۰۲۱۵۵۲۷۹۸۳۴ | ۰۹۱۲۶۱۵۳۱۸۵ | ۰۹۰۲۱۵۶۲۳۷۱ (آموزش) همه روزه ساعت ۹:۰۰ تا ۱۸ | روز های تعطیل با هماهنگی قبلی
بهترین رنگ ها برای انتخاب دکوراسیون (راهنمای جامع)

بهترین رنگ ها برای انتخاب دکوراسیون (راهنمای جامع)

۲۱ تیر ۱۳۹۹

رنگ‌ها یکی از فاکتورهای مهم در هر محیطی محسوب شده و جزء مهم‌ترین عناصر دیداری تلقی می‌گردند که اثرات روحی و روانی متعددی بر افراد استفاده کننده از آن محیط […]

رنگ‌ها یکی از فاکتورهای مهم در هر محیطی محسوب شده و جزء مهم‌ترین عناصر دیداری تلقی می‌گردند که اثرات روحی و روانی متعددی بر افراد استفاده کننده از آن محیط می‌گذارند. این موضوع که رنگ‌ها در القاء احساسات نقش به سزایی دارند و محیط‌ها بسته به کاربری و عملکردی که دارا هستند باید رنگی متناسب داشته باشند، ما را بر آن داشت تا مقاله‌ای در خصوص نقش رنگ‌ها در محیط ارائه دهیم و علاوه بر آن به صورت تخصصی به پروسه انتخاب رنگ و تاثیرات آن دراتاق خواب نیز اشاره کنیم.

رنگ ها

بیائید مختصری با دسته بندی رنگ‌ها آشنا شویم. در کل رنگ‌ها به سه دسته سرد، گرم و خنثی تقسیم می‌شوند. اگر دایره رنگ زیر را ملاحظه کنید رنگ‌های قرمز، زرد و نارنجی و ترکیبات دو به دوی آنها جزء رنگ‌های گرم و رنگ‌های سبز، آبی و بنفش و ترکیبات دو به دوی آنها به عنوان رنگ‌های سرد شناخته می‌شوند. رنگ‌های خنثی نیز طیف وسیعی از رنگ‌های سفید، طوسی تا کرم روشن را شامل می‌شوند که از ترکیب درصد زیادی از رنگ سفید با رنگ‌های گرم یا سرد ساخته می‌شوند و در ترکیب با رنگ‌های مکمل برای هر فضایی به خوبی جواب می‌دهند و در نهایت فضایی زیبا و آرام بخش را به وجود می‌آورند.

ترکیب رنگ ها

دسته بندی دیگری از رنگ‌ها وجود دارد که در آن رنگ‌ها به ۲ دسته اصلی و فرعی تقسیم می‌شوند،

رنگ‌های اصلی قرمز، آبی و زرد هستند و رنگ‌های فرعی رنگ‌هایی هستند که از ترکیب رنگ‌های اصلی حاصل می‌شوند.

****

ترکیب رنگ قرمز و زرد = نارنجی

ترکیب رنگ زرد و آبی = سبز

ترکیب رنگ آبی و قرمز = بنفش

رنگ، عنصری دیداری و شاخصه تعیین کننده حس  و حال در فضا

 هر یک از رنگ‌ها در فضاهای مختلف انرژی‌های متفاوتی از خود ساطع می‌کنند و احساسات مختلفی را در افراد به وجود می‌آورند. هنگامی که رنگ‌ها مشاهده می‌شوند، باعث ترشح هورمون‌های مختلفی در سیستم بدنی افراد می‌گردند که این هورمون‌ها بر حالات احساسی و سطح انرژی افراد تأثیر مستقیم می‌گذارند و در واقع از رنگ‌ها می توان برای افزایش یا کاهش احساسات افراد استفاده کرد.

در ادامه ویژگی برخی از رنگ‌ها و ترکیب بندی و استفاده از آنها در رابطه با سایر مکمل‌هایشان را به اختصار شرح می‌دهیم و نمونه‌هایی از کاربرد رنگ در فضا به خصوص محیط اتاق خواب را در قالب این مقاله ارائه می‌نمائیم تا بتوانیم برای داشتن فضایی زیبا و محیطی آرامش بخش با رعایت اصول هارمونی رنگ‌ها، اطلاعات مفیدی در اختیار شما همراهان عزیز آرکا چوبی قرار دهیم.

قبل از پرداختن به خاصیت و ماهیت رنگ‌ها می‌خواهیم به یک اصل در ترکیب بندی رنگی در دکوراسیون داخلی اشاره کنیم:

* قانون ۶۰-۳۰-۱۰

قانون ۶۰-۳۰-۱۰ به شما کمک می‌کند تا با استفاده از مطالب ارائه شده در این مقاله و رعایت این قانون، فضایی زیبا و آرام را خلق کنید. طبق این قانون برای انتخاب رنگ در هر فضایی ۶۰ درصد از رنگ‌های قالب، ۳۰ درصد از رنگ‌های ثانویه و ۱۰ درصد از رنگ‌های فرعی باید به کار گرفته شوند.

۱- رنگ سفید در دکوراسیون

با رنگ سفید شروع می‌کنیم، رنگی متضاد سیاهی و تاریکی، دارای انرژی مثبت، نماد عظمت و پاکی، خلوص و صلح. 

رنگ سفید در دکوراسیون

 از نظر روانشناسان افرادی که به این رنگ علاقه دارند افرادی آرام، منظم و دارای شخصیتی با ثبات‌اند. شنونده‌های خوبی هستند و به دوستی‌هایشان بهاء می‌دهند.

 سفید رنگی است از گروه رنگ‌های خنثی که در دکوراسیون داخلی، صنعت لباس و مد و … جزء رنگ‌های پرطرفدار محسوب می‌شود و از نظر روانشناختی رنگی است باز تابنده و نماد شفافیت، پاکیزگی، حمایت و آرامش  و شاید به همین دلیل است که پزشکان و عروس خانم‌ها و خیلی از مشاغل دیگر در لباس‌های خود از این رنگ استفاده می‌کنند. در دکوراسیون داخلی از رنگ سفید در همه سبک‌ها استفاده می‌شود ولی این رنگ بیشترین کاربرد را در سبک‌های مدرن و مینیمال دارا است. رنگ سفید باعث بزرگ‌تر نشان دادن فضا می‌شود و ظاهری مرتب و آرام بخش را به محیط می‌دهد. اگر شما جزء طرفداران استفاده از رنگ سفید در دکوراسیون داخلی هستید می‌توانید با استفاده از کاغذ دیواری، مبلمان، فرش و پرده با این طیف رنگی، رنگ سفید را وارد فضای مورد نظرتان کنید. حتماً در کنار این رنگ بسته به سبک مورد نظرتان از ۱ یا ۲ رنگ دیگر مورد علاقه خود نیز استفاده کنید تا فضا را از بی روح  و سرد بودن خارج نمائید.

برای مثال در سبک‌های مدرن و یا مینیمال ترکیب رنگ سفید با طیف‌های متفاوتی از رنگ طوسی در کنار رنگ گرم آجری، مشکی و یا طلایی فضایی فوق العاده را به شما می‌دهد.

تصاویر زیر به خوبی گویای مطالب فوق است.

سیاه سفید سرویس خواب
سیاه سفید دکوراسیون
سیاه سفید دکوراسیون
سیاه سفید سرویس خواب

سفید رنگی است بسیار انعطاف پذیر که با هر رنگ دیگری قابلیت ترکیب و یا تلفیق شدن را دارد و کاربرد آن در دکوراسیون به قدری گسترده است که می‌توان گفت کمتر فضایی را می‌توان یافت که در آن یک دیوار و یا ۲۰ درصد از کل فضا به رنگ سفید نباشد.

حال که با ویژگی این رنگ در دکوراسیون داخلی فضاها آشنا شدیم، می‌خواهیم به صورت تخصصی کاربرد رنگ سفید در فضای اتاق خواب را با هم بررسی کنیم.

در ادامه محصولات زیبا و با کیفیت آرکا چوب با رنگ سفید و ترکیب آنها با رنگ‌های دیگر در فضای اتاق خواب را می‌بینیم.      

سرویس خواب کد ۲۲۳  محصولی است با کیفیت و بسیار زیبا، تمام پارچه با پایه‌هایی چوبی در قالب سبک مدرن و به رنگ سفید که در ترکیب با رنگ طوسی و صورتی فضای خوابی آرام بخش را برای شما فراهم می‌کند.

سرویس خواب سفید
سرویس خواب پارچه ای

محصولی فوق العاده جذاب و خاص

سرویس خوابی زیبا ساخته شده از چوب، ام دی اف واناچای تایلند و پارچه با پایه‌هایی منحصر به فرد و پاتختی‌هایی به رنگ طلایی در سبک نئوکلاسیک نتیجه ترکیب رنگ سفید و طلایی فضای خوابی لوکس را به شما می‌دهد. اگر شما از طرفداران این ترکیب رنگی هستید پیشنهاد ما به شما سرویس خواب کد ۳۷۹ است.

سرویس خواب سفید طلایی
سرویس خواب لوکس


رنگ زیبای بعدی که قصد داریم در مورد آن صحبت کنیم قرمز است.

رنگ قرمز سرویس خواب

قرمز، رنگ اشتیاق، شور و هیجان است، رنگی است تحریک کننده و نشان قدرت و انتخابی است جسورانه.

از دیدگاه روانشناسی دوستداران این رنگ افرادی هستند با انگیزه، بلند پرواز، پرشور و گاهاً پرخاشگر.

قرمز از خانواده رنگ‌های گرم و جزء رنگ‌های اصلی محسوب می‌شود و در صنعت مد نیز جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص داده است.

وقتی از این رنگ در دکوراسیون داخلی فضایی استفاده می‌شود گرما بخش است و سبب احساس نزدیکی اشخاص به یکدیگر می‌گردد، اما همانطور که استفاده از هر رنگی در هر فضایی قاعده و قانون خاص خود را دارد، برای استفاده از رنگ قرمز هم مانند سایر رنگ‌ها و حتی با دقت بیشتری باید درصد ترکیب‌های رنگی را رعایت کنیم، زیرا به بکار بردن حجم گسترده‌ای از رنگ قرمز در فضا به خصوص اتاق خواب باعث آشفتگی شده و فضا را از حالت نرمال خارج می‌کند.

طیف قرمز دکوراسیون
رنگ قرمز دکوراسیون
رنگ قرمز دکوراسیون


اگر شما از طرفداران استفاده از رنگ قرمز برای اتاق خوابتان هستید، پیشنهاد ما به شما انتخاب سرویس خواب کد ۳۲۶ می‌باشد. سرویسی با تخت خواب تمام پارچه با پایه‌هایی کوتاه، مدور و چوبی و پاتختی‌ها و میز آرایش بی نهایت زیبا، ساخته شده از چوب و ام دی اف با روکش بی نظیر بلوط به رنگ نقره‌ای که در ترکیب با رنگ عاشقانه قرمز اتاق خوابی رویایی را برای شما فراهم می‌سازد.

پاف قرمز سرویس خواب
سرویس خواب قرمز
سرویس خواب قرمز

در کنار این طیف رنگی می‌توانید از رنگ‌های سفید، نقره‌ای و مشکی برای دکوراسیون فضای خوابتان استفاده کنید. اگر دوست ندارید رنگ غالب فضای اتاق خوابتان قرمز باشد می‌توانید رنگ سرویس خوابتان را از گروه رنگ‌های خنثی برگزینید و رنگ قرمز را به صورت تکه لکه‌هایی در قالب (پرده، قالیچه، آباژور و…) داخل فضا بیاورید و یا فقط رنگ سرویس خوابتان را از خانواده رنگ‌های قرمز انتخاب کنید و مابقی فضا را با خانواده رنگ‌های خنثی پوشش دهید.

پیشنهاد می‌کنیم  برای فضای اتاق خواب از طیف تیره رنگ قرمز همراه با مکمل‌های این رنگ (سفید- طلایی- نقره‌ای- مشکی) استفاده کنید.

طیف رنگی قرمز سرویس خواب


    طوسی، رنگی نشان وقار، صلح ،اعتدال و میانه روی

سرویس خواب طوسی

همان طور که پیش‌تر اشاره کردیم رنگ‌ها تأثیرات مهمی بر خلق و خوی و احساسات افراد به جای می‌گذارند، از رنگ طوسی در گذشته به عنوان رنگی کسالت بار و غم انگیز یاد می‌شد اما امروزه با شناخت بیشتر افراد بر روی مسائل روانشناختی رنگ‌ها و مکمل‌های رنگی، استفاده از رنگ طوسی در طیف‌های مختلف از روشن تا تیره و در تلفیق با سایر رنگ‌ها که فضایی زیبا و مدرن را به وجود می‌آورد، در دکوراسیون داخلی، صنعت مد و لباس، چوب و پارچه و … کاربرد زیادی دارد.

رنگ طوسی در دسته رنگ‌های خنثی  و آرام قرار دارد و رنگی است که در فضاهای مدرن و مینیمال به صورت وسیع استفاده می‌شود. این رنگ به راحتی با هر رنگی ترکیب می‌شود از رنگ‌های پاستیلی و ملایم گرفته تا رنگ‌های شارپ و غلیظ.

ترکیب رنگ طوسی با رنگ‌های مختلف حس و حال و انرژی‌های متفاوتی را در محیط ایجاد می‌کند.

اگر دنبال فضایی زنده دراتاق خوابتان هستید ترکیب رنگ زرد و طوسی را به شما پیشنهاد می‌کنیم و یا اگر فضاهای مجلل ولی در عین حال سبک را دوست دارید از ترکیب رنگ طوسی و بنفش استفاده کنید. ضمن اینکه ترکیب رنگ طوسی و سبز نیز تلفیقی است فوق العاده جذاب.

پالت‌های رنگی زیر را به دقت نگاه کنید. با دیدن این پالت‌ها می‌توانید مکمل‌های رنگ طوسی را به درستی انتخاب و استفاده کنید.

طیف رنگی طوسی دکوراسیون
مکمل رنگ طوسی دکوراسیون
مکمل رنگ طوسی دکوراسیون
مکمل رنگ طوسی سرویس خواب
مکمل رنگ طوسی سرویس خواب
مکمل رنگ طوسی سرویس خواب

در ادامه با آرکا چوب همراه باشید تا با معرفی محصولی زیبا و با کیفیت به رنگ طوسی در ترکیب با رنگ بژ، شما را با بیشتر با ویژگی‌های این برند ایرانی آشنا کنیم.

اگر از طرفداران رنگ طوسی برای فضای خواب خود هستید، پیشنهاد ما به شما انتخاب سرویس خواب کد ۱۷۱ می‌باشد. این سرویس خواب به سبک مدرن ساخته شده از چوب، ام دی اف واناچای تایلند با پوشش رنگ پلی اورتان دارای شیارهای عمودی و افقی خاص در تاج تخت و پاتختی‌ها است و استفاده از رنگ طوسی در کنار رنگ بژ جلوه کار را چندین برابر کرده است. سرویس خوابی شیک، مقرون به صرفه و مناسب برای جهیزیه عروس خانم‌ها که با صرف هزینه‌ای مناسب بتوانند سرویس چوبی زیبایی را خریداری نمایند.

پاتختی طوسی سرویس خوب
تخت خواب طوسی سرویس خواب
آینه کنسول طوسی سرویس خواب
سرویس خواب طوسی


چهارمین رنگی که قصد داریم در این مقاله آن را ارائه دهیم رنگی است که نماد تقوا، آرامش، اعتماد، حکمت، ایمان، حقیقت و بسیاری از ویژگی‌های ممتاز دیگر چون روشنی، سلامتی، شفا، نرمی و ملایمت می‌باشد.

رنگ آبی در سرویس خواب

با دیدن این رنگ اولین چیزی که به ذهن هر فردی خطور می‌کند وسعت آسمان و آرامش دریاست. آبی رنگی است تداعی گر حالی خوب و یادآور بزرگی و عظمت خداوند.

این رنگ در همه طیف‌های مختلف از آبی روشن تا آبی نفتی و در نهایت سرمه‌ای، بی نهایت زیباست.

افرادی که از رنگ آبی استفاده می‌کنند غالباً افرادی با اعتماد به نفس بالا هستند، افرادی بسیار سخت کوش، جدی، منظم و احساساتی.

رنگ آبی، رنگی است آرام بخش و در هر محیطی که استفاده می‌شود متابولیسم بدن افراد را کاهش داده و ضربان قلب را پایین می‌آورد و در نهایت اضطراب را از بین می‌برد. این رنگ برخلاف رنگ قرمز اشتها را کاهش می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های این رنگ می‌توان به استفاده از آن در مراکز بیمارستانی  و درمانی اشاره کرد که سبب آرامش محیط و بهبود حال بیماران می‌گردد، حتی در اسلام نیز از آن به عنوان رنگی مقدس یاد می‌شود و برخی معتقدند که استفاده از رنگ فیروزه‌ای در کاشیکاری‌های مساجد و گنبدها ریشه در اعتقادات افراد بر آسمانی بودن این رنگ دارد.

اگر شما جزء دوست داران هر طیف رنگی از این رنگ زیبا و آرام هستید می‌توانید در فضای زندگی خود به صورتی هوشمندانه از زیبایی آن بهره بگیرید.


برای مثال در فضای نشیمن نصب کاغذ دیواری به رنگ آبی یا سرمه‌ای و یا قراردادن کاناپه‌ای به رنگ آبی کلاسیک در مقابل دیواری به رنگ روشن و یا دیزاین اختصاصی قسمتی از فضا به عنوان ناهار خوری از شگردهای استفاده از این رنگ زیبا می‌باشد.

کاناپه آبی - تم آبی
تم آبی دکوراسیون


حتی نصب چند تابلو با این طیف رنگی زیبایی محیط را چندین برابر می‌کند.

تابلو آبی رنگ
دکوراسیون رنگ آبی
دکوراسیون تم آبی

کاربرد طیف‌های متفاوت رنگ آبی

استفاده از تم رنگی فیروزه‌ای، انرژی محیط را افزایش می‌دهد و در مقابل آبی کمرنگ فضا را آرام و خلوت نشان می‌دهد. برای همین بعد از انتخاب هر رنگی گزینه بعدی انتخاب درست طیف رنگی متناسب با کاربری فضاست، پس با توجه به مثال بالا رنگ فیروزه‌ای متناسب فضاهای نشیمن و رنگ آبی روشن مناسب برای اتاق خواب است و بهترین گزینه برای آشپزخانه استفاده از طیف رنگی آبی تیره در کنار رنگ سفید است. به جز دیزاین فضاهای مسکونی از رنگ آبی در دکوراسیون دفاتر و فروشگاه‌ها هم استفاده می‌شود، حتی در تبلیغات استفاده از طیف رنگی آبی تیره کاربرد زیادی دارد.

شما دوست دار رنگ آبی با چه طیفی و برای چه فضایی هستید؟

شاید با دیدن پالت‌های رنگی زیر راحت‌تر بتوانید به سوال بالا جواب دهید.

طیف رنگی آبی صورتی دکوراسیون
دکوراسیون طیف رنگی آبی
طیف رنگی آبی دکوراسیون
طیف رنگی آبی سرویس خواب
طیف رنگی آبی آسمانی دکوراسیون

در ادامه سعی داریم بحث را به سمت دیزاین فضاهای مسکونی برده و در مورد دکوراسیون تخصصی اتاق خواب با رنگ آرام و زیبای آبی ادامه می‌دهیم.

همانطور که پیش‌تر توضیح دادیم آبی هم مانند سایر رنگ‌ها شامل طیف وسیعی است، این رنگ جزء دسته از رنگ‌هایی است که با هر طیفی برای اتاق خواب زیباست، فقط بسته به رنگی که از میان این طیف رنگی انتخاب می‌کنید، درصدی از فضا که می‌توانید به دیزاین کردن با آن اختصاص دهید متفاوت خواهد بود. برای مثال شما آبی کمرنگ را می‌توانید به صورت گسترده برای فضا اتاق خوابتان استفاده کنید ولی در استفاده از رنگ فیروزه‌ای فقط در قالب یک روتختی یا قالیچه و یا تعدادی اکسسوری مجاز هستید.

زیرا همانطور که در بالا اشاره کردیم این رنگ انرژی داخل فضا را به شدت افزایش می‌دهد و استفاده از این رنگ در حجم زیاد برای فضای اتاق خواب و سایر فضاهایی که آرامش مشخصه اصلی آنها است پیشنهاد نمی‌شود. از رنگ آبی روشن با طیف ملایم و لطیف می‌توانید برای پوشش دیوارهای اتاق خواب استفاده کنید و یا اگر طیف رنگی آبی کلاسیک و یا سرمه‌ای را می‌پسندید، پیشنهاد ما به شما استفاده از طیف رنگی آبی تیره در کنار رنگ کرم، بژ و یا طلایی برای سرویس خوابتان است.


 در ادامه نمونه‌هایی از دکوراسیون اتاق خواب با طیف‌های متفاوت از رنگ آبی در کنار رنگ‌های مکمل با محصولات زیبای آرکا چوب را برایتان ارائه می‌دهیم.

سرویس خواب آبی

سرویس خوابی متفاوت و زیبا ساخته شده از چوب، ام دی اف واناچای تایلند و پارچه با تاج تختی کشیده و بلند به رنگ زیبای سرمه‌ای – طلایی که در نگاه اول نشان از خاص بودن دارد.

نمونه بعدی برای دوستداران خانواده رنگ آرام بخش آبی، سرویس خواب کد ۲۱۴ می‌باشد. سرویس خوابی منحصر به فرد در سبک زیبای مدرن، دارای تخت خوابی تمام پارچه، پاتختی‌هایی متفاوت و ساده و میز آرایشی ساخته شده از چوب، ام دی اف واناچای تایلند با روکش زیبای بلوط و پوشش رنگ شفاف و بی نظیر پلی اورتان و در نهایت نیز ترکیب رنگ و ورق طلا را در این سرویس خواب می‌بینیم.

سرویس خواب سرمه ای

پنجمین و آخرین رنگی که در این مقاله سعی داریم در مورد آن مطالبی را در جهت آگاهی بیشتر شما از رنگ‌ها و تأثیراتشان بر محیط اطراف خود ارائه دهیم رنگی است که نشانه تازگی، سرزندگی، تجدید حیات و تولد دوباره می‌باشد.

بررسی رنگ سبز دکوراسیون


رنگی برگرفته از دل طبیعت، مایه آرامش که نماد ایمنی، سلامت، صلح و دانش است.

سبز، یکی از رنگ‌های اصلی است که جزء رنگ‌های سرد قرار می‌گیرد و دارای طیف‌های مختلفی از رنگ سبز روشن تا زیتونی، یشمی و … می‌باشد.

اشخاصی که طرفدار این رنگ هستند، افرادی عاطفی، صلح جو، فعال و پویا، عاشق طبیعت، دوست دار خانواده می‌باشند و بسیاری از ویژگی‌های مثبت را دارا هستند.

خواص رنگ سبز بر بدن

از ویژگی‌های درمانی این رنگ جذاب می‌توان به افزایش هیستامین در خون اشاره کرد، هورمونی که سبب کاهش آلرژی در بدن می‌گردد. سبز رنگی است که استرس و افسردگی را درمان می‌کند و قوه تخیل و خلاقیت افراد را افزایش می‌دهد.

کاربرد رنگ سبز در دکوراسیون داخلی

رنگ سبز به دلیل داشتن انرژی مثبت بالا و آرامشی که در محیط ایجاد می‌کند برای فضاهایی نظیر اتاق مطالعه یا سالن‌های مطالعه مناسب است. رنگ سبز در چرخه رنگ سرد آبی و رنگ گرم زرد قرار گرفته و به همین خاطر است که آن را متعادل کننده می‌گویند. این رنگ در هر فضایی با هر طیف رنگی که استفاده شود، کانون توجه قرار می‌گیرد.

ترکیب رنگ سبز دکوراسیون
رنگ سبز در دکوراسیون
رنگ سبز در دکوراسیون

لازم نیست برای به تصویر کشیدن زیبایی این رنگ، کل فضا را سبز کنید، در کنار این رنگ، از ۲ رنگ دیگر در جهت تکمیل ترکیب رنگی محیط استفاده کنید. رنگ سبز را با قرار دادن چند کوسن یا والون پرده و یا قالیچه‌ای در فضایتان وارد کنید و از انرژی مثبت آن بهره مند شوید.

پیشنهاد ما به شما استفاده از چند گلدان و گیاه طبیعی آپارتمانی است.

رنگ سبز را با گیاهانی زنده وارد فضا کنید و حس زندگی و عشق را در محیط چندین برابر کنید.

ترکیب رنگ سبز با کرم، بژ، خاکی، خردلی و بنفش، فضایی خاص و جذاب را به شما می‌دهد. بیائید با هم نگاهی به پالت‌های رنگی زیر بیاندازیم.

طیف سبز بنفش دکوراسیون
طیف سبز بژ دکوراسیون
طیف سبز در دکوراسیون

انتخاب هر یک از پالت‌های رنگی بالا گزینه بسیار عالی برای ترکیب رنگ بندی فضای شماست.

عکس‌های زیر نمونه‌هایی از طراحی دکوراسیون تخصصی اتاق خواب با طیف رنگی سبز و محصولات زیبای آرکا چوب است.

رنگ سبز در اتاق خواب

رنگ سبز مانند سایر رنگ‌ها طیف‌های مختلفی را شامل می‌شود و بسته به روشن و تیره بودنش در ترکیب و تلفیق با مکمل‌های رنگی‌اش، اتاق خوابی زیبا را خلق می‌کند. این رنگ در اتاق خواب سبب ایجاد احساس آرامش بیشتر و امنیت افراد می‌شود و به مرور زمان حتی بر طولانی شدن زمان استراحت و کیفیت خواب افراد تأثیرات مثبت می‌گذارد.

سرویس خواب طیف سبز
پاتختی سرویس خواب طیف سبز
کنسول آینه سرویس خواب طیف سبز

سرویس خواب کد ۰۷۷ به سبک زیبای نئوکلاسیک با تاج تختی منحصر به فرد و منبت کاری شده، پایه‌هایی ظریف از جنس چوب و خراطی شده و میز آرایش خاص و جذاب، محصولی است فوق العاده زیبا برای دوستداران رنگ سبز و علاقه مندان به طبیعت.

ترکیب رنگ دلنشین و آرامش بخش سبز و قهوه‌ای گزینه‌ای مناسب برای دکوراسیون داخلی اتاق خواب است.

سرویس خواب سبز قهوه ای
سرویس خواب سبز قهوه ای

سرویس خوابی فوق العاده زیبا از ترکیب و تلفیق رنگ سبز و طلایی به سبک کلاسیک، با تاج تختی منبت کاری شده به رنگ طلایی و میز آرایش و پاتختی‌هایی کاملاً متفاوت با نقش و نگار گل‌هایی ریز، زیبا و مینیاتوری که در بدو ورود به داخل هر اتاقی توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند.

شناخت ویژگی‌های شخصی، خصوصیات و اخلاقیات می‌بایست در طراحی فضا برای افرادی که از آن محیط استفاده می‌کنند در نظر گرفته شود. این موضوع که افراد با روحیات متفاوت نسبت به یک رنگ در محیط واکنش‌های متفاوتی نشان می‌دهند و همچنین با توجه به کاربری هر فضا، رنگ را به عنصری مهم در شکل گیری محیط تبدیل می‌نماید و از آنجایی که اتاق خواب مهم‌ترین بخش از هر فضای مسکونی را به خود اختصاص می‌دهد، انتخاب ترکیب رنگ آن از اهمیت بیشتری برخوردار است.

این بار هم آرکا چوب پا را از طراحی و تولید سرویس خواب‌هایی با کیفیت فراتر نهاده و جهت رفاه حال شما عزیزان بخش دکوراسیون تخصصی اتاق خواب را زیر نظر کارشناسان ارشد معماری داخلی راه اندازی نموده است تا با خرید از این برند با کیفیت ایرانی داشتن اتاق خواب رویایی را برای شما تضمین نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *