دلیل دیواری که در پشت تخت قرار دارد، به نقطه کانونی اتاق تبدیل شده که دیزایین و دکور این دیوار تاثیر زیادی روی نما و جذابیت اتاق خواب تاثیرگذار است که متاسفانه بیشتر افراد به‌ علت وجود تاج تخت خواب، خود تخت خواب و عوامل دیگر تزیین خود دیوار را نادیده می گیرند.

ما در این مقاله چندین ایده و طرح ساده و ارزان که به‌ راحتی قابل اجرا هستند، به کمک آن‌ها دکور بالای تخت خواب خود را از نمای ساده بیرون آورده و زیبایی چشم‌ نوازی را به آن هدیه بدهید.

تزیین پشت تخت خواب با استفاده از دکوری ها

چنان چه دیوار پشت تخت خواب را برخی تغییرات بدهید. می توانید موجب آن شوید که چهره اتاق خواب جذاب تر و چشم نوازتر باشد. به عنوان مثال می توانید از بعضی از کاشی های جذاب و نقش برجسته روی دیوار کمک بگیرید رنگ این کاشی ها را با رو تختی مناسب و هماهنگ کنید. با انجام این کار جذابیت اتاق خواب چند برابر خواهد شد و این موضوع باعث می شود که از حالت معمولی بیرون بیاید.

تزیین پشت تخت خواب با استفاده از رنگ ها

در صورتی که شما جزء افرادی می باشید که روح شاعرانه و هنرمندانه ای دارید، می توانید برای دیوار پشت تخت خواب خود از برخی طرح های هنری و زیبا که رنگ های متنوع دارند، اتاقتان را زیباتر کنید. تاثیر گذار ترین قسمتی که در اتاق خواب شما هست تخت خواب ها می باشند.

با دیزایین دیوار های پشت تخت خواب می توانید موجب آن شوید که تخت جلوه بیشتری داشته باشد. به عنوان مثال شما می توانید دیوار پشتی تخت را کاملا مشکی کرده و پشتی تخت خواب را رنگ سفید بزنید، همچنین طرح های کوچک مشکی بزنید. این کار باعث می شود تا ظاهر بسیار جذابی در اتاق پدیدار گردد.

شما می توانید یک جمله زیبایی که مورد پسندتان است، را روی یک تابلو بنویسید

هم چنین شما می توانید یک جمله زیبایی که مورد پسندتان است، را روی یک تابلو بنویسید و روی دیوار نصب نمایید و به این ترتیب باعث جذاب تر شدن فضای اتاق می شوید. چنان چه می خواهید که تغییرات ایجاد شده به وسیله شما در اتاق خواب بسیار چشم نواز باشد و مشابه منازل دیگری که افراد پیرامونتان می بینند، نباشد باید از برخی مواد و وسایل برای دیزاین آن استفاده کنید تا بتوانید دیوار پشت تخت خوابتان را به شکل جذاب تری طراحی کنید.

به عنوان مثال می توانید با بهره گیری از سنگ های آنتیک دیوار پشت تخت خواب خود را به شکل هنری درآورید و یا از یک کنسول کوتاه پایه پشت تخت خواب تان استفاده کنید و یک آباژور یا وسایل تزیینی روی آن قرار دهید و یا این که یک تابلوی شکیل و یا طرح متفاوت و یا حتی تصویر خودتان را به شکل سیاه قلم بر روی دیوار نصب کنید و یا حتی از آینه‌های دکوراتیو و زیبا در دیوار پشتی تختخواب خود بهره بگیرید.

چنانچه به مطالعه کتاب علاقه دارید، تبدیل دیوار پشت تخت خواب به کتاب خانه برای شما بهترین گزینه است، یک کتابخانه بزرگ که مملو از کتاب های مختلف است.

توضیحات ما در خصوص طرح ها و ایده هایی برای دکور بالای تخت به پایان رسید. امید است اطلاعات مناسبی در مورد طرح ها و ایده هایی برای دکور بالای تخت کسب نموده باشید.

از اینکه تا انتهای پست طرح ها و ایده هایی برای دکور بالای تخت با ما همراه بودید متشکریم و امیدواریم از خواندن پست طرح ها و ایده هایی برای دکور بالای تخت بهره لازم را برده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *