۰۲۱۵۵۲۷۹۸۳۴ | ۰۹۱۲۶۱۵۳۱۸۵ | ۰۹۰۲۱۵۶۲۳۷۱ (آموزش) همه روزه ساعت ۹:۰۰ تا ۱۸ | روز های تعطیل با هماهنگی قبلی
۶ روش برای طراحی یک سوئیت اتاق خواب زیبا

۶ روش برای طراحی یک سوئیت اتاق خواب زیبا

۱۵ خرداد ۱۴۰۰

ببینید که معماری هوشمندانه و طراحی داخلی چگونه فضا – و سبک – را در این مجموعه‌های داخلی به حداکثر رسانده است، طراحی یک سوئیت اتاق خواب موضوعی که در […]

ببینید که معماری هوشمندانه و طراحی داخلی چگونه فضا – و سبک – را در این مجموعه‌های داخلی به حداکثر رسانده است، طراحی یک سوئیت اتاق خواب موضوعی که در این مبحث به آن پرداخته شده است تا بتوانید با اصول طراحی سوئیت‌های اتاق خواب آشنایی بیشتری داشته باشید. در صورتی که تمایل دارید با اصول و طراحی یک سوئیت اتاق خواب زیبا آشنایی بیشتری پیدا کنید خواندن این مقاله را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

حمام اختصاصی – و اگر واقعاً خوش شانس باشید یک اتاق رختکن می‌تواند اتاق خواب را به یک سوئیت رویایی و خودگردان تبدیل کند. روش‌های زیادی برای دستیابی به ایده وجود دارد، خواه در حال کار با فضای بزرگتر باشید، چندین اتاق را به یک سوئیت بیاندازید، یا یک اطاق کوچک نوجوان را تقسیم یا گسترش دهید.

اتاق زیر شیروانی خود را بزرگ‌تر کنید

تبدیل یک اتاق زیر شیروانی برای ایجاد یک مجموعه خصوصی یک روش محبوب است.

نه تنها آن پنجره‌های ارسی دوبل احساس می‌کنند که این یک انبار به اندازه یک قسمت اصلی از خانه دوره‌ای که به آن تعلق دارد نیست، بلکه انبارهای محتاطانه‌ای نیز وجود دارد.

کمدهای روکش‌دار تمام قد و تمام عرض – که در انتهای تخت اینجا دیده می‌شود – به جای یک ویژگی مشخص، بخشی از معماری اتاق شده‌اند.

به سختی ذخیره سازی در لبه‌های لبه‌دار فرو می‌رود، دوباره برای مطابقت با دیوارها رنگ آمیزی می‌شود، بنابراین مخلوط می‌شود.

همانطور که قبلاً در نگاه اجمالی این اتاق دوش مشاهده شده است، احساس وجود یک فضای تنگ وجود ندارد.

دوش حمام سخاوتمندانه کل عرض فضا را شامل می‌شود که ۱٫۵ متر است. یک صفحه دوش بدون قاب احساس اتاق با یک فضای باز را حفظ می‌کند، در حالی که نور طبیعی از طریق این نورگیر بزرگ نفوذ می‌کند. یک کمد کوچک با یک در فلاش درون دیوار تعبیه شده است و فضای بدون سر و صدایی بیشتر برای پنهان کردن وسایل ایجاد می‌کند.

یک “کمد لباس” مخفی

چه موقع کمد لباس نیست؟ البته وقتی حمام اختصاصی است!

ورودی اتاق به صورت مجلسی در یک درب کمد لباس مبدل می‌شود و کیفیت بی نقصی را به پایان می‌بخشد، زیرا تقریباً تمام دیوار کابینت از بین می‌رود. با این وجود از “کمد لباس” عبور کنید و در یک حمام بزرگ قرار دارید.

این مجموعه اختصاصی، با کابینت ساخته شده نشان می‌دهد که چگونه می‌توان ایده مشابه را برای فضای بسیار کوچکتر نیز به کار برد.

با انتخاب درهایی که به بیرون باز می‌شوند، این طراحی امکان ذخیره سازی بیشتر را نیز فراهم می‌کند، با استفاده از عمق کامل حفره بین اتاق خواب و حمام. یک راهرو کوچک برای اتصال این دو فضای ایجاد می‌کند و دارای قفسه‌های باریک اما بلند برای حوله‌ها و لوازم بهداشتی است، و فضای عمیق‌تری در بالای آن برای وسایل بزرگتر و کمتر استفاده شده دارد.

در برخی قسمت‌ها شفافیت ایجاد کنید

در مواردی که حریم خصوصی مسئله‌ای نیست (یا شاید جایی که هیچ مشکلی وجود ندارد)، یک طرح نیمه باز را در مجموعه خود در نظر بگیرید. این فضای پر زرق و برق هتل، دارای یک حوض و حمام و همچنین یک دوش مخصوص حمام (درست در پشت رادیاتور) است.

استفاده از شیشه برای تمام پارتیشن بندی‌ها، همراه با کاشی‌های دیواری رنگین کمانی، باعث ایجاد احساس لوکس در حمام می‌شود و همچنین ارتباطی بی نظیر بین هر دو فضا ایجاد می‌کند. به بازسازی فکر می‌کنید؟ متخصصی پیدا کنید، جایی که می‌توانید تصاویر کار آنها را مشاهده کنید و نظرات مشتریان قبلی را بخوانید.

از یک راه رو استفاده کنید

قبل از بازسازی، یک اتاق خواب و یک حمام بزرگ در یک طبقه وجود داشت. اکنون، اتاق خواب – در جلوی خانه، و در درب منعکس شده با آینه در اینجا قابل مشاهده است – به این “راهرو” از کمدهای ظریف باز میشود، و یک منطقه لباس مخصوص تزئین اتاق را ایجاد می‌کند.

درهای شیار دار و بدون دسته، که تقریباً شبیه پرده‌های پر زرق و برق و چین دار هستند، در انتها به دیوار آینه‌ای منتهی می‌شوند که به یک حمام باز می‌شود.

روی یک کمد بزرگ سرمایه گذاری کنید

این اتاق خواب ساده و اتاق اختصاصی در محیطی روستایی – اصطبل سابق – از فضا به خوبی استفاده می‌کنند، در عین حال برخی از ویژگی‌های برجسته ساختمان را نیز حفظ می‌کنند.

در حالی که کمد فضای لازم برای اتاق کوچک را فراهم می‌کند، همچنین به راحتی یک حمام با اندازه مناسب را از هم جدا می‌کند.

حوضچه غیرمعمول در گوشه از یک اسب اصلی به ملک ساخته شده است. این ویژگی بخشی است که از اتاق قابل مشاهده است و دیوار پایدار چوبی حفظ شده را تکمیل می‌کند. در انتهای دیگر، که دارای دیوارهای کاشی کاری شده است، موازی با کمد لباس، دور از چشم است و در کنار آن، به طور طولانی، حمام قرار دارد.

بخشی از آن را گسترش دهید

اگر با اضافه کردن اتاق خواب اختصاصی به اتاق خواب، فضا به خطر می‌افتد، به این نکته توجه کنید که آیا جایی در اتاق وجود دارد که می‌تواند به آنجا ریخته شود.

در این بازسازی هوشمندانه فضای کمی در اتاق خواب برای یک میز آرایش وجود داشت. با این حال، یک فرود کوچک در خارج وجود داشت، در ابتدا با یک کمد داخلی پر شده بود.

کمد را برداشته و برای میز آرایش و آماده شدن جای خود را به این میز مبهم داد.

با پذیرفتن طرح موجود، طراح موفق شد در این طبقه، اتاق خواب، اتاق دوش و همچنین یک اتاق رختکن باریک (عکس بعدی را ببینید)، در این طبقه آخر جمع و جور قرار بگیرد.

این کار قبلاً یک مطالعه محدود بود اما درب آن برداشته شد تا کمی فضای بیشتری آزاد شود. سپس قفسه‌ها و انبارهای انعطاف پذیر ساخته شد و به صاحبان خانه این امکان را داد تا در صورت لزوم، اتاق لباس را از نو پیکربندی کنند.

برای کمک به شما در ترسیم فضاها با وضوح بیشتر، این اتاق بدون در هنگام رسیدن به بالای پله‌ها از شما جلوتر است. میز آرایش فرود در سمت راست شما و اتاق خواب که به یک اتاق اختصاصی منتهی می‌شود در سمت چپ قرار دارد.

نمایی از اتاق دوش به اتاق خواب.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *