۰۲۱۵۵۲۷۹۸۳۴ | ۰۹۱۲۶۱۵۳۱۸۵ | ۰۹۰۲۱۵۶۲۳۷۱ (آموزش) همه روزه ساعت ۹:۰۰ تا ۱۸ | روز های تعطیل با هماهنگی قبلی
تاثیر سرویس خواب قهوه ای در دکوراسیون منازل و اتاق خواب ها

تاثیر سرویس خواب قهوه ای در دکوراسیون منازل و اتاق خواب ها

۲۵ آبان ۱۳۹۹

در این مطلب میخواهیم درباره سرویس خواب قهوه ای با شما صحبت کنیم. سالیان سال است که رنگ قهوه ای جایگاه ویژه ای در دکوراسیون منازل و اتاق خواب ها […]

در این مطلب میخواهیم درباره سرویس خواب قهوه ای با شما صحبت کنیم. سالیان سال است که رنگ قهوه ای جایگاه ویژه ای در دکوراسیون منازل و اتاق خواب ها دارد و هیچگاه از مد نیفتاده و روز به روز کاربرد و جذابیت آن بیشتر میشود. به همین علت است که قصد داریم در این مطلب به بررسی این موضوع بپردازیم و مفصلا درباره آن با شما صحبت کنیم. اگر شما به دنبال مطالبی درباره سرویس خواب قهوه ای هستید، پیشنهاد میکنیم حتما در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

  • تاثیر رنگ قهوه ای بر دکوراسیون منزل چیست؟
  • ویژگی های رنگ قهوه ای در چیست؟
  • سرویس خواب قهوه ای با چه رنگ هایی میتواند ست شود؟
  • در ست کردن رنگ قهوه‌ ای و کرم چه نکاتی باید رعایت شود؟
  • جمع بندی مطلب

تاثیر رنگ قهوه ای بر دکوراسیون منزل چیست؟

تاثیر رنگ قهوه ای بر دکوراسیون

حتما شما هم به دنبال علتی برای استفاده زیاد از رنگ قهوه ای در دکوراسیون منازل هستید. بد نیست، نگاهی روانشناسانه بر تاثیرات روانی این رنگ در دکوراسیون و سرویس های خواب قهوه ای داشته باشیم. رنگ قهوه ای، رنگی است، خنثی که فضای بسیار ملایم و طبیعی را برای افراد به وجود می آورد به همین علت است که هیچ گاه این رنگ در دکوراسیون جایگاه خود را از دست نداده و همیشه سرویس های چوبی با این رنگ به مراتب پرطرفدارتر و مورد پسندتر از باقی رنگ ها واقع میشوند.

رنگ قهوه ای بسیار مناسب برای استفاده از سرویس های چوبی است و به دلیل گرمایی که این رنگ از خود تولید میکند محیط بسیار دلنشینی را برای افراد خانه یا اتاق فراهم خواهد آورد.

تاثیرات روانی این رنگ مورد پسند ارتباط مستقیم با رنگ های دیگر ترکیبی دارد. زمانی که شما از رنگ های نزدیک تر به رنگ قهوه ای استفاده میکنید زمینه ای بسیار دلنشین را برای افراد به وجود خواهید آورد، البته این موضوع ممکن است، به سلایق بعضی از افراد خوش نیاید. به هر حال در علم روانشناسی نیز ثابت شده است که رنگ قهوه ای، رنگی است، جذاب و مورد پسند بسیاری از افراد که تمایل بسیاری دارند، در سرویس های چوبی منازل خود از آن استفاده کنند.

ویژگی های رنگ قهوه ای در چیست؟

سرویس خواب قهوه ای

در این قسمت از مقاله میخواهیم اشاره کنیم، به ویژگی های رنگ جذاب قهوه ای و علت مورد پسند واقع شدن آن را برای شما بازگو کنیم. با ما همراه باشید.

اولین و مهمترین ویژگی این رنگ در این است که در تمامی سبک ها از اسپرت تا سبک های سلطنتی و سنتی قابل استفاده است و هیچ گاه این رنگ برای هیچ گونه سبکی کهنه یا از مد افتاده نخواهد شد. پس بسیار مهم است که رنگ انتخابی شما در تمامی سبک های دکوراسیون قابل استفاده می باشد.

دومین ویژگی این رنگ در این است که رنگ قهوه ای توانایی ست شدن با بسیاری از رنگ ها را نیز دارد و به راحتی میتوانید از ترکیب این رنگ دلنشین با رنگ مورد علاقه خود بهره ببرید. کسانی که از سرویس خواب های قهوه ای استفاده میکنند میتوانند به راحتی محل خواب خود را با هر رنگ که میخواهند ست کرده و از آن بهره مند شوند.

همیشه یک رنگ پر طرفدار و غیر تابع مد است. رنگ قهوه ای هیچ گاه از طراحی داخلی دکوراسیون کنار نرفته و نخواهد رفت، زیرا رنگ طبیعی سرویس های چوبی قهوه ای می باشند و افراد بیشتر تمایل دارند، از رنگ های طبیعی چوب استفاده کنند. به همین علت است که این رنگ همیشه در جای خود باقی میماند.

و از دیگر ویژگی های این رنگ میتوان به نظافت طولانی مدت اشاره کرد. حتما میدانید دکوراسیون های تیره همچون مشکی به زودی گرد و غبار را بر روی خود نمایان میکنند. و از همین رو باید در فواصل زمانی کوتاه به نظافت پرداخت، اما رنگ قهوه ای برای مدتی طولانی تر میتواند گرد و غبار را بر روی خود نگه داشته و احتیاجی به نظافت کوتاه مدت نخواهد داشت.

سرویس خواب قهوه ای با چه رنگ هایی میتواند ست شود؟

سرویس خواب قهوه ای

حال نوبت بررسی این رنگ زیبا برای ست شدن با باقی رنگ ها می باشد. بد نیست، بدانید که رنگ قهوه ای از ترکیب دو رنگ قرمز و سبز حاصل شده است و توانایی ست شدن با بسیاری از رنگ ها را نیز دارد، زیرا یکی از روش های پیدا نمودن رنگ هایی که با هم ست میشوند، یافتن رنگ های پایه ای رنگ مد نظر شماست. شما با شناخت رنگ های پایه ای خواهید توانست تا درک بهتری از رنگ های ترکیبی با رنگ قهوه ای داشته باشید. در زیر به چند نمونه از رنگ های بسیار ایده آل که با رنگ قهوه ای ست میشوند اشاره ای خواهیم کرد.

ترکیب قهوه ای و کرم:

یکی از پر طرفدار ترین ترکیب های رنگ قهوه ای، ترکیب آن با رنگ کرم می باشد. این ترکیب بسیار زیبا کاربردهای بسیاری در دکوراسیون منازل دارد. و باعث میشود تا نحوه چیدمان و سرویس خوابی فوق العاده جذاب را داشته باشید. به همین دلیل است که سالهای سال است که از ترکیب رنگ قهوه ای و کرم استفاده میشود. این ترکیبی محیطی بسیار ایده آل را برای شما به همراه خواهد داشت.

ترکیب رنگ قهوه ای با سفید:

در این ترکیب که در اصل کاملاً متضاد هستند، استفاده می‌کنیم. باید بدانید که دارای جذابیت بسیار خوب و خاصی هستند و ترکیب این دو رنگ در کنار هم احساس راحتی و آرامش بیشتری به افراد منتقل می کنند، همچنین استفاده از رنگ سفید در کنار رنگ قهوه ای باعث می شود که دو رنگ کاملاً دیده شده و در انواع سبک‌ های مدرن و کلاسیک از آن‌ها می‌توان استفاده کرد.

ترکیب رنگ قهوه ای و مسی:

یکی از ایده‌ آل‌ ترین و بهترین رنگ های ترکیبی که برای استفاده از دکوراسیون از آن‌ها استفاده می شود. ترکیب دو رنگ قهوه ای و مسی است، زیرا در یک طیف رنگی قرار دارند و ترکیب این دو رنگ باعث بزرگ‌تر شدن فضای خانه و اتاق خواهد شد. استفاده از این دو رنگ در کنار هم در سرویس‌ های خواب می‌تواند به تجربه یک محیطی آرام و دل‌ نشین به افراد کمک کرده و محیط را برای افراد بسیار چشم نواز کند.

پیشنهاد می کنیم از پست ۱۰ مدل نورپردازی اتاق خواب شیک و مدرن (۲۰۲۰) دیدن کنید.

ترکیب رنگ قهوه‌ ای و آبی:

ترکیب دو رنگ قهوه‌ ای و آبی در ذهن هر فردی آنها را به دوران شیرین کودکی خواهد برد که باعث می شود، یاد حوضچه‌ های قدیمی آبی‌ رنگ بیفتند و از آنجا که رنگ قهوه ای یک رنگ خنثی است، در کنار رنگ سرد آبی می تواند یک فضایی آرامش‌ بخش را برای فرد تداعی کند. رنگ آبی همیشه حس خوب آرامی در افراد ایجاد میکند.

از دیگر رنگ‌ های ترکیبی با رنگ قهوه ای می توان به رنگ قهوه‌ ای با قهوه‌ ای سوخته و ترکیب رنگ قهوه‌ ای و سبز همین‌ طور رنگ قهوه‌ ای و مشکی و رنگ قهوه‌ ای و زرد و از دیگر ترکیبات می‌توان به رنگ قهوه‌ ای و نارنجی و ترکیب قهوه‌ ای و قرمز و ترکیب رنگ قهوه‌ ای و طلایی، ترکیب قهوه‌ ای و صورتی، قهوه ای و فیروزه‌ ای، قهوه‌ ای و بنفش ارغوانی و غیره اشاره کرد.

در واقع همان‌ طور که اشاره کردیم، رنگ قهوه ای یکی از خنثی ترین رنگ‌ های ممکن است که با بسیاری از رنگ‌ها می‌تواند ست شود و فضایی بسیار مناسب را برای زندگی افراد به وجود بیاورد و شما نیز می‌توانید به راحتی رنگ قهوه ای را با تمامی رنگ‌ها ست کنید و فضایی بسیار زیبا و چشم‌ نواز را به وجود بیاورید.

در ست کردن رنگ قهوه‌ ای و کرم چه نکاتی باید رعایت شود؟

سرویس خواب قهوه ای

برای ست کردن بهتر رنگ قهوه ای با رنگ کرم بهتر است که به نکات زیر توجه داشته باشید.

برای سطحی بهتر از رنگ قهوه‌ ای و رنگ کرم به اندازه اتاق خوابتان دقت کنید.

در سرویس خواب‌ های کرم و قهوه‌ ای جذابیت‌ های بیشتری ایجاد کنید.

از طرح‌ها و نقش‌ های مختلفی در کنار رنگ کرم و قهوه‌ ای استفاده کنید.

از طیف‌ های مختلف رنگ قهوه ای در طراحی و رنگ سرویس خواب خود استفاده کنید.

از رنگ‌ های دیگر در دکوراسیون کرم قهوه ای اتاق خواب استفاده کنید.

در پایان از شما دعوت می کنیم از نمونه کارهای آرکا چوب دیدن فرمایید.

جمع بندی مطلب

در این مطلب مفصلا درباره سرویس خواب های قهوه ای با شما صحبت کردیم، همچنین درباره رنگ هایی که با رنگ قهوه ای ست میشوند و ترکیب مناسبی با رنگ قهوه ای را به وجود می آورند پرداختیم. در ادامه به ذکر نکاتی درباره چگونگی استفاده از رنگ قهوه ای در دکوراسیون پرداختیم. امیدواریم از این مطلب نهایت استفاده را برده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *