۰۲۱۵۵۲۷۹۸۳۴ | ۰۹۱۲۶۱۵۳۱۸۵ | ۰۹۰۲۱۵۶۲۳۷۱ (آموزش) همه روزه ساعت ۹:۰۰ تا ۱۸ | روز های تعطیل با هماهنگی قبلی
تولیدی سرویس خواب در چهاردانگه و تهران

تولیدی سرویس خواب در چهاردانگه و تهران

۲۰ آبان ۱۳۹۹

ما در این مقاله سعی داریم برای شما اطلاعاتی را در مورد چهار دانگه تهران و تولیدی سرویس خواب در چهار دانگه باز گو کنیم. چهار دانگه شهر کوچکی است […]

ما در این مقاله سعی داریم برای شما اطلاعاتی را در مورد چهار دانگه تهران و تولیدی سرویس خواب در چهار دانگه باز گو کنیم.

چهار دانگه شهر کوچکی است که در استان تهران و در اسلام شهر قرار دارد.

شما در مقاله تولیدی سرویس خواب در چهار دانگه موارد زیر را مطالعه خواهید کرد:

۱ – چهار دانگه کجاست؟

۲ – داخل شهرک صنعتی دانگه چه صنف هایی وجود دارد؟

۳ – در زمان خرید سرویس خواب باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

۴ – سرویس خواب شامل چه اجزایی می شود؟

۵ – مدل های مختلف تخت ها در سرویس های خواب

برای مشاهده سرویس خواب های آرکا چوب اینجا کلیک کنید!

چهار دانگه کجاست؟

چهار دانگه کجاست؟

آخرین سالی که از این شهر کوچک سر شماری صورت گرفته است، مربوط می شود، به سال هزار و سی صد و نود و پنج که طبق این سر شماری و آمار گیری؛ جمعیت این شهر پنجاه و شش هزار نفر بوده است.

چهار دانگه محل بسیار قدیمی است و قدمت زیادی دارد، اصالت آن را می شود، با دروازه شمیران و دروازه دولت هم تراز دانست.

در زمان های دور به علت وجود گروه های راه زنی، مردم خانه های شان را داخل قلعه ها می ساختند، شب ها درب این قلعه ها بسته می شد و هر شبی عده ای نگهبان از این دروازه ها محافظت می کرد.

چهار دانگه در اصل یک شهرک صنعتی است.

هدف از صنعتی کردن این شهرک این بوده است که مشاغلی که آلاینده های زیادی دارند، را به این شهرک انتقال بدهند.

به طور تقریبی مساحت شهرک صنعتی چهار دانگه دویست و چهل هکتار است و در داخل آن سه هزار و پانصد واحد صنفی و سه هزار واحد تجاری وجود دارد.

داخل شهرک صنعتی چهاردانگه چه صنف هایی وجود دارد؟

شهرک صنعتی چهاردانگه

ماشین ساز ها

فلز تراش ها

آهنگران ساختمانی

آلومینیوم کار ها

خودرو سازی

شرکت لوله پروفیل

شرکت کیان تایر

شرکت لوله و ماشین سازی

شرکت بوتان

ماشین آلات، ابزار و محصولات فلزی

نساجی و پوشاک

ترابری

انبار داری

تعمیر وسایل نقلیه

عمده فروشی ها

سینجر گاز

کارخانه رب

درود گران

مصنوعات فلزی

دویست و بیست واحد کارگاهی در این اصناف مشغول به کار هستند.

تولید مبل در چهار دانگه:

جالب است که شهرک چهار دانگه یکی از معروف ترین و بزرگ ترین تولیدی های مبل است، در این منطقه انبوهی از تولیدی های مبل، میز، سرویس چوب و صندلی وجود داشته و فعالیت دارند.

تولیدی های مبل شهرک چهار دانگه شهرت خود را تا کنون به خوبی حفظ کرده اند.

این شهرک معمولا اکثر مبل های مغازه ها، فروشگاه ها و نمایشگاه ها را تامین می کند.

در زمان خرید سرویس خواب باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

خرید سرویس خواب

همه ما در طول زندگی مان سر و کار مان به تولیدی های سرویس خواب زیاد می افتد،

این سرویس خواب ها امروزه اکثرا چوبی هستند و تولیدی های چوب و مبلمان آن ها را تولید می کنند.

وقتی به دنبال خرید یک سرویس خواب خوب می رویم، ممکن است که از قبل مدلی را در اینترنت دیده باشیم و پسندیده باشیم و برای خرید آن اقدام کنیم.

در این مرحله حالت های مختلفی وجود دارد، ممکن است، تولید آن سرویس که یک نمونه خارجی است و شما از پینترست یا اینستاگرام آن را دیده اید کلا ممکن نباشد.

آمادگی این را حتما داشته باشید که حرف هایی از قبیل در ایران این متریال و لوازم پیدا نمی شود، را بشنوید.

بهترین انتخاب این است که شما از بین نمونه کار های خودشان مدل مورد نظر را انتخاب کنید و در بهترین حالت مقداری تغییرات در آن باب سلیقه تان ایجاد کنید.

مثلا رنگ، ابعاد، متریال و دستگیره های آن را می توانید تغییر بدهید.

امروزه تنوع مدل های سرویس خواب خیلی بالا است و تولیدی های داخلی هم کار های بسیار با کیفیت و زیبایی را به شما رائه خواهند داد.

تایم خاصی در نظر بگیرید

قبل از این که سفارش خود را حتمی کنید، به این موضوع دقت کنید که برای تحویل کارتان تایم خاصی را مد نظر دارید، یا خیر، مثلا اگر قرار باشد، این سرویس خواب را برای جهیزیه یک عروس بخرید مطمئنا تاریخ خاصی را در نظر دارید.

پس توصیه ما به شما این است که تاریخ را به تولیدی کمی جلوتر بگویید، مثلا اگر برای اواخر خرداد سرویس چوب را لازم دارید، به آن ها بگویید نهایتا تا اول اردیبهشت کار را لازم دارید.

مرحله بعدی: عکس، کد و هرچیزی که مشخصه ی این مدل مد نظر شما می باشد، را حتما دقت کنید که کاملا یادداشت شود.

هر چیزی که شما برای سفارش تان به تولیدی گفته اید حتما باید یادداشت شود، این کار باعث می شود که هیچ کدام از طرفین نتوانند زیر حرف شان بزنند.

مواردی که باید حتما در قرارداد ثبت سفارش یادداشت شود و در دست دو طرف قرار بگیرد:

رنگ کار

جنس و متریال کار

ابعاد کار

قیمت تمام شده و اینکه حتما ذکر شود، تحت هیچ شرایطی قیمت تا پایان کار تغییری نمی کند و یا تغییری می کند.

تاریخ ثبت سفارش

تاریخ تحویل سفارش

تعداد تکه های کار که این سرویس شامل چه لوازمی می شود.

با ادامه ی نوشتار تولیدی سرویس خواب در چهار دانگه ما را همراهی نمایید.

یک سرویس خواب مناسب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

در یک اتاق خواب، حال فرقی هم نمی کند که این اتاق خواب مربوط به یک نو عروس باشد، یا یک کودک، سرویس خواب مهم ترین عضو اصلی آن می باشد.

اتاق خواب ها فضایی هستند که ما برای استراحت کردن، آرامش پیدا کردن و دور شدن از تمامی مشغله های شبانه روز مان به آن پناه می بریم، پس بسیار مهم است که سرویس خواب شما هم از لحاظ جنسی و هم از لحاظ حسی به شما انرژی داده و باعث بشود که بتوانید به خوبی در آن ریکاوری کنید.

تصور کنید که سرویس چوب شما جنس خوب و مناسبی نداشته باشد، ولی در عین حال زیبایی فوق العاده ای داشته باشد و خیلی زیبا باشد، مطمئن باشید که اصلا ارزش خریدن ندارد و اصلا نباید وسوسه ظاهر آن بشوید.

اگر این سرویس خواب را تهیه کنید، پس از چند ماه همه چوب های آن پوسیده می شود و گاها ممکن است که به آن موریانه زده بشود پس در نتیجه هر چقدر که پول برای آن خرج کرده بودید به باد خواهد رفت.

سعی کنید، همیشه به محکم کاری ها، پایه ها و یراق های متریال خوب سرویس خواب توجه کنید و زیبایی را در اولویت قرار ندهید.

هزینه خرید سرویس خواب با توجه به مقداری از چوب که در آن استفاده می شود، کم و زیاد خواهد شد.

این نکته را هم همیشه در نظر بگیرید که اگر این سرویس چوب مد نظرتان اکثر منبت کاری هایش با دستگاه انجام شده باشد، هزینه آن خیلی کم تر می شود، نسبت به منبت کاری هایی که با دست و هنر انسانی ساخته شده است.

سرویس خواب شامل چه اجزایی می شود؟

سرویس خواب مناسب

معمولا اکثر اجزایی که در سرویس خواب وجود دارند، غیر ضروری و کاملا سلیقه ای هستند و شما باید با توجه به اینکه می خواهید چقدر هزینه کنید و چه بودجه ای دارید، روی آن کار کنید و ببینید کدام را انتخاب می کنید.

تخت خواب، پا تختی، آینه، کمد، میز آرایش، نیمکت پای تخت، پاف، صندلی میز توالت همه و همه لوازمی هستند که جزء سرویس خواب به شما فروخته می شوند.

جدا از این سرویس چوبی؛ بالشت اصلی، کوسن های تزئینی، روتختی، پتو و خوش خواب هم جزء سرویس خواب قرار می گیرند.

برای انتخاب همه این موارد علاوه بر بودجه و سلیقه شخصی تان باید به فضای اتاق تان، رنج سنی تان و جنسیت هم توجه کنید.

اغلب سرویس خوابی که برای جهیزیه یک نو عروس خریده می شود، با سرویس خوابی که برای یک خانم و آقای مسن که برای خانه چندمشان می خواهند استفاده کنند، خریده می شود، خیلی متفاوت است.

اتاق خواب کوچک

اگر اتاق خواب شما خیلی کوچک است، بهتر است که از تخت خواب های جک دار جمع شونده که هم به صورت یک مبل و هم به صورت یک تابلو یا کمد روی دیوار در می آیند استفاده کنید، همچنین از میز توالت هایی که پایه ندارند و فقط تخته ی آن ها با یراق هایی زیبا به دیوار نصب می شود.

ولی اگر اتاق خواب مد نظر تان خیلی بزرگ است و فضای زیادی دارید، پس می توانید از سرویس خواب های سلطنتی و کلاسیک هم استفاده کنید.

همیشه توجه داشته باشید که اصلی ترین جزء سرویس خوابی که می خواهید تهیه کنید، تخت خواب است.

در خرید تخت خواب دقت داشته باشید که بعد ها برای تان پشیمانی نداشته باشد. هم از لحاظ استاندارد پایه ها و تخته ها و هم از لحاظ استاندارد تشک خوش خواب و بالشت.

زیرا انتخابی اشتباه و غیر استاندارد باعث می شود، خواب شما کاملا به هم بریزد و یا حتی به ستون فقرات تان هم آسیب وارد بشود.

هنگام خرید قبل از تحویل گرفتن دور تا دور کار را بررسی کنید، با دقت نگاه کنید که دارای رنگ رفتگی و رنگ پریدگی نباشد و حتما از رو به رو هم به تمام منبت کاری های آن دقت کنید که با هم قرینه باشند، چون این مشکلی است که اغلب با بردن به خانه و گذشتن مدتی متوجه آن خواهید شد.

برای خرید آینه هم همین کار را انجام دهید، از چند زاویه مختلف و از دور و از نزدیک خود تان را در آینه نگاه کنید تا متوجه بشوید دارای قوس و یا موج و خرابی نباشد.

مدل های مختلف تخت ها در سرویس های خواب:

مدل های مختلف تخت ها

تخت خواب طبقه ای

تخت خواب فلزی

تخت خواب متحرک

تخت خواب بادی

تخت خواب کاناپه ای

تخت خواب جک دار

اگر می خواهید تخت خواب طبقه ای بخرید باید به مستحکم بودن و قوی بودن پایه ها و بدنه اش دقت زیادی کنید، این تخت ها معمولا برای اتاق بچه ها تهیه می شوند، آن هم در مواردی که می خواهیم دو تخت در یک اتاق فضای زیادی را اشغال نکنند.

تخت خواب های فلزی و فرفورژه که جنس آن ها از آهن است، بسیار راحت جمع و وصل می شوند و حمل آن ها خیلی راحت است.

ولی امروزه فعلا از دور مد خارج شده اند، مگر مدل های خیلی جدید و شیک آن ها.

تخت خواب های متحرک معمولا برای نوزادان استفاده می شوند

تخت خواب های متحرک معمولا برای نوزادان استفاده می شوند که البته چرخ های آن ها دارای قفل و بست مناسب و خوبی باشد و استفاده دوم برای یک تخت خواب زاپاس می باشد، هنگامی که برای شما مهمان می آید و می توانید یک تخت به منزل تان اضافه کنید.

تخت خواب های بادی به راحتی قابل حمل هستند، شما می توانید باد آن ها را خالی کرده و در صندوق عقب بگذارید و با خود به مسافرت ببرید.

تخت خواب های کاناپه ای دارای جک هایی هستند که باعث باز شدن و بسته شدن آن ها می شود، شما می توانید در طول روز از این کاناپه ها استفاده کنید و شب هنگام آن ها را باز کرده و به جای تخت خواب از آن ها استفاده کنید.

معمولا در اتاق خواب های کوچک و در نشیمن برای مهمان هایی که شب می خواهند در خانه شما بخوابند از آن ها استفاده می شود.

توضیحات ما در خصوص تولیدی سرویس خواب در چهار دانگه به پایان رسید. امید است مواردی که در زمینه ی تولیدی سرویس خواب در چهار دانگه برای شما بیان کردیم مفید واقع شده باشند.

 
 
چهاردانگه کجاست؟

چهار دانگه محل بسیار قدیمی است و قدمت زیادی دارد، اصالت آن را می شود، با دروازه شمیران و دروازه دولت هم تراز دانست.هدف از صنعتی کردن این شهرک این بوده است که مشاغلی که آلاینده های زیادی دارند، را به این شهرک انتقال بدهند.

تولید مبل در چهار دانگه

جالب است که شهرک چهار دانگه یکی از معروف ترین و بزرگ ترین تولیدی های مبل است، در این منطقه انبوهی از تولیدی های مبل، میز، سرویس چوب و صندلی وجود داشته و فعالیت دارند.تولیدی های مبل شهرک چهار دانگه شهرت خود را تا کنون به خوبی حفظ کرده اند.

یک سرویس خواب مناسب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

اتاق خواب ها فضایی هستند که ما برای استراحت کردن، آرامش پیدا کردن و دور شدن از تمامی مشغله های شبانه روز مان به آن پناه می بریم، پس بسیار مهم است که سرویس خواب شما هم از لحاظ جنسی و هم از لحاظ حسی به شما انرژی داده و باعث بشود که بتوانید به خوبی در آن ریکاوری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *