۰۲۱۵۵۲۷۹۸۳۴ | ۰۹۱۲۶۱۵۳۱۸۵ | ۰۹۰۲۱۵۶۲۳۷۱ (آموزش) همه روزه ساعت ۹:۰۰ تا ۱۸ | روز های تعطیل با هماهنگی قبلی
دکوراسیون مشکی طلایی، ۱۰ ایده از اسپرت تا لوکس

دکوراسیون مشکی طلایی، ۱۰ ایده از اسپرت تا لوکس

۰۸ آذر ۱۳۹۹

در این مقاله به توضیح موضوع دکوراسیون مشکی طلایی، ۱۰ ایده از اسپرت تا لوکس خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید. ترکیبات کمی از رنگ سیاه و زرد از نظر […]

در این مقاله به توضیح موضوع دکوراسیون مشکی طلایی، ۱۰ ایده از اسپرت تا لوکس خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

ترکیبات کمی از رنگ سیاه و زرد از نظر ظرافت و تاثیر بصری موثر واقع می شوند، اما هنگامی که سایه های متنوع رنگ زرد را با جذابیت رنگ طلایی خیره کننده جایگزین کنید، جلوه ای کلاسیک به دکوراسیون می بخشد. سیاه و طلایی ترکیبی است که به زمان مصر باستان، قسطنطنیه و روم بر می گردد. البته، فراعنه و امپراطوران روم در هنگام پرداختن تزئینات داخلی، طلای واقعی زیادی برای استفاده داشتند.

هم اکنون می توانیم در طراحی کاغذ دیواری، کاشی، پرده و دیگر المان های دکور از این ترکیب چشمگیر استفاده کنیم. طلایی و سیاه ترکیبی با کنتراست بالا است که در عین حال که باعث افزایش حس رفاه در محیط می شود، پاکی و زیبایی بی انتها را تلقین می کند. این ترکیب دو تایی می تواند در سبک های مختلف از مدرن تا سبک ویکتوریایی استفاده شود.

۱۰ ایده ی الهام بخش که در این مطلب به نمایش درآمده به شما می آموزد که چگونه با ذوق به این دکوراسیون پر زرق و برق بپردازید. با ادامه نوشتار دکوراسیون مشکی طلایی، ۱۰ ایده از اسپرت تا لوکس با ما همراه باشید.

در ادامه برای آشنایی بیشتر شما با دکوراسیون مشکی طلایی، ۱۰ ایده از اسپرت تا لوکس به طرح و توضیح تیترهای ذیل خواهیم پرداخت.

در ادامه به مطالب زیر خواهیم پرداخت:

  • استفاده از رنگ طلایی و مشکی در ناهارخوری محیط مسکونی
  • به کمک رنگ طلایی و مشکی بی حوصلگی و کسالت را از بین ببرید
  • مشکی و تداعی حس رفاه
  • ایده هایی برای اتاق نشیمن
  • ترکیب زمینه ی مشکی با بافت نرم طلایی
  • ایجاد فضای هنری سیاه و طلایی در اتاق نشیمن
  • اتاق نشیمن ظریف سیاه و طلایی
  • اتاق نشیمن کلاسیک با رنگ سیاه و طلایی
  • ترکیب کتابخانه و دکوراسیون مدرن مشکی طلایی
  • فضای اشرافی، شکوه زندگی در رنگ های طلایی و مشکی
  • اتاق نشیمن راحت به رنگ سیاه و طلایی

 

استفاده از رنگ طلایی و مشکی در ناهارخوری محیط مسکونی

دکوراسیون مشکی طلایی

هیجان انگیز به نظر می رسد که با استفاده از ترکیب رنگ های تیره و روشن در محل زندگی تا جای ممکن از ایجاد پس زمینه ای خنثی دوری کنید. این کار به شما امکان می دهد تا با تغییر فصول بین سایه رنگ های مختلف تغییر ایجاد کنید، اما برای کسانی که علاقه دارند، جلوه ای جسورانه تر به دکوراسیون ببخشند ترکیب مشکی و طلایی ایده ای فوق العاده است. خانه هایی با تم کلاسیک می توانند به میزان گسترده تری از رنگ طلایی استفاده کنند.

نور پردازی در چنین جایی از اهمیت بالایی برخوردار است و استفاده ی هوشمندانه از نور محیط و ایجاد هارمونی می تواند اتاق را به یک پاتوق پر شور تبدیل کند.

به کمک رنگ طلایی و مشکی بی حوصلگی و کسالت را از بین ببرید

دکوراسیون مشکی طلایی

آیا از اتاق خواب هایی که به نظر عادی و بی روح می آیند خسته شده اید؟ چطور است که جلوه های طلایی رنگ را در زمینه ای مشکی ایجاد کنید. ایجاد پس زمینه ی سیاه، لزوما همیشه بهترین انتخاب نیست، زیرا بیشتر صاحب خانه ها خواهان محیطی آرام بخش و شاد هستند. در عوض می توانید سایه های تیره، خاکستری یا بنفش را انتخاب کنید.

یک روش هوشمندانه ی دیگر، انتخاب رنگ طلایی با طیفی مات است که باعث تلطیف روحیه ی اتاق و در عین حال افزایش جذابیت خواهد شد. مثل همیشه، محل قرارگیری وسایل روشنایی، پرده و ملافه ها و تخت خواب است که ظاهر کلی یک اتاق خواب را تعریف می کنند. در طراحی چنین اتاقی می توانید از نور های مخفی گرم یا ریسه های طلایی نیز استفاده کنید. در ایده های کلاسیک تر نیز استفاده از اشیا یا قاب عکس های طلایی می تواند موثر واقع شود.

پیشنهاد می کنیم از پست ۱۰ مدل نورپردازی اتاق خواب شیک و مدرن (۲۰۲۰) دیدن کنید.

مشکی و تداعی حس رفاه

گرچه ممکن است، ترکیب مشکی و طلایی خالص در اتاق نشیمن یا اتاق خواب دو نفره به طور کامل باب میل نباشد، اما مطمئنا جلوه ی این ترکیب در حمام می تواند توجه ها را به سمت المان های خاصی جذب کند و نگاه ها را از المان های سطح دو بگیرد. یک حمام با زمینه ی سیاه و تیره می تواند تصویری از رفاه و بی نیازی را به ذهن متبادر کند و طلا با حضور خیره کننده احساس ثروت را تلقین می کند.

شیر آب، دوش و سایر وسایل حمام با رنگ طلایی، راحت تر پیدا شده و به چشم می آیند و حتی در مدرن ترین دکوراسیون هم بی نظیر است. اکنون زمان آن است که حمام سفید و آبی قدیمی خود را به یک محیط آرامش بخش و در عین حال جسورانه، تاریک و پر جلوه تر تبدیل کنید.

ایده هایی برای اتاق نشیمن

مشکی و طلایی دو رنگ متضاد هستند. به معنی واقعی کلمه، سیاه یک رنگ تیره است، در حالی که طلایی یک رنگ روشن محسوب می شود. از نظر سمبل شناسی، سیاه خود را در اتمسفر تاریک معرفی می کند در حالی که طلا احساسی از بی دغدغه بودن و ظرافت را متبادر می کند.

در یک فضا که از مبلمان سطح بالا استفاده می شود، رنگ مشکی و طلایی به اشیا، جلوه ای براق و کلاسیک می بخشد. مجموعه ی وسایل در چنین فضایی می تواند شامل کمد، صندلی و میز همرنگ باشد و طراحی یکسانی نیز داشته باشند. ست مبلمان می تواند تماما حاوی رنگ های مشکی و طلایی با ترکیب مناسب و یکسان باشد.

شیشه های میز و اشیاء دکوری طلایی رنگ می تواند رنگ طلایی مضاعفی را به فضا اضافه کنند. در مورد این نوع از دکوراسیون مشکی طلایی، اگر می خواهید محیط درخشان تری داشته باشید، لازم است، بودجه ی بیشتری را نیز کنار بگذارید.

امیدواریم تا اینجا از خواندن پست دکوراسیون مشکی طلایی، ۱۰ ایده از اسپرت تا لوکس اطلاعات مفیدی کسب کرده باشید.

ترکیب زمینه ی مشکی با بافت نرم طلایی

دکوراسیون مشکی طلایی

رنگ مشکی با بافت نرم طلایی برای اتاق نشیمن گاها بسیار خوب جلوه می کند. در چنین اتاقی، رنگ مشکی ظرافت را فراهم می کند در حالی که بافت نرم طلایی یک فضای آرام را برای کل خانواده ایجاد می کند. شهامت داشته باشید و دیوار های اتاق نشیمن را با رنگ سیاه رنگ کنید. از طریق فرش سیاه و سفید، کوسن ها و غیره، یک تونالیته ی سیاه ایجاد کنید.

بافت نرم طلایی و طیف های روشن تر این رنگ را انتخاب کنید تا روان خود را پس از یک روز کاری آرام کنید. به کار بردن رنگ طلایی در قسمت کاناپه بهتر است و می تواند احساسات ملایم را در فضا افزایش دهد. کفپوش چوبی، اتمسفر گرمابخش بیشتری را ایجاد می کند. این انتخاب می تواند مناسب افرادی باشد که دوست دارند، ترکیب ملایم و آرام بخشی از این دو رنگ را در محل زندگی خود ایجاد کنند، یا از این رنگ در محل زندگی و محیط های خانوادگی بهره ببرند.

ایجاد فضای هنری سیاه و طلایی در اتاق نشیمن

ست اتاق نشیمن ساخته شده از چرم مشکی، یک فضای سیاه قوی را ایجاد می کند. وجود یک پیانو یا وسیله ی موسیقی مشکی نیز می تواند به جوانب ظریف اتاق بیافزاید. در حالی که چراغ های میز، طیف نرم تری از رنگ سیاه را به نمایش می گذارند. این فضا محیط خوبی برای به نمایش گذاشتن اشیای هنری طلایی رنگ و درجه ی یک است. هر یک از این اشیا در فضا جلوه گر می شوند، مخصوصا وقتی چراغ ها روشن هستند.

ترکیب و هارمونی خوب برای هر دو رنگ مشکی و طلایی منجر به منظره ای چشمگیر و فوق العاده می شود. شما می توانید اشیای این اتاق را بر اساس سلیقه یا هنر مورد علاقه ی خود تزئین کنید. وجود یک ابزار موسیقی خوب می تواند معرف دوره ی هنری مورد علاقه ی شما باشد. این شیوه ی طراحی دکوراسیون مخصوص افرادی است که از روحیات هنری برخوردارند و اتاق را تبدیل به یک موزه ی کوچک وسایل هنری می کند، همچنین برای کلکسیونر های خاص، انتخابی متناسب خواهد بود.

مخاطب گرامی شما در حال مشاهده مقاله دکوراسیون مشکی طلایی، ۱۰ ایده از اسپرت تا لوکس هستید.

اتاق نشیمن ظریف سیاه و طلایی

دکوراسیون مشکی طلایی

پارچه های خاص که از بافت صافی برخوردارند را انتخاب کنید که حاوی رنگ های سیاه یا طلایی باشند. می توانید رنگ طلایی را روی مبل و میز و رنگ سیاه را بر روی صندلی ها و عسلی اعمال کنید. استفاده از اشیایی با اضلاع نرم و منحنی در کنار چنین ترکیبی می تواند باعث به وجود آمدن یک اتاق نشیمن ظریف شود.

در این ترکیب، تضاد دو رنگ طلایی و مشکی در نظر نخواهد آمد، بلکه پس از گذراندن روز های سخت و خسته کننده، می تواند تاثیر مثبتی بر آرامش روان داشته باشد.

اتاق نشیمن کلاسیک با رنگ سیاه و طلایی

اتاق نشیمن کلاسیک

هفتمین ایده از ۱۰ ایده ی دکوراسیون مشکی و طلایی ما، ساده ترین و در عین حال گران قیمت ترین ایده را به شما ارائه می دهد. به سادگی یکی از ست های مشکی و طلایی قدیمی را انتخاب کنید. ست کاناپه ی زیبا و خوش سلیقه ی خود را با چراغ های میز کار کلاسیک کامل کنید. فراموش نکنید که میز، بر روی یک فرش مناسب، زیبا به نظر می رسد.

این مجموعه تمام موارد مورد نیاز برای یک اتاق نشیمن مرفه است. در صورت محدود بودن فضا، نیازی به افزودن اشیای کلاسیک و دکوری زیادی نخواهید داشت. چنین اتاق نشیمنی برای پذیرایی از مهمانان خیره کننده به نظر خواهد رسید.

ترکیب کتابخانه و دکوراسیون مدرن مشکی طلایی

کتابخانه های بزرگ اغلب فضایی کلاسیک را تداعی می کنند، اما شما می توانید کتابخانه را در کنار دیوار پوش های چوبی سیاه و سفید به کار ببرید. قفسه ی کتاب از بالا به پایین به رنگ سیاه و برای افزودن ظاهری مدرن، زمینه ی اتاق را به رنگ مشکی انتخاب کنید.

کاناپه ای با طراحی مدرن که رو در روی صندلی های طلایی و مدرن قرار دارد. تزیینات طلایی را همچنین می توانید در فرش و پایه ی میز به کار ببرید. در چنین مکانی می توانید وقت خود را به مطالعه یا سرگرم شدن با دوستان خود اختصاص دهید.

فضای اشرافی، شکوه زندگی در رنگ های طلایی و مشکی

این تم حتی در فضاهای کوچک و محدود نیز قابل اجراست و می تواند محیط خیره کننده ای ایجاد کند. با استفاده از یک کاناپه ی بلند سیاه و طلایی که نشستن روی آن می تواند شما را شبیه یک پادشاه یا ملکه کند. برای تقویت این فضای اشراف گونه می توانید اتاق های بزرگ را به رنگ های مشکی و طلایی درآورید.

میز قهوه، قاب عکس های روی دیوار و آینه ی بزرگ و طلایی می توانند در این تم کاربردی باشند. شما می توانید تنها از یک قاب عکس در محیط کوچک استفاده کنید، اما ظاهر و نمای این قاب عکس لازم است تا با محیط اشرافی همخوانی داشته باشد. استفاده از قاب عکس های بلند و بزرگ در قسمت نسبتا مرتفعی از دیوار می تواند تداعی کننده ی خانه های اشرافی دوره ی کلاسیک فرانسه باشد.

شما در حال خواندن پست دکوراسیون مشکی طلایی، ۱۰ ایده از اسپرت تا لوکس هستید.

اتاق نشیمن راحت به رنگ سیاه و طلایی

مبل بزرگ و مشکی و صندلی سفید شروع خوبی برای خلق یک فضای دنج و کنج است. کوسن های طلایی و سفید را انتخاب کنید تا روشی خلاقانه در به کار گیری رنگ طلایی داشته باشید. همین الگو را بر روی پرده ها اعمال کنید. در حالی که شومینه سیاه است، دیوار اتاق نشیمن را طلایی رنگ کنید.

این فضا، ایده آل شما را برای دعوت از دوستان و فامیل و به ویژه حضور بچه های کوچک، برآورده خواهد کرد.

شما، همچنین می توانید فضاهای کوچک را صرفا به کمک اشیای دکوری طلایی زیبا و چشم نواز در کنار وسایل روتین و عادی تری به رنگ مشکی ست کنید. منظور از وسایل روتین، اشیایی هستند که در حالت خام دکوراسیون حضور دارند. مثل کاناپه، مسیر، چراغ و پرده.

در این مورد، انتخاب اشیای طلایی تزئینی بسته به تمی که مایل به ایجاد آن هستید، می تواند تداعی کننده ی یک محیط لوکس و مدرن، اسپیریچوال یا مرتبط با تکنیک های فنگ شویی باشد. مثل استفاده از یک کره ی جغرافیایی طلایی یا تندیس های بودایی یا درخت زندگی.

اغلب کسانی که فضایی شدیدا طلایی را به وجود می آورند، رنگ سیاه را در کنار سفید بر روی کوسن ها اعمال می کنند. علاوه بر این، رنگ سیاه را باید در میز و عسلی به کار برد. در یک منطقه ی کوچک می توان با این تکنیک، یک فضای هنری بسیار زیبا ایجاد کرد.

مشکی و طلایی می تواند یک اتاق ترکیبی را تحت پوشش خود قرار دهد

مشکی و طلایی می تواند یک اتاق ترکیبی را تحت پوشش خود قرار دهد، مثل زمانی که اتاق نشیمن در کنار اتاق ناهار خوری قرار دارد و این محیط ها فاقد پارتیشن هستند. اتاق نشیمن در این حالت می تواند ساده ظاهر شود و تمام آنچه که برای تزئین نیاز دارید، یک کاناپه ی سفید با کوسن های سفید و طلایی است.

رنگ سیاه را می توانید در بافت های راه راه سفید و سیاه مثل فرش و کوسن به کار ببرید در حالی که طلایی، خود را در قالب لبه های آینه و اشیای روی میز یا اشیای نورپردازی نشان می دهد.

این انتخاب می تواند در حوزه ی سلیقه ی افرادی باشد که از ازدیاد رنگ سیاه یا طلایی واهمه داشته و مایل به ایجاد فضای خنثی تری هستند. در این حالت باید توجه داشته باشید که از میزان مناسبی رنگ سفید، در کنار رنگ مشکی استفاده کنید.

توضیحات ما در خصوص دکوراسیون مشکی طلایی، ۱۰ ایده از اسپرت تا لوکس به پایان رسید. امید است مطالب بیان شده در زمینه ی دکوراسیون مشکی طلایی، ۱۰ ایده از اسپرت تا لوکس برای شما مفید بوده باشند.

از اینکه تا انتهای پست دکوراسیون مشکی طلایی، ۱۰ ایده از اسپرت تا لوکس با ما همراه بودید متشکریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *