۰۲۱۵۵۲۷۹۸۳۴ | ۰۹۱۲۶۱۵۳۱۸۵ | ۰۹۰۲۱۵۶۲۳۷۱ (آموزش) همه روزه ساعت ۹:۰۰ تا ۱۸ | روز های تعطیل با هماهنگی قبلی
سرویس چوب شامل چه مواردی می‌باشد؟ بررسی اجزا و کاربرد آن

سرویس چوب شامل چه مواردی می‌باشد؟ بررسی اجزا و کاربرد آن

۰۷ دی ۱۴۰۰

خیلی از زوج‌هایی که قصد دارند برای خود جهیزیه تهیه کنند به دنبال وسیله‌های با کیفیت و هماهنگ با یکدیگر هستند. سرویس‌های چوب برای افراد خوش سلیقه‌ای که تمکن مالی […]

خیلی از زوج‌هایی که قصد دارند برای خود جهیزیه تهیه کنند به دنبال وسیله‌های با کیفیت و هماهنگ با یکدیگر هستند. سرویس‌های چوب برای افراد خوش سلیقه‌ای که تمکن مالی دارند می‌توانند بهترین انتخاب باشند. لذا در ادامه قصد داریم به این موضوع بپردازیم که سرویس چوب شامل چه اقلامی می‌باشد و چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد.

اگر چه نوعروس و دامادها غالبا مشتری این سرویس‌ها هستند اما سایر افرادی که خانه‌ی نو خریده‌اند و یا می‌خواهند طراحی داخلی منزلشان را تغییر دهند می‌توانند از این محصولات استفاده کنند.

یک سرویس چوب شامل چه مواردی می‌باشد؟

هر نوع وسیله‌ی چوبی که در خانه‌ها یافت می‌شوند جز سرویس چوب می‌باشند.  از مبل و جاکفشی گرفته تا ناهارخوری و بوفه. لذا یک سرویس چوب کامل شامل کلیه تجهیزاتی می‌باشد که شما به راحتی می‌توانید با کمک آن­ها منزل خود را پر و دیزاین کنید. ضمن این که تمام نیازها و ضروریات زندگی شما را بر طرف می‌کنند. لیست اقلام سرویس خواب به شرح زیر می‌باشد:

  • مبل: راحتی و سلطنتی
  • میزها و گل میزهای مبلمان
  • میز تلویزیون
  • میز تلفن
  • استند
  • آینه و کنسول
  • ناهار خوری
  • بوفه
  • جا کفشی
  • کمد
  • و سرویس خواب.

خود سرویس خواب نیز شامل هفت جز می‌شود:

  • تخت
  • پاف
  • میز آرایش
  • آینه قدی
  • کنسول یا دراور
  • پاتختی
  • آینه
  • کمد برای اتاق خواب
  • عسلی یا میز

اقلام سرویس خواب را شما می‌توانید همه جا ببینید از جلوی در گرفته تا آشپزخانه و اتاق خواب.

همان طور که می‌بینید سرویس‌های کامل اجزای زیادی دارند که گاهی افراد ترجیح می‌دهند نمونه‌های کامل را نخرند بلکه تنها اقلامی را تهیه کنند که برایشان کاربردی می‌باشد.

خرید سرویس چوب

 

 

قیمت سرویس‌های چوب و میزان نقدینگی مورد نیاز

با توجه به گرانی‌های حال حاضر کشور بهتر است که ابتدا میزان بودجه‌ای را که می‌توانید به چنین تجهیزاتی اختصاص دهید را مشخص کنید. با مشخص کردن میزان نقدینگی خود خیلی از گزینه‌ها از دامنه‌ی انتخاب شما حذف می‌شوند. انتخاب هوشمندانه‌ آن است که در ابتدا نیاز شما را برطرف کند و در وهله‌ی دوم شما را زیر بار قرض و بدهی نبرد. عوامل زیادی می‌توانند در قیمت سرویس‌ها تاثیر بگذارند از جمله این که جنس چوب‌های به کار رفته از چه چیزی می‌باشد؟ میزان پرداخت چوب‌ها چه قدر است آیا چوب دارای منبت کاری است و یا اینکه مبلمان چند نفری می‌باشد. معمولا با حذف تعدادی از اقلام سرویس خواب خود از قبیل بوفه می‌توانید هزینه‌ی خود را تا حد زیادی کاهش دهید.

در نظر گرفتن فضای منزل

اگر خانه‌ای که سرویس‌ها قرار است که در آن خودنمایی کنند کوچک باشد احتمالا تمام اجزا درون آن خانه جا نمی‌شوند. پس خرید آن‌ها نیز بیهوده می‌باشد. حتی بهتر است که ابتدا جای تمام وسایل اعم از کمد و تخت و جا کفشی را مشخص کنید و بعد از تهیه‌ی لیستی از مواردی که باید خریداری کنید نسبت به خرید آن‌ها اقدام نمایید. این که سرویس چوب شامل چه اقلامی می‌باشد و شما چه اقلامی را خریداری می‌کنید اصلا مهم نیست تا زمانی که کیفیت محصولات بالا باشد.

رنگ و طرح سرویس چوب

هنگام انتخاب رنگ و طرح دو نکته اهمیت دارد یکی سلیقه‌ی شما و دیگری هارمونی رنگ با سایر وسایل منزل. اگر چه رنگ همه‌ی چوب‌ها قهوه‌ای می‌باشد اما تناژ رنگ آن‌ها متفاوت است ضمن این که اقلامی مانند مبل‌ها دارای پارچه و کوسن هستند که اصلی‌ترین عنصر برای طراحی سالن نشیمن محسوب می‌شوند. معمولا رنگ فرش باید متناسب با رنگ مبل انتخاب شود. سبک سرویس چوب‌ها نیز متفاوت است که شما می‌توانید متناسب با سبک زندگی و سلیقه‌ای که دارید نمونه­ای را برای خود انتخاب کنید.

اهمیت هر جز

اگر چه این که سرویس چوب شامل چه اقلامی می‌باشد اهمیت ندارد و شما می‌توانید از خرید اقلامی که نیاز ندارید به راحتی چشم پوشی کنید اما هر کدام از این تجهیزات دارای کاربردی هستند که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

مبلمان

مبلمان از جمله اقلامی است که اکثر افراد ترجیح می‌دهند که حداقل یک سری از آن­ها بر روی سرویس چوبی که تهیه می‌کنند وجود داشته باشد. با کمک این مبل‌ها می‌توانید فضای نشیمن را پر کنید و پذیرای مهمانان خود باشید.

میز ناهارخوری

این روزها نشستن روی زمین و خوردن غذا می‌تواند کمی سخت و پر زحمت باشد. لذا بد نیست که شما با توجه به تعداد افرادی که در خانه و با یکدیگر غذا مصرف می‌کنید میزهایی ۴،۶ و یا ۸ نفره برای خود تهیه نمایید.

میز کنسول

میز کنسول جز ضروریات سرویس چوب محسوب نمی‌شود اما به خوبی می‌تواند جلوه‌ی خانه شما را زیبا کند. شما می‌توانید قاب عکس، گلدون، آینه و سایر وسایل زینتی را بر روی آن‌ها قرار دهید.

بوفه یا ویترین

استفاده از بوفه­ها این روزها طرفدار زیادی ندارد مگر این که شکل و دیزاین زیبا و خلاقانه‌ای داشته باشند. این وسیله بیشتر مناسب کسانی است که تعداد زیادی کتاب یا وسایل زینتی دارند و می‌خواهند که این وسایل را در معرض دید همگان قرار دهند.

استندهای چوبی

این استندها بیشتر برای قرار دادن گلدان استفاده می‌شود.

میز تلویزیون

میز تلویزیون از جمله چیزهایی است که شما نمی‌توانید از خرید آن منصرف شوید چرا که استفاده از تلویزیون مشروط بر وجود میز تلویزیون می‌باشد. این میزها در طرح‌ها و اندازه‌های متفاوتی ساخته می‌شوند و شما می‌توانید با توجه به فضای خانه و نوع طراحی داخلی آن نمونه‌ای را انتخاب نمایید.

پاتختی

خیلی از افراد در خرید پاتختی برای خود دچار تردید می‌شوند نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید این است که آیا فضای اتاق به اندازه­ی کافی بزرگ است یا نه و یا این که آیا می­خواهید از آباژور یا چراغ خواب استفاده کنید یا نه. در هر صورت پاتختی­ها چندان ضروری نیستند.

کمد

کمدها برای سازمان‌دهی وسایل بسیار مهم هستند به ویژه اگر خانه‌تان کمد دیواری ندارد. در نتیجه شما به چند کمد جادار برای خانه‌ی خود نیاز دارید. اگر خانه‌تان تعداد مناسبی کمد دیواری دارد می‌توانید از خرید کمد صرف نظر کنید.

آینه قدی

وجود یک آینه در هر خانه‌ای ضروری است اما صرفا لازم نیست که این آینه قدی باشد. بنابراین شما می‌توانید از خرید آینه‌ی قدی در صورت وجود آینه‌های دیگر در خانه پرهیز کنید.

سرویس چوب آرکا چوب

 

پرهیز از چشم و هم چشمی

فراموش نکنید که شما قصد خرید یک سرویس خانه‌ی چوب برای خود را دارید و شما نمی‌توانید بودجه و فضای خانه خودتان را با آشنایان خود مقایسه کنید. پس از چشم و هم چشمی بپرهیزید تا بتوانید بهترین نمونه را برای خود بخرید.

تا اینجا تلاش نموده‌ایم که جمع بندی مناسبی را در رابطه با این که یک سرویس چوب شامل چه اقلامی می‌باشد را ارائه کنیم امیدواریم که در این امر موفق بوده باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *